Author Topic: Изграждането на участък "Обеля"-"Надежда"  (Read 516077 times)

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 790
    • View Profile
    • Email
Браво за репортажа  :fan: По-ясно не може да бъде обяснено
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Те го пробива на Ломско и Бели Дунав. :)


Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Днес минах и огледах надземната част от метротрасето. Възникват няколко въпроса:
1. Къде ще минава трамвайното трасе? От страната на Обеля, на гробищата или от двете страни на естакадата?
2.  Към приключване на строителните работи по МД2 ще се изгради ли бул.Панчо Владигеров във формат 2 платна по 2 ленти (от двете страни на естакадата) или ще остане само едното платно - откъм Обеля, докато настанат по-добри времена? В момента няма и помен за разчистване на терена от страната на гробищата.
ОУП и ПУП на Обеля 2 не дават отговори на тези въпроси.

Offline zulum

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
    • Email
А!!! Баш този въпрос и аз исках да задам. Изобщо не мога да си представя как ще изглежда.
Благодаря Благун

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Мисля, че трябва да изчакаме времето да си покаже. Странно са дали трамвайните линии в ПУП-а, в ОУП такива неща не може да се търсят. Мащабът и детайлността там е на други ниво. принципно, Владигеров трябва да го изградят от Сливница с разделителна ивица, през стеснението на габарита при Практикер, през още един надлез под жп-линията та до Ломско. Според мен ще се търси финансиране и кой знае, кога ще го направят. Само около естакадата на метрото може да имаме щастието да разберем по-скоро, но както казах, има още 1 година да почакаме.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Става дума само за последната отсечка - от МС Обеля до Ломско шосе.
След като очевидно Ломско шосе не се строи в габарита, отреден му в ОУП, май и при Панчо Владигеров (или Обелски път, Обелско шосе, не знам, кое е актуалното име) отива натам работата... :(

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 461
    • View Profile
    • Email
Относно трамвая. Трасето му ще е от двете страни на естакадата. Коловоза посока центъра ще минава между неизградения стълб 2 и вече изградения стълб 3 от естакадата. Това онбаче може и да не се случи поради финансови причини. Има технически проект.
Бул. Панчо Владигеров няма да се изгражда засега до Ломоско шосе поради липса на пари за отчуждения и изграждане. Няма технически проект.

Всичко това е засега, може да се намерят пари и да се случи. Така че това не е окончателна иноформация от мен.

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 461
    • View Profile
    • Email
Спирането на тм 6 е за да могат да монтират конструкцията на естакадата в отвора под който минава трамвая - отвор 10. След това ще се върже контактната мрежа с обтяжки на стълбовете и/или на самата конструкция

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Спирането на тм 6 е за да могат да монтират конструкцията на естакадата в отвора под който минава трамвая - отвор 10. След това ще се върже контактната мрежа с обтяжки на стълбовете и/или на самата конструкция
И пак, за това са нужни 2 седмици?   :rolleyes:

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 461
    • View Profile
    • Email
Демонтаж и обезопасяване на контактна мрежа. Създаване на условия за стъпване на крана, монтаж (това става за твърдо за 1 ден). Натягане на болтовете до проектни параметри - 4-5 дни. Боядисване на наранявания по антикорозионното покритие вследствие на монтажа. Монтаж на ламарина за кофраж на стоманобетоновата пътна плоча. Монтаж на КМ и т.н. Тестване на КМ. Много ли е? Дано да е много, а не малко щото ще стане цирк.

А и ще се направи подбиване на железния път на трамвая.


ПП: Май не е нужно да цитираш горно мнение или греша?   ;)

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Така като гледам бързо работят хората и вече се очертава и третият вход на станцията - остава само 4-ят до Била-та да направят :)

Offline xxxtoshev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 353
    • View Profile
Аз разбрах, че слагат макДоналдс в Биллата и че я пренареждат цялата отвътре...
Изощо в Надежда 1 мол, по един от всички вериги хипермаркети, метро, МакДоналдс, ако в мола има и кино вече Надежда официално я обявяваме за втора Младост :D
Последните два регала са махнати. Там е преградено и ще бъде Хиполенд .

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Мдаааа, както вече изразих опасенията се прави отбивка. Малко не е за снимки сега, та: идвайки от Силянов, карайки направо след светофара (направо без завои), след 30 м. свиваш вляво и се вливаш в сегашното временно платно. Загражда се половината сегашно кръстовище, евентуално ще местим релси и почваме копанта за изхода към Била. :)

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
В района за "изхода пред Билла" копаха 5 пъти заграждаха и отграждаха. Какво пречеше малко повече да задържат, но като копаха, да го беха направили изхода?!?!?

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
В района за "изхода пред Билла" копаха 5 пъти заграждаха и отграждаха. Какво пречеше малко повече да задържат, но като копаха, да го беха направили изхода?!?!?

Странното е, че тоя коловоз отзад е баш от релси. Демек оттам ще минава сега трасето поне в една посока, а защо не и две. Респективно май няма да копаят към Била, а пак ще заградят югоизточната част на кръстовището. На тая мисъл ме навеждат и оградите на средата на шосето. В смисъл такъв, че релсите ги гласят да минават право през кръстовището, а надали ще копаят и насредата ще минава трена. Отделно хем бързо излиза, че се прави новата отсечка, хем обаче северозападния вход до Чедото още не е покрит. Предполагам, че ще се емнат де.
Ето малко инфо, ако реши някой да го премести където ще е по-угодно ако не е за тук:

http://sofia.dir.bg/2011/03/22/news8252792.html
« Last Edit: 22.03.2011, 11:49:22 by Dragon »

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
Именно. Но като гледам снимката ти и оградите - май югозападния участък (към Билата) затварят, дето е под торбата на Била. За него говоря, че ако там има изход - би следвало да са го нарпавили вече.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
citizen, тая снимка по изгрев/ залез слънце ли си я правил или камерата на телефона с GPS за 1000 лв. се скапа?
Как е в момента трафикът в района - все същите задръствания ли са?
------------------------

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
citizen, тая снимка по изгрев/ залез слънце ли си я правил или камерата на телефона с GPS за 1000 лв. се скапа?
Как е в момента трафикът в района - все същите задръствания ли са?

По изгрев, бях снимал предната на нощен, ама бързах, нямах време да щракам наново, да я качвам пак. Камерата на дневна си е ОК, виж нощната малко тегава му идва. :D
Иначе и бая под 1 000 изскача все пак. :)
Оня ден като беше пуснат светофара беше грозна история със задръстване по Бели Дунав до разклона на 85, после...абе криво-ляво се оправят, ама нещо не си е работа да идваш от Кубрат, лично мнение. :)
« Last Edit: 23.03.2011, 13:37:08 by Dragon »

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
 :)

Offline zulum

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
    • Email
Снимки от естакадата м/у Обеля и Надежда. Снимани са снощи при залез.

Единствените по-сериозни разлики от предишните снимки са изграждането на някои подпори на метростанцията в началото на Надежда, монтаж на металните конструкции над трамвайната линия и малко разкопано при МС Обеля.