Кампания: Подкрепете запазването на тролейбусната история на България
На трамвая да ти е проблема. Метрото ще бъде спряно до Сливница. За реконструкция на МС Обеля (релси, траверси и пътна плоча) и входно изходните коловози на депото коловозите. Споко това е началото на мазалото.
Това дето на Обеля го направиха не става за движение на влакове. Трябва напълно да се извади пътя в края на станцията и да се направи наново.
Радвам се, че са решили достъпа до станцията да става през подлези. Помните ли в началото коментираха, че ще става с надлез, като този на ХМС в Младост.
До колкото си спомням още от самото начало се каза, че станцията ще е с подлези, а на кръстовището на Хан Кубрат и Ломско ще има надлез, за да се осигури връзка с другата страна на кръстовището. Сега, след като прокопаха тунела под реката може да се предвидили и място за подлез там, което се надявам и да стане! Ще видим скоро Мен ми е интересно до къде стигнаха с оформлението на МС Надежда
П.с. Дифиан не се включва все още по темата..
По всяка улица релси... Аз съм много скептичен и не знам, Болерото как си го измисли това. Трамваят е много скъпа и недалновидна инвестция. Нищо не оправдава нуждата на такъв, радвайте се, че все пак родиха алтернативно трасе до Обеля!