Author Topic: Изграждането на участък "Обеля"-"Надежда"  (Read 516141 times)

Offline kashone

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
Сега разбирам че в понеделник започвала симулация на графика за движение по двете линии  в реално време, това значи ли че съставите пристигащи на Обеля от Люлин ще спират вече на по-малкия перон, а на сегашния перон ще идват откъм Надежда?
« Last Edit: 18.08.2012, 18:47:04 by kashone »

Offline Kuonyy

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
    • Email
Няма какво друго да значи, освен това. Зависи от графика. Ако е така, както се предполага тук във форума, говоря за разписание, може и през един влак да спират на перона за към Надежда.

Offline agerginov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 81
    • View Profile
    • Email
ами така както гледам остават точно 12 дена с днешния, така че да направят тестовете и да се возим вече, иначе пероните на обеля знам че са еднакви, но щяли да реконструират единия.. а гласа на жената която ще оповестява гарите какъв ли ще е, много искам да върнат стария глас от преди беве много балансиран като тембър и звук

Offline nf1

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
офф хора, в москва, будапеща и други градове как метрото има напълно открити очастъци и хората не се оплакват, не стига че ви правят метрото ама и с претенции, то затова сме на този хал

"Претенции" - има си закони, те са за да се спазват - граничните нива на шум за жилищни райони са 55 децибела, при тези които са изложени на ЖП трафик (към какъвто се предполага, че спада и метрото) са 65 децибела. Така, че като си правят метрото да си спазват законите. Аз също много искам метро и го използвам. Това не означава да си затварям очите и ушите когато някой прави глупости.

Offline Vladislav

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 443
    • View Profile
    • Email
"Претенции" - има си закони, те са за да се спазват - граничните нива на шум за жилищни райони са 55 децибела, при тези които са изложени на ЖП трафик (към какъвто се предполага, че спада и метрото) са 65 децибела. Така, че като си правят метрото да си спазват законите. Аз също много искам метро и го използвам. Това не означава да си затварям очите и ушите когато някой прави глупости.

Все пак не забравяй, че в не особено богатите държави като нашата подобни норми се спазват доколкото позволяват възможностите. Сигурно ще сложат някакви плоскости, но не очаквай шумът да изчезне (дори да намалее до нивото на пределните норми), както не изчезва в покритите участъци на естакадата. Освен това е странно да кажеш, че "си правят метро". Първо, правят го за тебе, ти го ползваш всекидневно, и второ, тези, които го правят, нито ще се возят често, нито живеят край линиите. Та, заедно с удобствата, които ни дава подобна инфраструктура, трябва да свикнем и с известни неудобства.

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Чакайте сега малко, опитвате се да обясните, че през 2012 сме толкова зле, че не можем да проектираме и/или изпълним трасе на метрото, което да не отговаря на норми, които най-вероятно са актуализирани последно през 70те години на миналия век? Те бабичките от Скобелев мрънкаха къде-къде по-безпричинно според мен.
Това българите сме много странни хора. Търпим управляващите да ни ограбват, търпим да се возим в миризлизи рейсове в задръстени булеварди, търпим махнати капаци на канавките и вълнообразен асфалт. И освен всичко това, ако някой вземе, та се възпротиви срещу някоя нередност - се намират куп други хора, които да го дърпат обратно....
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Дам, но обяви, че ще им спреш торентите и безплатната нелегална музика и гледай на улиците 5000 души готови за революция :laugh:
I'll be back®

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Аз никъде не видях доказателства , че са измерени стойности над допустимите !  :neznam:
Още не е започнало редовното движение и се появиха мрънкачи , че щяло да им е шумно . Може пък да не е ! Предполагам при евентуален проблем с шума от Метрополитен доста бързо ще затворят тези отвори с шумоизолиращи прегради . За мен движението по естакади с непрозрачни прегради е много дразнещо , но пък и разбирам , че това тъмно - светло - тъмно много уморява очите на машинистите .

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
На двата моста са поставени някакви прегради на височина до 1 - 1,50м.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
На двата моста са поставени някакви прегради на височина до 1 - 1,50м.
То е същото като на естакадата и при Интерпред и по останалата част от естакадата в Обеля. Днес довършваха покриването до самата станция Обеля, за 1 седмица ще видим дали ще се захванат и с мостовете. При станцията откъм магазините не е като при сегашната арка, а плоскостите ги монтират неизпъкнали и вертикални. Вероятно така ще се процедира и с мостовете. Отивах на място, където фотоапарат обикновенно не е нужен, но между новата част, с която допокриват трасето и първоначалния край се получава странна разлика във височините на арките, ще видим дали ще се постараят да не е така сделано.

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Сега са закрили мостовете само до нивото на кабелите. След като са започнали, би трябвало да ги покрият изцяло преди зимата, иначе ще се напълнят със сняг и движението на влаковете по тях ще бъде невъзможно.

Offline Mike503

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 382
    • View Profile
Уж метрото ни се строй по руски маниер, където откритите участъци наистина са открити, а не може влака да мине ако не е закрито  :D
ТРАМВАЙНО ДЕПО "КРАСНА ПОЛЯНА"

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Уж метрото ни се строй по руски маниер, където откритите участъци наистина са открити, а не може влака да мине ако не е закрито  :D
Не знам на база какви твърдения се изкават Торн и другите преди него, но при депото има открит участък и то на доста открито сред поле, където има силни навявания...

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
В депото скоростта е малка и снегът не е особен проблем.
На Мусагеница обаче зимата спирането проблемно, особено при скифовете.

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Не е това. В депото има открит участък, но там е като поле - вятърът разкарва снега и не се получават преспи.
Всички метровлакове имат устройство за автостоп, ако отидете на крайните станции (в момента само Цариградско), ще видите в края на коловоза, зад рейката където трябва да спират влаковете, една жълта метална пластина (скоба, няма значение), която спира влака ако машиниста не реагира. Тази пластина задейства екстрено спиране на състава. Зимата е често срещано явление при влизане на влак в депо да се задейство този автостоп от снега, но това не е проблем заради големия интервал на влаковете там, пък и няма пътници.
Ако мостовете бяха изцяло открити, вероятно нямаше да има проблем, защото снегът нямаше да се задържа там. Сега, както са закрити на височина 1-1,5 м, при виелица вятърът ще напълни това пространство за доста по-кратко време от времето, когато не се движат влаковете през нощта. Проблемът ще е при преминаването на първия влак, който автостопа ще спре и на двата моста, а също и в обратна посока.
Да допълня и това, че при екстрено спиране при по-висока скорост и хлъзгави релси, вероятността от окопаване на колоосите на метрото е доста висока. Не вярвам да се поеме този риск.
« Last Edit: 25.08.2012, 16:25:18 by Thorn »

Offline nf1

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
Понеже хората явно мислят, че нивата на шум от метрото са горе долу като от тролей ето ви клипче за да може приблизително да се досетите за какви нива на шум става дума. Между другото нивата на шум като децибели се движат около 64-68 но това все пак са показания от телефон а не от адекватна апаратура. Все си мисля, че Метрополитен ЕАД са тези които трябва да направят замерванията... За мен остава да открия фирма която го прави на сносна цена за да имам още по-солидни доказателства пред инстанциите.

http://vbox7.com/play:109cf2a015

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Нали са започнали да "запечатват" мостовете, какво повече искаш? Шумът е кофти замърсител, но повечето хора се приспособяват към него. По центъра им дрънчат трамваи, 1/4 от София се използва за заход към летището, в Ст.град джигити и дискотеки колкото щеш. Градската среда не е като китно селце в Родопи-те и често трябва да се приспособяваме...
Хубавото в твоя случай е, че едни хора мислят за теб - http://vbox7.com/play:2e8da497a6
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline gtfen

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 92
    • View Profile
Това скърцане на острите завои мисля, че не е особено трудно да се премахне. Не всички влакове го правят, което навежда на мисълта, че проблема е лесно решим, вероятно чрез добро смазване на ребордите. Имам и усещането, че скърцането се появи след като шлайфаха релсите. До преди това не ми беше правило толкова силно впечатление.

Offline nf1

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
Нали са започнали да "запечатват" мостовете, какво повече искаш? Шумът е кофти замърсител, но повечето хора се приспособяват към него. По центъра им дрънчат трамваи, 1/4 от София се използва за заход към летището, в Ст.град джигити и дискотеки колкото щеш. Градската среда не е като китно селце в Родопи-те и често трябва да се приспособяваме...
Хубавото в твоя случай е, че едни хора мислят за теб - http://vbox7.com/play:2e8da497a6

Кои мостове са почнали да запечатват? Аз нищо такова не виждам а го гледам през терасата си... Аз дограма си имам но има 2 неща:
1. Дори при затворена се чува.
2. Не мисля, че е особено подходящо да кажеш на няколко стотин човека, че трябва да стоят със затворени прозорци през 19-20 часа от денонощието.

Както и да е - пуснах това тук като информация, не очаквам разбиране от хора които не са подложени на този шум. Сравнения с трамваи, коли и други е неадекватно - покрай нас има достатъчно главен път и трамвай с които сме си съжителствали досега - метрото е шум от друга категория в момента.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Пиши до Босфор ТВ и може да ти пратят екип. Според мен това е доста силно и не бива така да се чува. Прати и клипчето пък да те срещнат очи в очи с Братоев и нека лично той да ти каже, че след еди-колко-си време ще спре да шуми. Ако Босфор не ти обърнат внимание - пробвай с други, Буркан 1 и т.н.
храна за мозък - http://www.banitza.net/