Author Topic: Изграждането на участък "Обеля"-"Надежда"  (Read 516174 times)

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Всъщност, като се замисля: нищо не пречи между колоните да  насипят пръст, а отгоре да излеят покривна плоча. Така колоните  пак ще изпълняват поддържащата си функция, а между тях ще е уплътнено по евтиния начин. :)
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Всъщност, като се замисля: нищо не пречи между колоните да  насипят пръст, а отгоре да излеят покривна плоча. Така колоните  пак ще изпълняват поддържащата си функция, а между тях ще е уплътнено по евтиния начин. :)

Да, но така ще могат да си пъхнат комуникациите в тези кухини... или клошарите да ги пригодят за обитаване... или и двете! :) Социална функция :)

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Знаците за автобусна спирка явно не важат, като са си купували книжките, поне няколко елементарни правила да им бяха обяснили... Сега автобусите спират и заемат цяла активна лента, а пътниците я се проврат, я не.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Аз само не мога да разбера МС Бели Дунав с колони ли ще е по перона или не?
difian можеш ли да отоговориш или не, че тези колони ме заинтригуваха :)

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Като гледам тази снимка, определено ще е с колони. Вижте как отзад кофрират стената, за да я подготвят за лепенето на декоративните плочки... А таванът и ще е при стърчащите арматури. Взимам си назад думите, вчера като качвах снимките, че ще има кухина между две плочи. Таванът ще е подът на подземния гараж, вижда се на първите снимки. До долу слязох по скелето.
« Last Edit: 03.10.2011, 21:47:57 by difian »

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Ето това доказва тезата ми, че на Бели Дунав тунелната конструкция позволяваше островен перон...
Жалко, че не я направиха такава :(
Фикс идея ти е този островен перон на Бели Дунав. При двупътен метротунел преди и след Бели Дунав няма как да сме с островен перон.
« Last Edit: 04.10.2011, 15:51:26 by elbi »

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Голяма работа. Бели Дунав не е толкова важна станция, че да се прави с островен перон.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Ами в интерес на истината около станцията живеят най-много хора, сравнено с всички останали станции по трасето на МД 2 - почти 24 000 души за 2001 г. Поне според мен тя ще бъде много натоварена.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Когато станцията не е трансферна и няма да има прекачване от влак на влак, т.е. да е важно да се отива от единия на другия перон, даже е по-добре според мене да е двуперонна, с достатъчно широки странични перони, защото общата им ширина е по-голяма от тази на евентуален общ островен перон. Така освен че се печели повече място, не се и смесват тълпите за двете посоки, защото на островните перони се случва често докато пристига единия влак да пристигне и другия... И се изсипват едни тълпи от слизащи, качващи се, от единия, от другия влак, които си пресичат пътя на перона и си пречат.

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Бели Дунав трансферна едва ли... По-скоро Ломско шосе... Ако пък стане продължението на МД1 към по-отдалечените миркорайони на Люлин, може и Люлин да стане трансферна, ако Сливница и Обеля преминат към МД2 след разделянето на маршрутите.

Offline jabcho

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
    • Email
Искам предварително да се извиня ако коментара не е за тази тема.
Живот и здраве като пуснат М2, хората от Надежда на коя станция могат да се прекачат на М1, освен на Сердика ?

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Искам предварително да се извиня ако коментара не е за тази тема.
Живот и здраве като пуснат М2, хората от Надежда на коя станция могат да се прекачат на М1, освен на Сердика ?

На Обеля.

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Преди време на снимката от в."Дневник" беше показана вертикална табела на МС Надежда. Намерих и снимка: http://www.dnevnik.bg/shimg/zx620_1113125.jpg
Някой знае ли това (като част от новото оформление на Софийския метрополитен) вътре в станцията ли ще стои? Може би ще има и малък инфо-дисплей с всякакви информацийки за метрото?

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Това е на метрореклама някакво съоръжение, не знам за какво всички се хванахте за него. Под сегашната си форма и вид за мен няма особен смисъл, дори не ми и "гъзее", като върховно търсена цел от нас...

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
На мен лично като нововъведение в Софийското метро и ми харесва. И като дизайн е окей. Може би по-голям смисъл ще има ако се инсталира информационен дисплей като това тук: http://forum.nashtransport.ru/uploads/1277805275/gallery_11437_1046_203847.jpg

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Нали си ги има устройствата за достъп до интернет, там сайтът на Метрополитен не е ли безплатен. И все едно имаш какво да преглеждаш толкова на метрото ни, което може и да не е представено чак толкова интерактивно.

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
То че ги има - ги има, но на изграждащите станции нали все още ги няма? Така че може в такава форма да се изградят. Не че сега има кой знае колко интерактивни неща, но след като се пусне МД2, ще бъде от полза.

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Не е подходящо да се комбинират двете - това лъскавото, с дисплея... Ще трябва да се зачисли една щатна чистачка само за него постоянно да трие отпечатъците от метала около дисплея...

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Междувременно почнаха и да асфалтират след Бели Дунав.

Явно ще има пуск скоро, както и на частта на надлеза покрай колелото на 9-ката.

Quote
ВЪВ ВРЪЗКА С ВЪВЕЖДАНЕ НА ВРЕМЕННА ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО ЗА СТРОИТЕЛСТВОТО НА МЕТРОТО ПО БУЛ. „ЛОМСКО ШОСЕ” ОТ УЛ.”БЕЛИ ДУНАВ” ДО УЛ.”ТРИЧКО ВЕЛЕВ” И НА ОСНОВАНИЕ ЗАПОВЕД НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА ДА СЕ ИЗВЪРШИ СЛЕДНОТО:

ОТ 08.00Ч НА 10.10.2011Г ДО 24.00Ч НА 30.06.2012Г СЕ ИЗМЕСТВАТ СЪЩЕСТВУВАЩИТЕ СПИРКИ НА „БУЛ. „ЛОМСКО ШОСЕ” СРЕЩУ БЕНЗИНОСТАНЦИЯ „РОМПЕТРОЛ”, КАКТО СЛЕДВА:

    СПИРКА „61-ВО ОУ” /В ПОСОКА КВ.”ОБЕЛЯ”/ С КОД: 2280 СЕ УСТАНОВЯВА ЗА ПОСТОЯННО НЕПОСРЕДСТВЕНО СЛЕД КРЪСТОВИЩЕТО БУЛ. „ЛОМСКО ШОСЕ” С УЛ.”ТРИЧКО ВЕЛЕВ”;
    СПИРКА „61-ВО ОУ”  /В ПОСОКА ЦЕНТЪР/ С КОД: 2278 СЕ ИЗМЕСТВА НАПРЕД СЪС 100М ОТ НАСТОЯЩОТО СИ МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ И СЕ УСТАНОВЯВА НЕПОСРЕДСТВЕНО СЛЕД НОВОИЗГРАДЕНИЯ ПЕШЕХОДЕН СВЕТОФАР.

« Last Edit: 10.10.2011, 16:24:59 by citizen »

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
На мен лично като нововъведение в Софийското метро и ми харесва. И като дизайн е окей. Може би по-голям смисъл ще има ако се инсталира информационен дисплей като това тук: http://forum.nashtransport.ru/uploads/1277805275/gallery_11437_1046_203847.jpg
Това е табло за връзка със  Спешния център ("Инфо SOS" го наричат). При бедствия, терористични атаки, паднал човек на линиите...
Казват, че освен всичко друго, в таблото са скрити и датчици за радиоактивност и разни други екстри.
След терористичните атаки в Московското метро издадоха заповед във всички станции (а някъде и във вестибюлите) да бъдат поставени подобни колонки.
Тук-там и в провинцията започнаха инсталирането им - в Казан например.
( Специално това на снимката е от Петербург)
Та, това не е достъп до интернет - по-сериозно е, щом с управлението му се занимават службите за сигурност. И могат бързо да сигнализират на службите за борба с организираната престъпност (ОМОН) , полиция,  Бърза помощ и разни други... Както, разбира се, на първо място и диспечерския център. :P
« Last Edit: 10.10.2011, 16:43:30 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !