Author Topic: Изграждането на участък "Обеля"-"Надежда"  (Read 516115 times)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
На трамвая да ти е проблема. Метрото ще бъде спряно до Сливница. ;) За реконструкция на МС Обеля (релси, траверси и пътна плоча) и входно изходните коловози на депото коловозите. Споко това е началото на мазалото.

Защо? На Обеля коловозите ги реконструираха така че да не се събрат в един, както беше в началото. Каква реконструкция трябва на метрото?

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Това дето на Обеля го направиха не става за движение на влакове. Трябва напълно да се извади пътя в края на станцията и да се направи наново.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Това дето на Обеля го направиха не става за движение на влакове. Трябва напълно да се извади пътя в края на станцията и да се направи наново.

За колко време може да се направи тази процедура? Дали е възможно за една нощ да се извади и нареди релсовия път в половината станция?

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Радвам се, че са решили достъпа до станцията да става през подлези. Помните ли в началото коментираха, че ще става с надлез, като този на ХМС в Младост.
До колкото си спомням още от самото начало се каза, че станцията ще е с подлези, а на кръстовището на Хан Кубрат и Ломско ще има надлез, за да се осигури връзка с другата страна на кръстовището. Сега, след като прокопаха тунела под реката може да се предвидили и място за подлез там, което се надявам и да стане! Ще видим скоро :)
Мен ми е интересно до къде стигнаха с оформлението на МС Надежда :)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
До колкото си спомням още от самото начало се каза, че станцията ще е с подлези, а на кръстовището на Хан Кубрат и Ломско ще има надлез, за да се осигури връзка с другата страна на кръстовището. Сега, след като прокопаха тунела под реката може да се предвидили и място за подлез там, което се надявам и да стане! Ще видим скоро :)
Мен ми е интересно до къде стигнаха с оформлението на МС Надежда :)

Именно - надлеза трябваше да прекрачва Кубрат/Република и да влиза от другата страна на реката (южно от нея) в подлеза, който е изцяло откъм станцията - сега обаче правят подлеза да минава под реката и да стига до кръстовището. Да се надяваме, че ще направят изход/вход и откъм пазарчето, че да се ползва и като граждански подлез...

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Пространството над касите на МС Обееля:



Изглед към глухия коловоз:


Последната колона преди станцията

МС Ломско шосе

Подготовка за стъпката на МС Ломско шосе и рампата след нея

Остров на кръстовището на Ломско шосе и Бели Дунав

Прави се вече и вход/изхода за гаража




Озеленяването продължава около Шел

Наземен паркинг - да видим дали ще е обществен и безплатен


Чешма пред входа на метростанция Надежда

Мраморните елементи за чешмата


Подложки за шахтите - изглежда вече са почнали да се учат от грешките си


Аварийния изход на Недко войвода


Прилича на тропическа идилия

Велоалея... да видим маркировката какво ще каже

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Не можах да го снимам, защото имаше много строители и т.н., но рампата преди Бели Дунае вече е с излято дъно и  скоро ще трябва да преместят Ломско по някакъв начин, за свържат траншеята с рампата. Дълбочината, на която е рампата до сегашния край на оградената строителната площадка е най-много метър и малко, така че до Ром петрола трасето трябва вече да е на рампата и да набира височина...
« Last Edit: 12.06.2011, 16:51:06 by difian »

Offline cvety.gd

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Здравейте,

виждам, че има активност по темата. Иска ми се да попитам difian, както и други запознати/понеже видях, че сте ходили и говорили с технически ръководители предполагам/:) , дали има информация относно релсовите линии, по които се движеха трамваи 1 и 6 по ул.Христо Силянов.. Какво изобщо ще се случи с ул.Хр.Силянов, там където има рампа за изход на подземния паркинг.. локално ли ще бъде, ще се разширява ли самата улица докато достигне ул.Хан Кубрат и изобщо? На мястото на трамвайните линии какво трябва да има?
« Last Edit: 14.06.2011, 08:26:07 by blagun »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
В настоящия момент нищо около метротрасето няма да се разширява - нито в Надежда, нито в Младост. С изключение, разбира се, на артериите, модифицирани заради надземно преминаване на метротрасето. Малко вероятно е това да стане и в Обеля за бул.Панчо Владигеров от МС Обеля до Ломско шосе.

Offline cvety.gd

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Благодаря, благун, за отговора...но.. тогава какво ще стане с тези релси?
Нима ще остане така разкопано и недовършено?

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
На срещата с кмета преди 1-2 седмици, на която е трябвало да се обсъжда бъдещето развитие на общината е било споменато за вътрешноквартален транспорт - може и да ги огрее тия релси... а може и да ги оставят да си ръждясват...
Иначе по ПУП трябва да разширят Силянов на 2х2 със зелена ивица, но това едва ли ще стане в близките 10 години.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Ще изгният като тези на Дървеница. Преди 2 години махнаха релсите от Иван Асен, а трамвай там не се е движил от 20 години по рано.

Offline cvety.gd

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Да.. вчера пих вода от въпросната чешмичка.  :D
На Ломско срещу МС на ул.Кирил Дрангов има една къща, която също ще бъде срутена.
Но изключително неприятно впечатление ми прави това, че ще зарежат в това състояние релсите на ул.Хр.Силянов. Харесва ми това, че сега ще направят и градинката на Шел..
Ако някой му попадне информация за въпросните релси, моля да я споделя, ще бъда благодарна.:)

П.с. Дифиан не се включва все още по темата.. :(

Offline kashone

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
А онова оранжевото до Шел дето се строи от година и повече (в по-голямата част от времето е като зарязано) какво трябва да бъде? Пак ли мини търговски център?

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
П.с. Дифиан не се включва все още по темата.. :(
Дифиан е зает да планира Люлин-център и 6-та част в момента...  :P

Иначе от източник няма какво да споделя. Земята е общинска, явно има планирано инвестиционно намерение, което не се знае кога ще се реализира. До тогава вероятно така ще си стои. И да има вътрешноквартален транспорт, не ми се вярва да са говорили за трамваи- сложно е с пендели, а и автобусите са много по-мобилни за един такъв чист експеримент! От Силянов има да се върви пеш до станция на метрото, 6-цата ще спира на станция Дунав... да продължавам ли?  ;)

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Добро решение би било трамвай по хан Кубрат и с тунел до Скопие или към Захарна фабрика за връзка с тм 3, но надали ще се реализира, колкото тм 8 в Модерно предградие или тм 2 в Дианабад.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Не е задължително да е в тунел. Може да се движи по Хан Кубрат и после Южно от Триъгълника, покрай линията или по т.нар. бул. Стефансон в квартала и от спирка Триъгълника - по съществуващото трасе. Тамън ще се запази и самият трамваен триъгълник. :)
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
По всяка улица релси... Аз съм много скептичен и не знам, Болерото как си го измисли това. Трамваят е много скъпа и недалновидна инвестция. Нищо не оправдава нуждата на такъв, радвайте се, че все пак родиха алтернативно трасе до Обеля!

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
По всяка улица релси... Аз съм много скептичен и не знам, Болерото как си го измисли това. Трамваят е много скъпа и недалновидна инвестция. Нищо не оправдава нуждата на такъв, радвайте се, че все пак родиха алтернативно трасе до Обеля!

Не помня да съм коментирал някога трамвайно трасе по Кубрат - коментирал съм далекоперспективно преформиране на трасето по Величков + Скопие в подпаважен трамвай.

Offline cvety.gd

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Охо, Дифиан най-накрая се появи.  :angel:
Така.. "продължи, моля"..  :)

Искам да добавя, че е толкова глупаво всичко, което се направи.. ами изместиха релсовия път по бул.Бели Дунав, на всичко отгоре и МС ще е там.. то.. хората от Надежда 1,3.. където минаваха трамваите по ул.Хр.Силянов остават блокирани тотално.