Author Topic: Изграждането на участък НДК-"Кръста"  (Read 334534 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
На Младост също са тесни, но са достатъчно, за да обслужват потока.
На Младост-1 са УБИЙСТВЕНО тесни! Ако имаш нещастието на слизане да пресрещнеш вълната от пристигнал състав, нямаш никакъв шанс за пробив. Успокоителното е, че след като се разширят лъчите в Младост, натоварването на тази метростанция ще намалее.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
П.П. Между другото, как се строят подлези (напр. при МС10 и МС 11) без да се разкопава и съответно без да пропада пътят?
Навсякъде разкопаваха за подлезите, просто енс и го усетил, постоянно изместваха улиците и тротоарите, така че са имали възможност да изградят всичко.

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
Наблюденията ми от МС Обеля и МС Младост I при сегашното натоварване ме води на мисълта, че тесните входно-изходни съоръжения ще създават проблеми, ако на споменатите станции има дори не същия, но малко по-облекчен пътникопоток. На Обеля задръстването се получавва от теснината при турникетите (които и без това са неадекватни за потока), а на Младост от тесните за потока входове и подлези - ако си нацелил автобус и излизаш - трудно се проправя път нагоре през слизащата тълпа, а най-"забавно" е като си с оснонвата маса излизащи от метрото в такъв момент...

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Положението на Младост е такова сега, защото е крайна. А113 довозва много хора, плюс всички други автобусни линии. Когато метрото се разшири положението ще се промени, най-малкото Младост 3 и 1а ще си имат собствена станция и поне те няма да се гъчкат на входовете, а и сега всички пътуващи за Младост слизат там. Когато метрото се удължи, там ще слиза само част от пътникопотока, а това ще окаже влияние.

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
Безспорно е така, същото е и с МС Обеля - от момента, в който метрото мине през Надежда, съществуващата входно-изходна система ще е нормална. Идеята е обаче за забелязаните тесни такива по МД2, Мисля си, че натоварването на Земята и Хората/Хладилника ще е по-голямо от Обеля.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Северния подлез на Земята и хората е широк - изходите му са идентични като размер от всички други изходи по западен радиус, а южния му изход е с 4 изхода + една топла връзка, така че според мен ще са достатъчно, за да обслужват потока.

Offline babayaga

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Топлата връзка с МОЛ-а последно ще я правят ли?

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Мисля да - на една от схемите беше заявен в строителния график.

Offline gogo

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 242
    • View Profile
Мисля да - на една от схемите беше заявен в строителния график.
Къде може да се види тази схема?

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
http://www.picatom.com/11/of%20shema%20Hemus-1.html

Ето тука - това, което е встрани от стълбището трябва да е топлата връзка, защото Сити Център беше обявил, че има изградена топла връзка за метрото.

Offline gogo

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 242
    • View Profile
Мерси.

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Някой знае ли дали са предвидени подлези пред Хемус откъм градинката при ул. Д. Хаджикоцев? Това за мен е по-голяма недомислица. Пресичането на Арсенал и С. Наум си остава със светофар.
Не знам, но вероятно пешеходното пресичане ще бъде изцяло подземно.
Евентуално на по-късен етап ще се направят изходите на ъгъла пред Хемус и на ъгъла на градинката.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Ако ги направят сега, би трябвало да затворят целия Черни връх нагоре. Като зарият тунела, вероятно ще затворят отворените в момента ленти и ще направят връзките. Подлезите се и виждат на схемата на Болерото няколко мнения нагоре!!!

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Нещо схемата пусната от boleroto не съответства на това което се вижда от снимката на предишната страница на темата. Стълбището на схемата е косо, а на снимката - перпендикулярно на бул. Черни връх. Освен това трамвайните линии стоят различно. Така че тя не може да се приеме на този етап за достоверна.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Загледах се в това, но поне ги има отбелязани, не виждам логика да не се изградят. Не е да се пресича река или други сложни комуникации, че да ги няма. най-сигурно доказателство мога да предоставя, ако успея сег да изровя снимки от изграждането на тунелната връзка от станцията с подлезите и вестибюлите отгоре, но ме мързи, затова залагам на това си мнение, но с минимален риск да греша.
« Last Edit: 12.01.2011, 15:45:52 by difian »

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Нещо схемата пусната от boleroto не съответства на това което се вижда от снимката на предишната страница на темата.
...
Освен това трамвайните линии стоят различно. Така че тя не може да се приеме на този етап за достоверна.
:) Разбира се, че трамвайните линии стоят различно - схемата е от началния етап, когато започваха и линиите са така, както бяха преди трансформацията им. А схемата е от официален сайт, така че е достоверна.
( Добавен е само текста "Край на построения участък", защото на оригинала беше много ситен и трудно се четеше. И "Вход към новия тунел" - той пък отсъстваше.)
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline gogo

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 242
    • View Profile
Нещо схемата пусната от boleroto не съответства на това което се вижда от снимката на предишната страница на темата. Стълбището на схемата е косо, а на снимката - перпендикулярно на бул. Черни връх. Освен това трамвайните линии стоят различно. Така че тя не може да се приеме на този етап за достоверна.

А дали има по-актуална схема? Тази явно е била за първия етап от СМР. Все пак има отбелязани подлези от всички страни на кръстовището, което е добре.
« Last Edit: 12.01.2011, 19:42:57 by gogo »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
От тази организация, не е възстановено единствено движението от Хемус нагоре, 94 май също още си спира преди кръстовището. Ако крайния ти интерес са подлезите, даже тук те са малко излишно нанесени. Не виждам, защо са тези колебания и страхове, дали ще има подлези и от четирите страни.

Offline iukwim

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
Между другото, в отворите на покривната плоча срещу РУМ Черни връх са прокарани тръби - най-вероятно за вентилация на прокопавания в момента тунел за обръщане на посоките. Могат да се видят на тази снимка, публикувана от gogo. Тоест евентуално булевардът ще се възстанови когато вече няма нужда от тръбите.
Кога очаквате да стане това?

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
О още доста работа ще има, те тепърва ще копаят още много.А тези тръби са точно за вентилация, хубавото е че се копае както денем, така и нощем. Дано всичко да върви по-график. :)