Author Topic: Изграждането на участък "Обеля"-"Надежда"  (Read 516130 times)

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Още малко от асфалтираното Ломско шосе, без износващ пласт и входа откъм Надежда 1:
« Last Edit: 15.05.2011, 18:41:24 by monte carlo »
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Входът към МС Надежда откъм Надежда 2, ул. Кирил Дрангов към Надежда 1 и вентилационната шахта:
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Последното май не е само вентилационна шахта, ами и там ще бъде асансьорът за трудноподвижни хора :)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Да, това е асансьора - вентилационната шахта е от другата страна на входа. изобщо Ломско е невероятно - чак не мога да повярвам, че е то хахаха вече по цялата си дължина тротоарите са еднакви. Аз имам малко снимки на една шахта, изскачаща с 5 сантиметра над плочките, но това на фона на цялата му дължина е малък кусур (който естествено трябва да се оправи).

Offline Unicode

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 590
  • Фен на Софийското метро
    • View Profile
В участъка от ж.к. Обеля до Надлез Надежда изглежда скоро ще започне поставянето на електроинсталациите и релсовия път. :fan: Метрополитен вече са обявили вчера на сайта си конкурс за тях:

Quote
Отваряне на ценови оферти за релсов път и слаботокови системи за участък: "Обеля - Пътен възел Надежда"
 
Относно: Открита процедура по ЗОП: СМР на обект: „Метро София, ІІ метродиаметър; Участък „МС Обеля /км.0+048/ – бул. Ломско шосе – Пътен възел Надежда /км.4+139/” с 4 бр. метростанции; Част: Релсов път, контактна релса и покритие на наземни и надземни участъци и Част: Специализирани слаботокови системи.
 
Отварянето на плик №3 „Предлагана цена” ще се извърши на 20.05.2011 г. от 13:00 ч. в сградата на „Метрополитен”ЕАД – гр.София, ул. ”Княз Борис I” №121, ет.1, Заседателна зала.

http://www.metropolitan.bg/bg/news/view/50.html
« Last Edit: 18.05.2011, 23:47:43 by Unicode »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Изпълнителите на станция Надежда ни казаха, че няма те да поставят релсовия път. На участъкът от Младост към Летището, както сте видели по снимките, вече има сложени релси, докато още изливат дъното на тунелната секция до тях. Там пак ли релсовият път е отделна поръчка, защото при тези факти си мисля, че Трейс си ги слагат...

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Малко оффтопик относно Станилов. Днес разглеждах една тяхна сграда на Акт 14 (РЗП - около 2000 кв.м.). Останах впечатлен, че са я построили за 4-5 мес. през зимата, на този етап е рано да се говори за качество.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Между станцията при парка и реката са сложили 2 от металните греди. Едната на стъпката до самата станция, другата- през една колона.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Между станцията при парка и реката са сложили 2 от металните греди. Едната на стъпката до самата станция, другата- през една колона.
Утре ще има снимки от трасето.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Междувременно ето два клипа от преди няколко дена:
http://www.youtube.com/watch?v=elzc6Wm-WbE
http://www.youtube.com/watch?v=8TqjVTkOwR4
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline Kuonyy

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
    • Email
А ето и какво правят от вчера на МС "Надежда". Виждате растенията, днес са донесли и пейки, които монтират.

http://www.prikachi.com/images/467/3368467t.jpg
http://www.prikachi.com/images/468/3368468f.jpg
http://www.prikachi.com/images/469/3368469L.jpg

Offline Kuonyy

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
    • Email
Ще стане, доста добре се очертават нещата покрай МС "Надежда". На други места още им е рано да го правят, но предполагам, че там също ще е приятно..

EDIT: Ето и нещо интересно, което не знам дали е пускано.
Строежът е достигнал близо 70%.
« Last Edit: 22.05.2011, 12:00:36 by Kuonyy »

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Определено става доста хубаво отгоре  :fan:
Интересно какво ли са направили вече и по самата станция - преди 2 седмици тъкмо я баха почнали - дано вече има малко позавършен вид.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Основата за изкачването на МС Обееля - дано вмъкнат някъде тук пешеходен подлез, който да прави връзката между двете страни на станцията.

Последната колона от естакадата - явно ще трябва да вкопават булеварда, освен ако не изпълнят платното посока Ломско още сега.

Естакадата от малко по-различен ъгъл

Кофрират бетонната плоча

Гредите на новия мост

Изкопа за колоната, която ще държи естакадата преди станцията

Стария мост - готов за събаряне

МС Ломско шосе






Изливат дъното на рампата след МС Бели Дунав

Подлеза до БИЛЛА


Изхода на подземния паркинг на Х. Силянов

Градинката пред Манастирския блок




Аварийния изход на ул. Недко войвода

Изкопни работи по подлеза за МС Кан Кубрат


Не можах да снимам станцията, защото охраната много дебнеше, но вече строят вътрешните стени за касови зали и т.н.
Разделението на ръкавите на МД-2

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Няколко неособено сполучливи кадъра в движение от строителството на участък Обеля-Надежда:












Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 461
    • View Profile
    • Email
Да кажа две думи за снимките.
Няма да има подлез под подходите на естакадата. Има си стълби в станцията, но определено не е помислено по този въпрос.
Това не е последния стълб, а втория има още един да се прав, но е в средата на кръстовището.
Пътят няма да се вкопава. Гледайки снимката бул. П. Владигеров ще минава от ляво на стълба където има достатъчен габарит за МПС.
Този изкоп е за фундамент на стълб, на него се опира, стъпва или както решите но не държи естакатада.
Това не са греди на мост, а ригели. Старият мост за сега няма да се бута, поне докато направят естакадата над реката.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
1) Няма да има подлез под подходите на естакадата. Има си стълби в станцията, но определено не е помислено по този въпрос.
2) Това не е последния стълб, а втория има още един да се прав, но е в средата на кръстовището.
3) Пътят няма да се вкопава. Гледайки снимката бул. П. Владигеров ще минава от ляво на стълба където има достатъчен габарит за МПС.
4) Този изкоп е за фундамент на стълб, на него се опира, стъпва или както решите но не държи естакатада.
5) Това не са греди на мост, а ригели. Старият мост за сега няма да се бута, поне докато направят естакадата над реката.

1) Това не е ли глупаво - по-добре е да оставят един проход, през който да се минава, отколкото да се тъпче народа по тесните стълби, до които няма нито асансьор, нито ескалатор.
2) Т.е. със завършването на естакадата ще преустроят и булеварда, така ли?
3) И ще се пъха под естакадата там, където още няма изляти подпори, нали?
4) Така де... но е последния преди станцията, нали?
5) Ще го оставят, за да минава по него строителната техника ли?

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 461
    • View Profile
    • Email
Глупаво не глупаво това е. Толкова глупави неще има, даже и не подозирате. ;)
Скоро ще се проустрои малко за да може да се изпълни стълб 1 и устоя на естакадата.
Каза като гледаш снимката която си пуснал пътя ще минава от ляво на стълба.
Не е последния има още един на другия бряг на реката.
Не само там ще се направи временно скеле за да може да се сглоби този отвор от естакада. Същото скеле го има и при един отвор между вече изградените отвори на естакадата.

Offline tonyyyy

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 81
    • View Profile
    • Email
С две думи и при този строеж не се отдалечаваме много от "добрите" традиции. Първо направиха метрото под ж.п. линията зариха и утъпкаха всичко и след година започнаха да копаят пак там за тунел на пътя. Направиха моста за метростанцията, но не и този за пътя.
А върха на тъпотията(да не казвам друго) беше че нямаше дори и мост за пешоходци м-у двете Обели, преди да лепнат в последствие тази грозна ламарина до станцията. Хората се молеха на гишето да ги пуснат през метростанцията до автогарата и трамвая или в обратна посока.
Явно се задава не съм сигурен, но предполагам десетото спиране за известно време на трамвая.

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 461
    • View Profile
    • Email
На трамвая да ти е проблема. Метрото ще бъде спряно до Сливница. ;) За реконструкция на МС Обеля (релси, траверси и пътна плоча) и входно изходните коловози на депото коловозите. Споко това е началото на мазалото.