Author Topic: Изграждането на участък "Обеля"-"Надежда"  (Read 516173 times)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Най-вероятно ще продължава по Ломско встрани от надлеза и ще направят рампа, която да се катери от трамвайната спирка до моста на мястото на стартовия котлован - така няма да умираш от задух, докато изкатериш баира и да те е страх, че някой ще те отнесе...

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Перспективата от птичи поглед. Интересен е гьола при камионите. Повече ако има неясно - кажете, че надали всички детайли ще са видими, но поне основното.

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Перспективата от птичи поглед. Интересен е гьола при камионите. Повече ако има неясно - кажете, че надали всички детайли ще са видими, но поне основното.


Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
@boleroto, каквото ще се открива, сигурно ще е преди избори, а не преди Коледа  ;)

Няма да смогнат до изборите... остават 4 месеца дотогава. Дотогава, при усилена работа може да построят конструкциите на МС 1-II и рампите за достъп до нея с релси и окабеляване, но дълбоко се съмнявам, че ще смогнат и с интериора и довършителните работи...

Offline kashone

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
Quote
Борисов: „Надежда” става център на София

Премиерът запази лентичка за Станишев от откриването на част от “Ломско шосе"
понеделник, 27 юни 2011

Квартал „Надежда” спокойно може да се нарича вече и център на София, защото с метрото за 7-8 минути жителите на квартала ще стигат до „Шератон”. Това каза премиерът Бойко Борисов при откриване на новозиградената отсечка на бул. „Ломско шосе”- от ул. „Бели Дунав” до ул. „Хан Кубрат”. Догодина след април под земята ще се возят 400 000 души. В момента изграждаме 31 километра метро. Във време на криза е осигурено финансиране, заяви премиерът.

Реконструираното пътно платно е с по три ленти в двете посоки, изградени са и велоалеи. Борисов подчерта, че булевардът и кварталът са типичен пример за времето, когато е станал кмет – “дупките бяха свързани с парчета асфалт”. По-голяма част от шосето вече е изградена, а другата отсечка ще бъде готова април месец 2012 г.

Новоизграденият участък на бул. „Ломско шосе”- от ул. „Бели Дунав” до ул. „Хан Кубрат” е с дължина 1,8 км и е част от строителните работи по изграждането на Лот 1 от втория етап на проекта за разширение на метрото кв. „Обеля” – надлез „Надежда”, включен в ОП „Транспорт”. Стойността на изградения участък от булеварда и съпътстващата го инженерна инфраструктура възлиза на 3,6 млн. лв. Финансирането се осъществява съвместно от ОП „Транспорт” – 80 % и Столична община – 20 %.

Борисов обяче категорично отказа да коментира политически теми в отговор на журналисти. Дори смъмри медиите. По никакви други теми вече не разговарям пред медиите, освен по тази на деня, отсече той. Хиляди пъти са ме питали кога ще стане „Ломско шосе. Днес ви давам „Ломско шосе”, отсечи премиерът. А медиите пропускали същността на това, което се прави. „Аз искам да показвам на хората всеки ден правителството, нашите кметове, какво правим“, допълни той.

След като преряза лентичката Борисов запази и едно парченце за червения лидер Сергей Станишев, "за за го дразни".

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Къде ги видя тея 31 км г-н ББ?
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Явно е включил и километрите от Трети метродиаметър, които са в предпроектно проучване :P

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Или пък визира двата пътя/посоки  ;)
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Или пък визира двата пътя/посоки  ;)
Точно така - виждал съм и по жп-темите километрите да се мерят по едноколовозно трасе.

Offline iashu

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 514
    • View Profile
Или пък визира двата пътя/посоки  ;)
Точно така - виждал съм и по жп-темите километрите да се мерят по едноколовозно трасе.
ХВАЛА на нашия премиер.

Следващия път да се похвали, че строят 62 километра метро релси.
Пак ще е прав.

после, ако се чудите що няма да имаме монорелсови железници...
« Last Edit: 27.06.2011, 16:28:44 by iashu »

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Или пък визира двата пътя/посоки  ;)
Точно така - виждал съм и по жп-темите километрите да се мерят по едноколовозно трасе.
ХВАЛА на нашия премиер.
Следващия път да се похвали, че строят 62 километра метро релси.
Пак ще е прав.
после, ако се чудите що няма да имаме монорелсови железници...
Може да ти се струва смешно, но точно в метростроенето е прието километрите да се измерват точно така.
Вярно, това е защото  се строят и еднопътни тунели - а там е точно така: един тунел за единия коловоз и съвсем друг тунел за втория. :)

Предполагам, така са му подали информацията от Метрополитен, така я е обявил.
... Пък може и да му е харесало: звучи като двойно повече свършена работа.
Честно казано, обикновените хора (неизкушените) въобще не са наясно с подробностите - така че, минава номера... :D
Онзи ден, например, ката споменавах на един познат за строежа (че къртицата всеки момент ще тръгне към църквата ), той изведнъж компетентно ме прекъсна:
- А-а, знам - те там японците копаят... :D

А за велосипедните алеи, нещата са елементарни: има си европейски изисквания за тяхното построяване - и нашите бързо се нагаждат към тях...
В Надежда и без това предстои разширение (всичко още е временно), така че: дано по-бързо осигурят пари за него!
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
http://sofia.dir.bg/news.php?id=8946550

Дано да не ревнат пак от кв. Надежда!

Или пък визира двата пътя/посоки  ;)
Точно така - виждал съм и по жп-темите километрите да се мерят по едноколовозно трасе.

Това важи и за пътното строителство: когато се рехабилитира 4 лентов пътен участък, дължината му се напасва на 2 лентов такъв. За първи път това го прочетох в една справка във вестник "Пътища" за I-5 Ст.Загора-Казанлък и малко се учудих!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Бях писал по-горе за слягане на блока на кръстовището на Ломско и Бели Дунав.
Оказва се, че цялото отриване и зариване на няколко пъти е било без плоча. По-скоро такава между шлицовите стени. Е, след като са почнали да поддават се сетили да слагат металните колони между тях и да налеят половин метър бетон долу. Конструкторно въобще не са били замислени. Незнам колко алчен и прост тип трябва да си за да следваш реда при ... Кирил Дрангов да речем, къде постройките са на няма и два етажа, но да не направиш същото за 30 м. блок, дълъг...80 м да речем.
Отделно, че от 60 м. дълбочина вадят постоянно вода, натам към Шела пак вода да искаш, от другата страна на кръстовището е същата картина. Дано поне не спестят от тия дейности.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Покривът на участъка от Бели Дунав към Обеля е покрит почти до излизането над земята при Ромпетрол, слагат битумната изолация. Две от колоните към Бели Дунав след станцията са готови, камион тъкмо докарваше първата метална греда. На третата кофрираха горната част.

Сложили са асфалт на Надлеза в затворената част от изкачването, според мен скоро ще пуснат движението от там. Над станцията са наредили бордюрите, също скоро трябва да се асфалтира, макар че изливаха един от изходите все още.

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 461
    • View Profile
    • Email
Колони на този обект няма. Има стълбове и след станцията са готови и четирите стълба. Само на един не е готов ригелът. Днес докараха метална конструкция за отвор 33. Днес също се положи подложен бетон за устоя от който започва подхода за към подземнта част.  ;)
« Last Edit: 20.07.2011, 18:23:13 by assen55 »

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
...
Сложили са асфалт на Надлеза в затворената част от изкачването, според мен скоро ще пуснат движението от там. Над станцията са наредили бордюрите, също скоро трябва да се асфалтира, макар че изливаха един от изходите все още.

Без неплътен и износващ, все още. Има и ново тротоарче с унипаваж до първия мост. От другата страна има демонтирани стари мантинели.
« Last Edit: 19.07.2011, 17:45:31 by monte carlo »
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
От няколко дена движението е по недоасфалтираното платно, другото се ремонтира.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
От няколко дена движението е по недоасфалтираното платно, другото се ремонтира.
И асфалтовото покритие не е крайното, както пишат глупости по други форуми, ясно си личи. Имаше ли срок за пускане? Откъм Триъгълника имат да изливат подлези, откъм ОМВ-то тези дни го правеха. Според мен можем да се надяваме да е до месец.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
При станция Обеля са наредили бордюрите и тези дни ще асфалтират, за да преместят кръстовището между двата последни стълба.

От Бели Дунав към Обеля вече са наредили кофража на покривната плоча, а стените на рампата са готови и се показват над земята точно до мястото, където движението се прехвърля по новото северно платно. Трябва да покрият станцията и да направят цялото северно платно, за да прехвърлят трафика оттам, за да направят свързването с участъка при метростанцията, където се копае за потъването под земята.