Author Topic: Изграждането на участък "Обеля"-"Надежда"  (Read 516166 times)

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
най добре с прозрачно тубо, а не като Младост, но не и закрито като преди Обеля.

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 461
    • View Profile
    • Email
Доставен е на обекта последният от малките отвори на естакадада. Това е отвор 1. Ще се монтира тези дни и край с малките. Отават два големи и да се довърши първия голям отвор.
« Last Edit: 28.09.2011, 08:51:15 by assen55 »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Искахте, ето ви, сега не мрънкайте, че сте разочаровани от напредъка. И дължа извинение на Терго за Хан Кубрат, която си е в доста ясна крива.
« Last Edit: 02.10.2011, 19:27:47 by difian »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Може би към 10-ти ще почнат и плочките да лепят. Дъното на коловозите е доста дълбоко, но май СК-13 ще си го излива, така е и на Бели Дунав. Пероните са доста широки, но не колкото на Дунав. Но там не съм сигурен, дълбочината зад колоните да не изчезне като на Интерпред за ескалатори.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Тук нещата се въртят около един противен старец, стиснал кокала и мислещ се за не знам си какво от позицията си на мижава охрана, дремеща по цял ден безмислено на столче или в "Кабинкатаааа". Не съм влизал да видя станцията до къде е, сигурно е още по-готова. Та според него не знае този строеж да е свързан с метрото и ДжиПи, макар оградата да е тяхна, може просто да не са си я прибрали и да се използва и за новия градеж. На изходите вече има и парапети, окабеляването е изкарано. На фона на булеварда, строят нови барачки.  :devil:  Последните снимки са от подготвената арматура за изливането на последната плоча. Височината изглежда измамно, около 2 и нещо е. Влязох през единия от тесните изходи от паркинга, където арматурата е изрязана и влизането е повече от свободно.
« Last Edit: 02.10.2011, 19:49:17 by difian »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
На Дунав, както виждате, вече фугират....  :laugh:

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Беше ужасно мокро. Реших да не качвам снимката, ама леят с това скеле нов таван и ще има кухина евентуално между двете. И най-същественото, тунелът след станцията ми се вижда ужасно широк и с място като за три коловоза, но ще видим. Тунелът също прави някакви странни чупки, които не мога да си ги обясня.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Със снимка 169 исках да покажа какво им остава да съединят, ама нямаше хубав ъгъл за снимане, да се проследи мислено трасето...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
 :arrow:

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Освен фотосите как прави стриптиз, и после как пъчи шкембе охраната, ВНИМАНИЕ- на втората снимка можете да видите, че са почнали облицовката на станцията. Материалът май е ала на Билла магазините, цветът не се вглеждах, вие си го познайте по снимката, ама май е зелено или бежаво. На втория мост най-после са сложили гредите и скоро ще асфалтират. Не се вгледах, но на връщане видях, че са срутили в посока Околовръстното автосервиза и мога да разширят още 5 метра до новия габарит, но веднага след това се сблъскват с къща....

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Фермовата конструкция на фона на панелките...  Стига Ви толкова, мисля че благодарение и на Локума, имаме актуален ъпдейт от последните 1-2 месеца от всичко. До станция Обеля не успях да стига, да видим как върви там рампата и как е пренасочен трафика и какво е мотирано от гредите.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Страхотен репортаж - огромни благодарности  :fan:
Наистина очаквах да са в малко по-напреднала фаза на някой от обектите, но и това което видях ме радва!
Като гледам МС Хан Кубрат наистина пероните са доста широки. Надявам се скоро да започнат и оформлението и да е интересно.
За МС Бели Дунав има много работа като гледам!
Още веднъж огромни благодарности :)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
От миналия път още си чакам камиончето/ микробусчето/ баничарничката с бира... Хмм!  :help: Та беше интересно, слизах по скелето за тавана на Дунав, на Кубрат се провирах между арматурата висейки на един крак върху дъска за кофраж....  :rolleyes:

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
От миналия път още си чакам камиончето/ микробусчето/ баничарничката с бира... Хмм!  :help:
Ще трябва да те почерпим определено за хубавите репортажи :)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Ето това доказва тезата ми, че на Бели Дунав тунелната конструкция позволяваше островен перон...
Жалко, че не я направиха такава :(

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Изключително изчерпателен репортаж! Огромна благодарност! :balloon:
Аз не съм учуден от темпото на работа - все пак цяла Надежда я почнаха по-късно, пък и има 11 месеца до откриването. Те сега ще си работят под земята, няма да зависят вече от времето и дъждовете.
От всички снимки единствено ме учуди, че на Бели дунав няма прозорчета  на подперонното ниво. И че рампата преди станцията отвътре ще бъде куха - интересно ще използват ли по някакъв начин продълговатите помещения?
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Ако правилно съм те разбрал за какви рампи говориш и тези полуетажи, дето ги има, това е подземния паркинг.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Аз само не мога да разбера МС Бели Дунав с колони ли ще е по перона или не?

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Ако правилно съм те разбрал за какви рампи говориш ...
Виж снимка P1290166 (изглед на края на рампата, преди да се качи на естакадата - в посока Обеля)
Естакадата нали влиза през рампа (около училището) под земята.
Точно това място имам предвид: представях си, че издигащата се от земята рампа е плътен цимент, а тя се оказа куха: отвътре изграждат само поддържащи стени, а между тях кухи пространства. :D

А за подперонното ниво:
снимка   P1290138 и P1290139
(Предполагам това  вече е станцията Бели дунав?)
« Last Edit: 03.10.2011, 00:50:24 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
По същия начин го почнаха при станция Обеля. За плътен много ненужен бетон ще отиде, а така явно е по добре отколкото с по-рехави колони.