Author Topic: Изграждането на участък "Обеля"-"Надежда"  (Read 516105 times)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
При някои обекти и сгради все пак изглежда ще има очуждаване, макар че разширение засега няма да има. Неграмотността на дебилните мазни педерастии, въртяли търговия по улицата ми е повече от гнусно и противно да я коментирам, май даже ще ходя да се издрайфам...  :angry:
« Last Edit: 05.02.2011, 21:42:31 by difian »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
На третата и четвъртата снимка съм се опитал да покажа разликата между старата и новата линия на застрояване от северната страна.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Отбележете 4-тата снимка! Това трасе мисля че няма да е временно, а вижте вече, на какво прилича.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Браво колега, репортажът е страхотен!   :fan: :fan: :fan:
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Наистина страхотен репортаж  :fan: Поздравления, че в рамните на няколко дни успя да заснемеш всички строителни площадки на МД2! Ако успееш и по МД1 към Цариградско да снимаш цена няма да имаш!
Общо взето в Надежденският участък нещата се развиват доста бързо. Единственото което не ми харесва както по всички нови станции е, че входовете им са много тесни и това би бил проблем според мен, но .....

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Поглед отгоре:

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
...

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
ха ха ха хааааааааа!!!
И от другата страна на станцията имаме налице разширение в тунела. Току виж се окажа прав и са решили да е с островен перон.  8)
« Last Edit: 06.02.2011, 18:47:35 by boleroto »

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 461
    • View Profile
    • Email
Mен не ми е ясно как така правите предположения, че едва ли не от Метрополитен в последният момент ще решат да променят МС II - 2 от такава със странични перони в такава с централен перон. Много добре знаете разликата във вестибюлите и входовете на двата вида. При изготвени одобрени проекти, започнато и разрешено строителство няма как такива сериозни (основни) промени в конструкциите да минат. По време на строителството може да се коригират само "дребни" неща.

Като извод ще кажа за не разбралите станцията ще е със странични перони.

За така нареченото "разширение" мога да кажа не с пълна сигурност, че там са входовете за подземният паркинг.
« Last Edit: 06.02.2011, 19:32:29 by assen55 »

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Да, има разширение и в другият край, но това е от подземният паркинг. Многократно е коментирано това - ако станцията щеше да е с островен перон отдавна да сме разбрали за това - при наличието че има и схема на станцията + на паркинга няма какво да се коментира ;)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Ще поживеем ще видим.
Аз все още твърдя, че шанс за островен перон има. Корекцията по трасето в Надежда е по цялата дължина - нека припомним, че паркинг се планираше и на МС 3-II, но такъв не се изгради, за сметка на паркинг от Бели Дунав до Христо Силянов, следователно корекцията е значителна и вероятността за островен перон все още остава положителна, при положение, че стените, които виждаме изградени на снимките са външни както за тунела, така и за паркинга.

Нека не забравяме, че не е задължително станциите с островен перон да са с два вестибюла - има достатъчно примери на островни станции с централен вестибюл, така че корекцията по разположението на станцията касае само коловозното развитие и перона.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Аз залагам да е със странични перони! При положение, че всички новоизграждащи се станции по МД2 (а и МД1) са със странични перони, не е логично точно МС 3-II да е с островен, при положене че не е възлова или централна станция! МС Централна гара и МС Лъвов мост ще са далеч по-натоварени и теоретично с по-голяма нужда от такъв а нямат!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Гергин предполага, че МС Бели Дунав ще е трансферна за МД1 и МД2 и за това мисли, че ще е с островен перон. Но никъде не е обявено това, а и ако залагаха трансферните станции да са с островен, то СВ. Неделя щеше да е с островен ;)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Гергин предполага, че МС Бели Дунав ще е трансферна за МД1 и МД2 и за това мисли, че ще е с островен перон. Но никъде не е обявено това, а и ако залагаха трансферните станции да са с островен, то СВ. Неделя щеше да е с островен ;)

И там все още не е ясно какво ще се случва - в последните публикации за Света Неделя се спомена един перон и технологията по която се изработва станцията също предполага, че вероятност за островен перон е налична - следователно не можем все още да изключваме подобна хипотеза.

Излязат ли рендъри за Бели Дунав и Сердика ще имаме окончателен отговор, но дотогава - островния перон поне на база наблюденията ни, е напълно вероятен.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Я ми кажи, как ще направят раздалечаването на коловозите? Това, което е разкопано, не дава никакви възможности да се направи.