Author Topic: Изграждането на участък "Обеля"-"Надежда"  (Read 516149 times)

Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
    • Email
Днес, към 8.30 ч. на МС Обеля на неизползвания коловоз, чакаше (очевидно) разрешение да тръгне по 2 МД един от новите състави.

Offline popov.dinko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
    • Email
Да, видно от клипчето по телевизия Европа. Вече истинските топли проби са започнали.

http://www.tvevropa.com/bg/video_news/bulgaria/view/74453

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Бате Бойко не е много наясно за какво мислят да използват спестените пари, май-май...
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline dhamitak

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 140
    • View Profile
    • Email
Очаква ли се пускането на допълнителни автобусни линии при пускането МД2,подобно на автобус 113 в ж.к.Младост,в ж.к. Надежда или другите квартали?Какви са плановете и предложенията по тази тема,ако някой знае?

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Объркал се е, искал е да каже "до Бизнеспарка" :P

За линиите засега няма официална информация, има само догадки.

Offline dhamitak

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 140
    • View Profile
    • Email
Благодаря!
Бих искал да попитам следното:ако се возя до ж.к. Обеля,там ще трябва ли да се слиза за пътуване по новото трасе,защото сега там почива и тръгва обратно за ж.к. Младост?Как ще става връзката?Благодаря предварително за информацията и се извинявам,ако някъде е споменато!

Offline nf1

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
Имаше съобщения, че засега ще го покриват само отгоре, а за в бъдеще може би ще го покрият и отстрани.
А първоначалните планове бяха: да бъде изцяло открит.
Но после Братоев спомена, че заради поддържането на относително равномерен температурен баланс през зимата - ще ги покрият и тях.
Всичко се решава в движение - явно все още търсят най-подходящата и лека конструкция.

Това означава ли, че тези 2 "уширения" на конструкцията, които се вижда на снимката ще останат отворени отстрани? Питам защото ако е така от сега да проверявам къде да се обаждам за нетърпим шум когато преминават композициите от там.

Току що мина една мотриса в посока Обеля през това уширение. Такова скърцане шум и трамваите дори не правят. Явно ще трябва да се сезират разни инстанции заради "гениалността" в плана и  изработката на метрото.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Току що мина една мотриса в посока Обеля през това уширение. Такова скърцане шум и трамваите дори не правят. Явно ще трябва да се сезират разни инстанции заради "гениалността" в плана и  изработката на метрото.

Или просто трябва да се изчака да се приключи с изпитанията и да се разработи пътя преди да се предприеме безсмислено пускане на жалба?

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Защо безмислено? Ако има проблем, по-добре да се поправи навреме, а не да се остави за някога. Пък ако няма проблем и след разработката на трасето ще е тихо, то това ще бъде отразено в отговора на жалбата. Не е нужно човек, подаващ жалба да е наясно с такива неща и не виждам нищо лошо в това човекът да напише такава.
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline mita6ki

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 299
    • View Profile
    • Email
Да ама един куп специалист да са глухи не вярвам.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Защо безмислено? Ако има проблем, по-добре да се поправи навреме, а не да се остави за някога.  Не е нужно човек, подаващ жалба да е наясно с такива неща и не виждам нищо лошо в това човекът да напише такава.
Е, той беше решил още преди да чуе преминаващия влак, така че...

Макар че, ако трябва да сме откровени, до сега трябваше вече да са решили как да ги затворят тези мостови конструкции.
И без това знаят, че радиусът е скъсен, следователно, независимо от новото скрепление по естакадата - ще се наложи това и заради обезшумяването.
Пък и са наясно колко работа ще им се отвори през зимните месеци заради два отвора...
Създават си безсмислен риск да блокират и двете линии при евентуален технически проблем от навяване на сняг.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
В другия форум пуснаха 2 снимки на Скиф, който идва от Надежда по другия коловоз на Обеля. Не е ли време вече да се започне работа и другия перон на Обеля - табели например?

Offline dhamitak

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 140
    • View Profile
    • Email
Да разбирам ли,че ще има влакчета,които,ако се хванат от Младост или Цариградско шосе без слизане,ще може да се отиде до Лъвов Мост или Централна гара директно,като се продължи Сливница,Обеля и натам?Благодаря!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Да разбирам ли,че ще има влакчета,които,ако се хванат от Младост или Цариградско шосе без слизане,ще може да се отиде до Лъвов Мост или Централна гара директно,като се продължи Сливница,Обеля и натам?Благодаря!
Да. Стига да имаш достатъчно свободно време да си парвиш екскурзии през Обеля.

Offline nf1

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
Защо безмислено? Ако има проблем, по-добре да се поправи навреме, а не да се остави за някога.  Не е нужно човек, подаващ жалба да е наясно с такива неща и не виждам нищо лошо в това човекът да напише такава.
Е, той беше решил още преди да чуе преминаващия влак, така че...

Макар че, ако трябва да сме откровени, до сега трябваше вече да са решили как да ги затворят тези мостови конструкции.
И без това знаят, че радиусът е скъсен, следователно, независимо от новото скрепление по естакадата - ще се наложи това и заради обезшумяването.
Пък и са наясно колко работа ще им се отвори през зимните месеци заради два отвора...
Създават си безсмислен риск да блокират и двете линии при евентуален технически проблем от навяване на сняг.

Е как да не съм решил - като един клиент на метрото се движа с него - не е като да нямам представа колко е шумно като се движи и да си направя логичният извод, че това нещо като е отворено шумът ще е доста голям.
За съжаление не очаквах това нещо и не успях да измеря силата в децибели но и това ще последва. Говорих и с Метрополитен - човека доста арогантно ми отговори, че видиш ли ние ще свикнем с този шум. След това спомена, че има норми с които ще опитат да се съобразят а аз да запиша нивата на шум - като го пуснат ще има влакове на 7-8 минути ще имам възможност... безумия.
« Last Edit: 17.08.2012, 22:21:50 by nf1 »

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Ще се опитат... О.о
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Какво ще й правят на естакадата, че пък чак и трамвая ще спрат? Дали  криволиченето на релсите под естакадата че изчезне ?

Offline agerginov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 81
    • View Profile
    • Email
офф хора, в москва, будапеща и други градове как метрото има напълно открити очастъци и хората не се оплакват, не стига че ви правят метрото ама и с претенции, то затова сме на този хал

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Веднъж заради шума и втори път - заради навяването на сняг трябва да се покрие мостът.

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Не бъдете песимисти- поне едно хубабево място за снимане на състави без проблеми с охраната,пък и живущите при отворите ще може да се наслъждават на новите влакчета  :)

Най-вероятно ще го закрият-но не знам дали ще е с шумоизолиращи стени  :/