Не е това. В депото има открит участък, но там е като поле - вятърът разкарва снега и не се получават преспи.
Всички метровлакове имат устройство за автостоп, ако отидете на крайните станции (в момента само Цариградско), ще видите в края на коловоза, зад рейката където трябва да спират влаковете, една жълта метална пластина (скоба, няма значение), която спира влака ако машиниста не реагира. Тази пластина задейства екстрено спиране на състава. Зимата е често срещано явление при влизане на влак в депо да се задейство този автостоп от снега, но това не е проблем заради големия интервал на влаковете там, пък и няма пътници.
Ако мостовете бяха изцяло открити, вероятно нямаше да има проблем, защото снегът нямаше да се задържа там. Сега, както са закрити на височина 1-1,5 м, при виелица вятърът ще напълни това пространство за доста по-кратко време от времето, когато не се движат влаковете през нощта. Проблемът ще е при преминаването на първия влак, който автостопа ще спре и на двата моста, а също и в обратна посока.
Да допълня и това, че при екстрено спиране при по-висока скорост и хлъзгави релси, вероятността от окопаване на колоосите на метрото е доста висока. Не вярвам да се поеме този риск.