Ако не се лъжа се споменаваше за разширяване на моста преди надлеза. Май точно това са направили с тая плоча. Идеята с острова явно е да се раздели движението по-добре и по-бързо да се изтегля вечерния поток.
Не идеята е да може да се направи изкопа, който стига почти до бензиностанцията OMV на ширина... това трябваше да стане преди месеци, но от метрополитен клекнаха след протеста и не затвориха цялото ломско... Цялото движение ще се прехвърли на новия път... и вместо вече да сме направили част от метростанция, ще се влачим още месеци с работа на половинки. Работя там и повярвайте ми, много по добре беше да се затвори цялото шосе за половин година и да се приключи, за оскъпяването да не говорим.
Щом работиш там, надяваме се ще можеш да ни даряваш със снимкови ъпдейти, както и - ще бъде ли възможно да ни кажеш какво точно от конструкцията е построено до момента?
Много неща са започнати, почти нищо няма на 100% готово... Пилотите са почти навсякъде готови, без участъците където неможе все още да се копае, заради пътищата. Ние не ползваме шлицови стени, само пилоти на всеки метър, върху тях мрежа, пръскан бетон който се пердаши и изолация отгоре... Доста по-евтино излиза, по предложение на строителя са заменени шлиците с пилоти. Под моста ще се мине по тунелен способ, първоначалния проект беше да се бутне и да се направи нов. Връзката с шахтата където започнаха да копаят с къртицата също ще се направи с тунел, за да не се спират трамваите които минават отгоре, но това ще е на малко по-късен етап. Има доста изпълнени анкери по трасето, доста от които временни, за да не се свлече пътя в изкопа (пари на вятъра) Отляти към 80 метра дънна плоча и 40 метра стени, прави се кофраж за плоча отгоре, където са готови стените. Върху този участък ще се прехвърли пътя който минава под надлеза. Разширението на моста сте го видяли, от другата страна също ще се разшири, като се прехвърли движението. Много местене на кабели, канализации и всякакъв вид комуникации... Снимки, към края на другата седмица, сега няма как.