Author Topic: Изграждането на участък "Обеля"-"Надежда"  (Read 516123 times)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
difian, няма да пиша във всички теми, но да знаеш, че имаш едно голямо благодаря от мен също! Ако пиеш бира прати един адрес на лични да ти пратя едно колетче:)
Играя напрaво за камион с бира, та по този повод виж темите до НДК и до Кръста...  :P :sladoled:
« Last Edit: 19.08.2011, 22:40:24 by difian »

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
На кръстовището с Кубрат винаги полицаи контролират трафика, но интересното този път беше, че са от Военна полиция. Те нямат ли други прерогативи и права? И колите им са с регистрации от армията...

По цял ден кибичат или... ? Питам понеже още не смея да мина сутрин по Ломското към центъра, току се затапя. Северното платно покрай ОМВ както беше на чакъл, така на другия ден беше асфалтирано. Мислех, че края на месеца гонят като срок, но с тоя темп няма да се учудя ако го пуснат още в понеделник. Странно ми е как и кога смятат да оправят денивелацията на завоя при спускането наляво? Определено има нужда. Също така гледам на Ломско и Бели Дунав, както и изхода с Ромпетрол са ги изравнили с чакъл. Дали смятат скоро и тая част да пуснат или просто се готвят за валежи и калищак. Отделно - на караулката беше към половин км задръстването, много готино се получава широко (доколкото широки са тия ленти по Ломско) и оп на Бели Дунав фуния...
По въпроса за Военна полиция - не може да е толкоз изкукал Богдан Милчев. При малко по-внимателно вглеждане виждаме типична катаджийска униформа. Чий да го дървят на Ломско шосе ония де излизат само за техни делегации или в тежки времена ? :D

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Абе, имаше си и с войнишкия модел дресинг. Иначе, кога да съм минавал е имало. Мен посоката ми е транзит към Волуек и скоро не ми се е случвало от рано да ходя да копам и поливам градината, но кога да съм минал, най-вече ми се случва следобед, са там. Платното, по което се минава сега ще го затоворят да го направят, а през това време всичко ще е по готовото откъм ОМВ. При теб съвсем скоро, като ни кажеш докъде са покрили станцията, или аз не мина в следващите два дни и не снимам от вече широко разграденото, трябва да преместят движението от страната на блока ти, за да направят всичко на спокойствие и откъм Биллата. Трябва да се довършва рампата при Ромпетрол, където сега става смяната от едната към другата страна на улицата.

Offline Tamrock

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
    • Email
Като срок, се гони 1 септември да се пусне участъка между Кубат и кръговото - изцяло. Само за платното става въпрос, защото 2 от подлезите тепърва трябва да се изкопаят, досега върху тяхното бъдещо положение минаваше трафика... И по тротоарите ще се работи още предполагам, след пускане на движението. Проблем с денивелация при завоя наляво няма да има, защото такъв завой няма да съществува, това беше временно...

Offline SILENT

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 92
    • View Profile
От  вчера, лявото платно на "Ломско шосе" което води към надлез "Надежда" е вече в експлоатация, като трафика и двете посоки преминава от там. След като предходния ден в още бяха на етап слагане на бордюри и пътната настилка не беше с още положена краен слой асфалт, в 18.00, когато преминах през участъка, движението вече бе възстановено. Определено съм впечатлен от експедитивността  :clap:

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Определено смятам, че ще го местят. Сега на светло го загледах и чакъла как са го надигнали.
Може би и това до края на месеца ще довършат та ще може от надлеза до към Ромпетрола да си нашироко.
Откъм Била незная какво имаш предвид, в смисъл, че вече тротоар градят.
Същевременно мисля, ще си оставят ивица за строителна площадка между блока и новото платно.
Между другото - само на мен ли ми се струва или лентите са по-тесни от обичайното?

Offline tonyyyy

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 81
    • View Profile
    • Email
Някой има ли идея защо едно от разстоянията между стълбовете на естакадата е много по-голямо от останалите. Вижда се част от него на 4-та снимка.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Вече се писа, трябва да се осигури габарит за минаването под естакадата на едно от платната на разширения "Обелско шосе". Сходно е и с пресичането на метрото на Ломско преди станцията до Северния парк.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Вчера минах по пуснатото платно и съм разочарован от качеството - отново е на вълни :/

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Вчера минах по пуснатото платно и съм разочарован от качеството - отново е на вълни :/

2-3 пъти минах и аз, но не забелязах нещо подобно.
По същия начин обаче на Сливница след Кенар, в посока Сливница - по-къса кола я друга направо, с по-дълга и широка няма проблеми.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Там е така от 7-8 години  :angry:
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline zulum

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
    • Email
Е, и аз забелязах вълнички. Виждат се дори с просто око  8)

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Поправям се, сутринта се замислих над казуса, плавайки по надлеза. :D
Надявам се да решат аха преди пуска да сложат още един слой, след което и маркировката.
Южното платно и него го докарват на приключване.
Да видим кога самото кръгово ще оправят...

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
citizen можеш ли да направиш панорамни снимки от кръстовището на Бели Дунав да видим до къде са стигнали :)

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
...
Надявам се да решат аха преди пуска да сложат още един слой, след което и маркировката.
...

На това платно няма да слагат повече.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
citizen можеш ли да направиш панорамни снимки от кръстовището на Бели Дунав да видим до къде са стигнали :)

 :rolleyes:

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Не мога да разбера като имаха пространство, защо не направиха станцията с островен перон - така щеше да има повече място и за паркинга.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Явно такава е тенденцията, все по-къси станции със странични перони. За мен това е доста глупаво, но уви такива ще са станциите...

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
Не мога да разбера като имаха пространство, защо не направиха станцията с островен перон - така щеше да има повече място и за паркинга.
Тепърва ще усещаме недалновидността на тези икономии.
Иначе - интензивно се строи, дано и да е качествено - цела нощ изливаха бетон.

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Не мога да разбера като имаха пространство, защо не направиха станцията с островен перон - така щеше да има повече място и за паркинга.
Тепърва ще усещаме недалновидността на тези икономии.
Иначе - интензивно се строи, дано и да е качествено - цела нощ изливаха бетон.

В допълнение и тесните подстъпи.
Интересно ми е в Берлин примерно, да не говорим Москва - дали така са наливали по 24 часа?
Сутринта пък, тоя бордюр де е в нищото до камиона като че ли го разбиваха за местене.
А относно икономиите - меко казано са си за съд. Тоя ми ти блок почна да усилва слягането.
Чисто и просто конструктора още не е залагал да се слагат металните колони, поддържащи шлицовите стени.
Сетили се, ама пост фактум.
А нали се сещате кой строи участъка...