Author Topic: Русе - швейцарските ветерани  (Read 68142 times)

Offline Deian

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • View Profile
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #120 on: 21.07.2009, 14:05:26 »
Хахаха :D Е, все е нещо. Добре, че там е равно :D

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #121 on: 22.07.2009, 00:27:44 »
За всички да уточня Бовери 475,476,477,478 имат бензинов двигател от фолксваген боксер (костенурка) който върти генератор и така Бовера се придвижва на малки дистанции при равен терен със смешно малка скорост  :fan: ама все пак върви  :D
Може ли някой да направи клипче с това любопитно придвижване?

Offline Wishmaster-ruse

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 261
    • View Profile
    • http://www.Roat.hit.bg    http://Wishmaster-ruse.hit.bg
    • Email
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #122 on: 24.07.2009, 00:02:00 »
Ето ви клип на Бовери на хибриден ход ама е правен със телефона ми и не се вижда много добре ама основното ще го видите  :P
http://vbox7.com/play:9fed0595
« Last Edit: 24.07.2009, 00:04:26 by Wishmaster-ruse »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #123 on: 24.07.2009, 00:19:46 »
Ето ви клип на Бовери на хибриден ход ама е правен със телефона ми и не се вижда много добре ама основното ще го видите  :P
http://vbox7.com/play:9fed0595
Страхотно! Тролей на бензиностанция!

Всеки водач ли си вдига и сваля тирантите в зоната на ремонта или има дежурен повдигач и сваляч?
« Last Edit: 24.07.2009, 00:32:38 by blagun »

Offline svilenrr

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 136
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #124 on: 24.07.2009, 09:54:42 »
На Боверитата се свалят ръчно. Не знам как изтрайват по цял ден да свалят и качват прътите.  :rolleyes:

Offline Wishmaster-ruse

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 261
    • View Profile
    • http://www.Roat.hit.bg    http://Wishmaster-ruse.hit.bg
    • Email
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #125 on: 24.07.2009, 13:23:58 »
На Боверитата се свалят ръчно. Не знам как изтрайват по цял ден да свалят и качват прътите.  :rolleyes:
За съжаление няма дежурни и всеки се оправя сам  :(
И ремонта сигурно ще продължи няколко месеца.
Аз се опитах да изложа пред началниците необходимостта от 2 броя от това съоръжение което ще е в полза само на Мерцедеса и Неопланите.
Колегите дето са със Боверите пак ще им се налага да слизат и то мноооого пъти което е много неприятно
Имали някъде във България подобно съоръжение и най вече питам за София?
« Last Edit: 24.07.2009, 13:40:59 by Wishmaster-ruse »

Offline svilenrr

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 136
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #126 on: 24.07.2009, 14:19:22 »
Хмм не разбирам изобщо от тези неща с мрежите, но от снимките ми се струва, че това е елементарна пластмасова "колибка", която не позволява на прътите да излязат извън нея и те се наместват на жиците  ;). Предполагам е лесно и да се монтира и няма да струва милиони, че да се дърпат да сложат :)/
« Last Edit: 24.07.2009, 16:06:18 by svilenrr »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #127 on: 24.07.2009, 14:58:37 »
Имали някъде във България подобно съоръжение и най вече питам за София?
В София има само 7 хибридни тролея Греф унд Щифт, Всичко друго е Икаруси плюс няколко експериментални щайги. Ето темата за тях: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=231.0, в галерията вижте снимки на номера 1801-1808. Движат се по линия 8: Окръжна болница-бул.В.Левски-Мед.академия-Гоце Делчев и не ми е известно някога да не са се движили на ток, какво остава за съоръжение.

Offline Wishmaster-ruse

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 261
    • View Profile
    • http://www.Roat.hit.bg    http://Wishmaster-ruse.hit.bg
    • Email
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #128 on: 25.07.2009, 11:06:28 »
Още едно клипче на Бовери 478 когато се движи по ул. 19-ти Февруари към ул. Стефан Стамболов като хибрид  :D
http://www.vbox7.com/play:3a343acf

Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 916
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #129 on: 27.07.2009, 21:50:02 »
Днес по Т27 в Бовер-а 484 при външна температура +34градуса беше пуснато парното. Явно Еггед предлагат нова екстра на своите пътници-финландска сауна.

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2876
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #130 on: 27.07.2009, 21:57:39 »
Да не би охладителната течност да не може да се охлажда и да я пускат да циркулира по парното? При автобусите понякога така се прави.

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline Wishmaster-ruse

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 261
    • View Profile
    • http://www.Roat.hit.bg    http://Wishmaster-ruse.hit.bg
    • Email
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #131 on: 29.07.2009, 00:10:04 »
Днес по Т27 в Бовер-а 484 при външна температура +34градуса беше пуснато парното. Явно Еггед предлагат нова екстра на своите пътници-финландска сауна.
Не са толкова луди водачите все пак са минали психологичен преглед  :D
А това е пропуски от клапите които от време на време се нуждаят от ремонт понеже изгарят от високата температура и калпавото охлаждане точно на този модел.

Offline Wishmaster-ruse

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 261
    • View Profile
    • http://www.Roat.hit.bg    http://Wishmaster-ruse.hit.bg
    • Email
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #132 on: 03.08.2009, 21:05:51 »
Двигателя

Offline Deian

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • View Profile
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #133 on: 04.08.2009, 12:04:37 »
Ццц, ръжда от край до край!

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 911
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #134 on: 19.08.2009, 21:40:41 »
Та този двигател дето на последната снимка електрическия ли е или дизеловия ?

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2876
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #135 on: 19.08.2009, 21:59:41 »
Синьото вдясно е електрическия.

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline Wishmaster-ruse

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 261
    • View Profile
    • http://www.Roat.hit.bg    http://Wishmaster-ruse.hit.bg
    • Email
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #136 on: 20.08.2009, 00:58:19 »
Колко жалко но не познахте
Това е двигател и генератор

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 911
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #137 on: 20.08.2009, 23:31:20 »
не познахте
Не всеки знае всичко, има си и работи дето не знам.

Hamann

  • Guest
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #138 on: 25.08.2009, 13:27:06 »
По-скоро е бил някога двигател,доколкото знам повечето такива са отстранени или не работят.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Русе - швейцарските ветерани
« Reply #139 on: 25.08.2009, 18:15:38 »
Споделете ,моля защо един от старите швейцарски тролейбуси е на 24 линия.Може би има някакви батерии, които позволяват придвижване без напрежение от мрежата.Иначе белият Мерцедес се движи без да вдига жартиерите по целият маршрут.Може би Уишмастер ще ми обясни?