Author Topic: Изграждането на участък "Надежда"-НДК  (Read 524567 times)

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Междудругото като заговорихте за скорошно строителство на разклоненията, кое мислите е по-належащо - това към Илиянци, евентуално по 'България' или продължаване на МД2 на юг към Хладилника и Студентски град? Все си мисля, че това към 'Илиянци' в настоящия момент е на последно място по необходимост (стига сегашното депо да може да поеме всички влакове).
То отклонението към Илиянци за сега се води далекоперспективно, така че го обсъждаме само, защото конструктивно трябва да го заложат при изграждането на конструкцията на тунела.
Иначе, според официалната информация (която винаги е "предпоследна") веднага след 2012 ще започнат да строят 2-те станции след "Джеймс Баучер" (е, ако им намерят финансиране, де):
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline Tamrock

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
    • Email
Питах днес, на този етап включването става със стрелки като при трамваите, на едно ниво. За напред въобще не се знае какво ще стане, кога ще се прави и т.н. Засега просто това се прави, да го има като вариант, почти нищо допълнително не струва... Ако свалиш линиите от илиянци на друго ниво, какво става? Някъде другаде те пак трябва да се включат в другото трасе на едно ниво... същия проблем... Предвидени били много защити за да се предотврати срещане на 2 влака, трябва много неща да се бъгнат наведнъж за да стане, обясниха ми го подробно, немога да го преразкажа достоверно... И пак казвам, не се знае кога ще се прави и как до тогава ще се промени ситуацията...

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Питах днес, на този етап включването става със стрелки като при трамваите, на едно ниво. За напред въобще не се знае какво ще стане, кога ще се прави и т.н. Засега просто това се прави, да го има като вариант, почти нищо допълнително не струва... Ако свалиш линиите от илиянци на друго ниво, какво става? Някъде другаде те пак трябва да се включат в другото трасе на едно ниво... същия проблем... Предвидени били много защити за да се предотврати срещане на 2 влака, трябва много неща да се бъгнат наведнъж за да стане, обясниха ми го подробно, немога да го преразкажа достоверно... И пак казвам, не се знае кога ще се прави и как до тогава ще се промени ситуацията...

Така както са го направили ако го разчитаме правилно рискът от сблъсък се увеличава двойно в сравнение с вариант ала Младост 1. А именно, ако един влак идва от Илиенци в посока центъра, за да се включи ще трябва на едно ниво да пресече както коловоза посока Обеля, така и този посока центъра. Ако го бяха направили да минава на две нива щеше да пресича/да се влива само в коловоза посока центъра.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Е работата е ясна - пак икономии! Ужас - то сигурно и това при НДК ще го направят на 1 ново и тогава вече не знам! Варианта ала Младост бе най-удачният, но докато почнат разклонението в посока Илиенци може нещо друго да им хрумне! Благодаря за информацията!

Offline Tamrock

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
    • Email
Ох незнам... аз не разбирам чак толкова от тези неща, моята работа са изкопите, укрепването, сондажно инжекционни работи и т.н За другите неща има други хора да му мислят, казвам ви просто какво е планувано засега, то не е окончателно :)

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Ох незнам... аз не разбирам чак толкова от тези неща, моята работа са изкопите, укрепването, сондажно инжекционни работи и т.н За другите неща има други хора да му мислят, казвам ви просто какво е планувано засега, то не е окончателно :)
Е много ясно - то ние си коментираме само :) А иначе добре че си ти, че да хвърляш лъч светлина около въпросните изкопи :)

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Питах днес, на този етап включването става със стрелки като при трамваите, на едно ниво. За напред въобще не се знае какво ще стане, кога ще се прави и т.н. Засега просто това се прави, да го има като вариант, почти нищо допълнително не струва...
...
обясниха ми го подробно, немога да го преразкажа достоверно...
Все пак е някаква вътрешна информация. :)
Важното е, че потвърди, че се залага и точно къде ще бъде... другото е въпрос на бъдещето.
То е ясно, че специалистите са го обмислили и имат ясна представа как ще става, но от тях нямаме тук - така че всякакво инфо е ценно.
Иначе: ако няма да бъде дори с дължина на тупик, дори няма нужда да слагат и стрелки - щом сега няма да се използват...
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Все пак е някаква вътрешна информация. :)
Важното е, че потвърди, че се залага и точно къде ще бъде... другото е въпрос на бъдещето.
То е ясно, че специалистите са го обмислили и имат ясна представа как ще става, но от тях нямаме тук - така че всякакво инфо е ценно.
Иначе: ако няма да бъде дори с дължина на тупик, дори няма нужда да слагат и стрелки - щом сега няма да се използват...

Според мен е по-добре да сложат стрелките сега, за да не се налага демонтаж по-късно...

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Ами не знам, но ако няма да се използват през следващите 5-7 (или повече) години - не виждам смисъл да ги поставят.
Всичко зависи как са го замислили : да го използват или не.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline cheez

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
    • Email
Днес на НДК. На оградата има закачено нещо като черно платнище, така че да не се гледа през дупките.  :blink: А и съм малко разочарован от напредъка. Никъде не се работеше, вероятно бяха в обедна почивка, но и без друго няма за къде да бързат хората...  ;)
Съжелявам, това можах да хвана. Друго не се виждаше. Мисля че мярнах още една машина като от снимка #1 към 'покритата' страна. Няма никакво движение, минавам за втори път тези дни и наистина не се случва нищо интересно.






« Last Edit: 21.09.2010, 14:21:17 by cheez »

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Е, да - не са напреднали много, а жалко: ще им се наложи посред зима да леят бетон и правят хидроизолации - все предпоставки за лошо качество...
Иначе на втората снимка има нещо много любопитно:
Не знаех, че има изграждана стена извън самата недовършена станция?
Защото тази очукана странична стена (която е разровена) ми прилича на построена преди 30 години като продължение на недовършения станционен комплекс.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline Tamrock

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
    • Email
Днес къртицата цял ден хвърляше пръст и возеха самосвали, видях и 2 камиона с тюбинги да пристигат, т.е. това трябва да рече че са я оправили и работи :)

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Днес къртицата цял ден хвърляше пръст и возеха самосвали, видях и 2 камиона с тюбинги да пристигат, т.е. това трябва да рече че са я оправили и работи :)
Някои колеги от форума преди седмица бяха забелязали, че са извозвали пръст и дано наистина да е започнала работа :)  :fan:

Offline Tamrock

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
    • Email
преди дни и аз видях, но беше някак мудно, ту тръгне ту спре... 2-3 камиона... днес вече имаше много движение... мисля че е тръгнала на 100%

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Дано наистина да е тръгнала :) А аз имам един въпрос към тебе - МС Хан Кубрат на каква дълбочина е горе-долу знаеш ли?

Offline Gordon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 506
    • View Profile
    • Email
преди дни и аз видях, но беше някак мудно, ту тръгне ту спре... 2-3 камиона... днес вече имаше много движение... мисля че е тръгнала на 100%
И аз видях тюбингите, още сутринта един камион се беше небутал в задръстването по Жеков.

Offline Tamrock

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
    • Email
Дано наистина да е тръгнала :) А аз имам един въпрос към тебе - МС Хан Кубрат на каква дълбочина е горе-долу знаеш ли?

Дъното на изкопа е на около 15 метра от асвалта, не съм точен, горе долу толкова, при тази метростанция близо до реката е най-ниската точка, от обеля до там нивото пада по малко или е хоризонтално на места (не съм сигурен за това откъде точно започва да пада), а оттам, посока центъра се изкачва полека нагоре, незнам докъде продължава изкачването, но в нашия участък е така...  и ще има помпена станция, заложихме една голяма шахта за тази цел. Помпите са предполагам за евентуално наводнение, миене... не съм се интересувал.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Quote
Защото тази очукана странична стена (която е разровена) ми прилича на построена преди 30 години като продължение на недовършения станционен комплекс.
По вероятно тази стена да е на някоя сграда от преди това. Защото при нас на Кръста имаше подобни остатъци от стени, даже имаше и стаи, но ги заляха с бетон. Може просто да е някъква стара стена. Съжалявам че така отгатвам, но снимка номер 2, не излиза при мен. :(

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Стената е изливана сега.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Аз днес минах покай НДК и тази стена е изградена наскоро! Общо взето няма никакъв напредък, а и там спокойно може да се работи, без да се бърза, знаейки се къде е щита :)