Author Topic: Изграждането на участък "Надежда"-НДК  (Read 524590 times)

Offline bg_pop

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 65
    • View Profile
    • Email
Жестоки снимки :)Благодаря за репортажите и за този, и за останалите :)
 :D
Надежата умира последна........... Люлин - никога :)

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Няма спор по въпроса, че снимките са хипер мега жестоки  :P
По МС Мария Луиза и Гарата - нищо ново как се вика. Станциите са се получили добре, пероните са широки както се вижда. Предполагам, че след като бъдат окончателно завършени ще са доста приятни и приветливи - първоначално не ми харесаха като проект, но такава беше и ситуацията с Цариградско шосе, а сега направо я обожавам тази станция :)
Лъвов мост става интересено. Много ми харесва тази мозайка, която правят под формата на кръг на стената. Определено това ще е доста разчупена станция. Така от снимките се вижда, че размера и е внушителен.
За Сердика мога да кажа, че се получава добре. Даже доста добре! Цвета на тавана ми харесва и май ще е кафяво, отколкото червено. Много ще ми е интересно да видя и снимките от прехода между двете станции.
Като цяло съм много приятно изненадан от централният участък и се радвам, че се правят такива хубави неща в София. Надявам се следващите участъци, които ще се строят да се още по-хубави :)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Жестоки снимки :)Благодаря за репортажите и за този, и за останалите :)
 :D
За мен черешката на тортата ще е, когато Бобсата реши да си качи снимките от връзката между двете станции, водата, която ни валя там, тясната дупка в тюбинга, през която минахме и гледката към перона на старата Сердика и влакчетата, фучащи покрай нас... ;)

@Иван: Еталбондът по-скоро да е оранжев, май не е хамелеонски, макар че такива има в Надежда и на Лъвов. Забелихме фолиото от една плсокости снимахме отблизо, но снимката отново е на Бобсата. ;)
« Last Edit: 30.04.2012, 13:53:16 by difian »

Offline Kuonyy

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
    • Email
Само на мен ли ми прави впечатление тази грешка или недомислица? :neznam:

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Двата вестибюла на Банишора, както сме споменавали, но едва ли помните са свързани, като се очертаваше между тях да направят магазини. Та и от двете страни са запушили с гипсокартон и са поставили по една врата, както се вижда на първата снимка.

Т.е. ще може да се влиза на 5-та градска и да се излезе на Надлез Надежда, правилно ли съм разбрал?

Offline mladostman.

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
    • Email
Само на мен ли ми прави впечатление тази грешка или недомислица? :neznam:

И аз се учудих. Драсни едно писмо до Метрополитен, докато още е време. :)

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Още не се знае за какво ще се използва пространството над МС Мария Луиза.
Иначе вече нямам търпение да видя снимките на Бобсата от прехода на Сердиките :)

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Но пространството не е свързано с подлеза на Надлеза? Или е свързано?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Но пространството не е свързано с подлеза на Надлеза? Или е свързано?
Нито с подлеза на надлеза, нито с този при Опълченска е свързано... Дефакто, в момента ще имаме четири независими и взаимно несвързани подлези. Двата стари и двата около вестибюлите на станцията. Двата при станцията са свързани с празно помещение, широко и дълго колкото перона, но явно засега ще остане запечатано зад гипсокартона... Ето снимка какво представлява, макар че трябваше да има и още, това е от зимата, когато изолираха една фуга...


Offline bobsata

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 61
    • View Profile
Извинявам се, че Ви държа в напрежение и очакване на снимките от пробива между Сердиките, тъй като не съм в София почивните дни, ще се постарая довечера да кача снимките! Извинете ме !  :P :rolleyes:

Offline bg_pop

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 65
    • View Profile
    • Email
ДА се извинява човек, който ходи и снима за другите!  :eek:
Не се извинявай :)
Не стига, че благодарение на теб и difian имаме какво да гледаме, ами и се извиняваш! :)
Надежата умира последна........... Люлин - никога :)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
ДА се извинява човек, който ходи и снима за другите!  :eek:
Не се извинявай :)
Не стига, че благодарение на теб и difian имаме какво да гледаме, ами и се извиняваш! :)
Аз го юркам да качва, така че аз съм виновен и май трябва да му се извиня, но това вече са лични работи... ;)

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
поне докато чакаме снимките вземето опишете тоя преход - кок точно ще е, защото се вижда по една дупка до двата коловоза, а по средата ще има ли място за асансьор .... интересно ще е :)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Събират се двата прохода от двете страни на стъблището и ескалатора, откъм коловоза към Обеля продължава една галерия 3-4 метра и в нея има дупка за асансьор. Централно на събирането на двата прохода тръгва галерията надолу- евентуално ще има два ескалатора и стълбище. Прескача се веднъж покрива на къртичия тунел и стига се до площадка, където се прави завой на 180 градуса и се стига отново до тюбингите, които тепърва има да се доизкъртят. Ние минахме през една свръхтясна дупка в тях, след това се  излиза над коловозите и следва пасарелката до новата станция, както съм ви показвал от предишни репортажи... От работниците на място, вероятно успоредното минаване покрай коловозите на МД1 ще е със зид, а не с парапети, колкото и да са високи те.
« Last Edit: 01.05.2012, 12:15:06 by difian »

Offline iashu

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 513
    • View Profile
вероятно успоредното минаване покрай коловозите на МД1 ще е със зид, а не с парапети, колкото и да са високи те.
еех, а можеше да е с плътна стъклена преграда...
щеше да е величествено :)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Събират се двата прохода от двете страни на стъблището и ескалатора, откъм коловоза към Обеля продължава една галерия 3-4 метра и в нея има дупка за асансьор. Централно на събирането на двата прохода тръгва галерията надолу- евентуално ще има два ескалатора и стълбище. Прескача се веднъж покрива на къртичия тунел и стига се до площадка, където се прави завой на 180 градуса и се стига отново до тюбингите, които тепърва има да се доизкъртят. Ние минахме през една свръхтясна дупка в тях, след това се  излиза над коловозите и следва пасарелката до новата станция, както съм ви показвал от предишни репортажи... От работниците на място, вероятно успоредното минаване покрай коловозите на МД1 ще е със зид, а не с парапети, колкото и да са високи те.

Спрямо Сердика, откъм коловоза, в посока Младост е ескалаторния тунел, а откъм обелския коловоз е асансьорната шахта, нали така?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Не точно. Събират се двата коридора откъм Сердика едно под формата на Y или Т. Крачето е спускането надолу към Сердика 2. До крачето, има една галерия, която не се спуска, а продължава няколко метра и има квадратен отвор на пода си. Накрая ще взема да ви го начертая, ако не помогнат снимките.

Offline bobsata

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 61
    • View Profile
Така, ето и дългоочакваните снимки от прохода между седриките. Снимал съм дупката в тюбингите през която едвам минахме с Дифиан и водата която през 5 мин. ми заливаше. На някои снимки се виждат влаковете, точно тази стена която се вижда нея ще я разбият и се намират: асансиор и ескалаторите за долната станция :) Другите детайли да Ви ги обяснява Дифиан, аз не съм толкова запознат с нещата  :D :D
« Last Edit: 01.05.2012, 22:20:30 by bobsata »

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Нито с подлеза на надлеза, нито с този при Опълченска е свързано... Дефакто, в момента ще имаме четири независими и взаимно несвързани подлези. Двата стари и двата около вестибюлите на станцията. Двата при станцията са свързани с празно помещение, широко и дълго колкото перона, но явно засега ще остане запечатано зад гипсокартона... Ето снимка какво представлява, макар че трябваше да има и още, това е от зимата, когато изолираха една фуга...

Ок, благодаря за инфото. Жалко, предствавях си го пространството поне свързано с горния подлез при Надлеза. За долния при Опълченска стана ясно че няма да има връзка, явно им са се свидели парите за преместване на магистралния топлопровод пред 5-та градска. Но за горния са 50 метра и никакви пречки нямаше.

Offline bobsata

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 61
    • View Profile
 :arrow: :arrow: :arrow:
« Last Edit: 01.05.2012, 22:23:02 by bobsata »