Author Topic: Изграждането на участък НДК-"Кръста"  (Read 334579 times)

Offline Dikovec

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 175
    • View Profile
    • Email
Уникално!  :fan: мога ли да те попитам ти ли направи снимките. Също така ако можеш да драснеш по един коментар особено за 7-та снимка. Предварително БЛАГОДАРЯ!

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
На 7ма е аварийна шахта и има връзка между двата тунела. Не знам къде излиза шахтата, но е сигурно в подлеза на Амор.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
А на 3тата снимка е станцията, която е построена почти до средата и остава другата половина, нали?

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Браво за снимките! Изненадан съм, че все пак има някакво осветление в тунелите.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Е, още БТВ като слизаше нчалото на зимата вече бяха реновирали осветлението...

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
То без осветление никой няма да влезе, най-малко поради спазване на безопасността на труда. Акамо ли да извършват някакви строителноремонтни дейности
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Не ви ли се струват тунелите твърде ниски или просто от снимката е така?

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Е, те не са много високи...
Колкото влака плюс едно 40 сантиметра...

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Снимките са страхотни!
Като за 20 годишен участък и състоянието му е относително добро.
Все пак това станцията на НДК ли е , или на Хемус?
Според мен е Хемус, защото тя не е построена до край, но не съм сигурен.
На предпоследната снимка (с колоните по средата) двупътния тунел между НДК и Хемус ли е?

Като цяло единствено тесния островен перон не ми харесва, но може би така само изглежда от снимката.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Много ще се радвам от малко разяснения от страна на автора, какво точно виждаме, защото ми е наистина трудно да се ориентирам?

Иначе, страхотни снимки.  :P

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Аз даже виждам перон (може би е wishful thinking) на снимките от станцията. Хемуската станция ще да е това, защото тя не е построена докрая и има стена през 2/3 от дължината й; това с двата реда колони би следвало да е непосредствено след служебните помещения на станцията, а тунелите изглеждат в сравнително добро състояние (няма приливни линии по стените, така че всичко е наред)...
На снимката от ръба на перона към тунелите се вижда, че нещо за започнали да заграждат под стълбищата...

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Тръгнах от Хемус и вървях до НДК под земята. Малко е психарско, но факт, че е яко :D

@boleroto Правилно виждаш перон. Станцията е МС ХЕМУС със перон изградена на 1/2, а НДК е огромното подземно хале на последната снимка. Тунелите са еднопътни и щат, не щат станциите ще са с островни перони. НДК също не е достроена до край както виждате. Подходите са със стълби, и няма да се кърти за ескалатори най-вероятно.

Определено засега няма връзка между Петохуйника и станцията. т.к. през този бетон няма изход. Входът на МС НДК както всички знаят е Зала София, но там е пълна тъмница. Мисля си, че ще се рехабилитират и подлезните връзки от трамвайния тунел.
« Last Edit: 21.07.2009, 11:54:30 by Dragon »
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Би следвало, защото те ще играят връзка между тролейбусите трасета и станцияята, а ако пуснат автомобилно движение по трамвайното трасе, задължително ще се наложи тези подлези да се ползват...

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Човек, ти си луд с това вървене под земята..Сам ли беше? Нямаше охрана и затова се възползва или специално те пуснаха?

На третата снимка в дясната част има ли коловоз, това тъмното. Нещо не мога да се ориентирам на тази снимка целия перон ли виждаме с двата коловоза отстрани или само този отляво е изграден?

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Има коловоз да ;)
Влизането ми беше адски спонтанно и просто го направих. Имах си бира за изпът, така че самотата не беше проблем. А техника на НДК ми се развика малко, но беше доволен, че проявявам интерес.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Благодарение на Найтпиш видяхме станциите ПРЕДИ, остава Метрополитен да благоволи да ни го покаже СЛЕД!

Има коловоз да ;)
Влизането ми беше адски спонтанно и просто го направих. Имах си бира за изпът, така че самотата не беше проблем. А техника на НДК ми се развика малко, но беше доволен, че проявявам интерес.

Интересно - входовете на НДК откъм зала София построени ли са или само отвор е оставен, защото си дал снимка, която гледа само към Аптека, където няма готов изход...

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Голямото Хале (НДК) съм го снимал от стълбите, които бяха зад крайната стена на Зала София. До терена се слиза, чрез една ръждива стълбичка.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline popov.dinko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
    • Email
     Браво Найтпиш, смело копеле си. Поздравявам те за снимките. Когато строяха тези станции през 80-те правих снимки, но къде ги бутнах, да му се не види. Имам панорамни снимки от покрива на НДК посока булевард Черни връх със строежа на станция Хемус. Сега ми е интересно да видя в какво състояние са станциите и като че ли са ми по симпатични така недостроени, отколкото новооткритите станции от МД 1, които така и не ми легнаха на сърце. Може би защото са с два перона, а тези, може би ще са единствените с един перон по цялата втора линия.
Станциите с един перон като, че ли са по-удобни и функционални.
« Last Edit: 11.07.2009, 13:21:58 by popov.dinko »

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Супер снимки! Ако живеех в София, със сигурност щях да вляза, ако издебна момент без наблюдение и знаех къде са входовете. :D И помня, че някой спомена, че са били с колони заради времето, по което са построени. И на мен са ми симпатични - някак си призрачна е обстановката. :bag:

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Симпатико са станциите, ама ми е интересно като почнат да къртят на Хемус дали и до къде ще изкормят построента конструкция...