Author Topic: Изграждането на участък НДК-"Кръста"  (Read 334576 times)

Offline Sir Humphrey

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 332
    • View Profile
Здравейте!

Някой има ли инфо кога ще започнат да копаят на кьошето на Патриарха и Витоша? И къде точно ще са изходите от подлезите откъм Патриарха?

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Този въпрос  е за другия участък : "Надежда"-НДК .
А отговорът му е : когато къртицата наближи  демонтажния си котлован. Нека най-напред да тръгне ...  :D

« Last Edit: 03.05.2009, 11:45:02 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Прослувутта къртица...
А нещо ново на Хемус? Понаха ли да рият??

Offline Sir Humphrey

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 332
    • View Profile
Този въпрос  е за другия участък : "Надежда"-НДК .

Извинявам се. Просто бях останал с впечатление, че тази станция ще се достроява от ТРЕЙС.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
От ТРЕЙС ще се достроява, просто тя явно е в другия раздел, не знам защо...

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Ами защото свързващия тунел от демонтажния котлован на "Хан Аспарух" до "Патриарх Евтимий" ще се изгражда от "Доуш", а пък подлезите ... още не знаем от кой?  :D
Може и от "Трейс", но така или иначе въпросът е комплексен, пък и е раничко за него.
Бяхме го разисквали подробно преди трансформацията, но сега не знам къде са постовете... :bb:
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline Boogy

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email

Ето линк към един материал от днес, от който става ясно, че се работи и под земята по санирането на изградените участъци около НДК:

http://www.darikfinance.bg/view_article.php?article_id=15616

Offline Oracle

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 53
    • View Profile
На сайта на метрополитена (http://metropolitan.bg/index_bg.html) има 2 схеми за развитие. Едната е старата с трите пресичания на трите диаметъра. В по-новата втори и трети нямат връзка. Наистина ли е отпаднала от проектите връзката? И ако е така, как се очаква да се прекачват хората?

Извинете ме ако задавам въпрос, на който вече е отговорено.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Ако nico ни пусне нови снимки ще сме му благодарни :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline Sir Humphrey

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 332
    • View Profile
Здравейте!

Някой има ли инфо кога ще започнат да копаят на кьошето на Патриарха и Витоша? И къде точно ще са изходите от подлезите откъм Патриарха?

Ето отговор на втория ми въпрос :)

Copyright на снимката... то си пише на нея си.

Offline nico

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • Yahoo Instant Messenger - nicko_va
    • View Profile
ето я порцията снимки: (оразмерени, надявам се)


http://picbg.net/u/604/25870/311632.jpg                           http://picbg.net/u/604/25870/311634.jpg
                                         http://picbg.net/u/604/25870/311633.jpg



1) снимките са за 16:10, каквито са повечето нови монитори
2) препоръчвам цъкането на линка, не на тъмба
3) съжалявам, че пак са в пикбг, но там си спретнах албум и свикнах...
« Last Edit: 09.05.2009, 13:11:36 by nico »

Offline boris

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 114
    • View Profile
    • Email
Благодарим за снимките nico! Явно живееш на перфектното място за правене на фоторепортажи:)

Offline mitio tuca

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 146
    • View Profile
    • Email
един въпрос малко не на място, но просто видях на снимката. тази машина дългата, която се забива в земята, бетон ли инжектира в почвата по този начин, за укрепване на стените отстрани на изкопа ?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Това е пилотонабивна машина, прави тези кръглите колони по стените на изкопа за да го укрепи. Бетон с арматура полага

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 461
    • View Profile
    • Email
Това е пилотонабивна машина

Пилотопробивна (за изливни пилоти) повече й отива  ;)

Набивната е за готови пилоти(елементи), а тази си пробива, поставя така наречените обсадни тръби за да не се свлича в пробитото и като пробие спуска армировката, започват да изливат бетона чрез тръба от дъното на горе. Нивото на бетона се покачва и замърсения бетон от дъното (примесен с глина и други такива) остава на повърхността и се чака да набера якост целия пилот, тогава разбирават тази част със замърсения бетон стърчаща допълнително (примерно 1м). Прави се без прекъсване излизането на бетона, защото се изтеглят едновременно и обсадните тръби. И така вече няма риск от свличане, след като са напълнили с бетон дупката.
Това си спомням, че съм учил може и да греша в последователността на процеса.


От другата страна на кръстовището правят укрепването чрез шлицова стена.
« Last Edit: 09.05.2009, 16:15:32 by assen55 »

Offline nico

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • Yahoo Instant Messenger - nicko_va
    • View Profile
ето ги въпросните пилоти (или каквото са) в "сурово състояние"

http://picbg.net/u/604/25870/311696.jpg


« Last Edit: 09.05.2009, 16:53:01 by nico »

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 461
    • View Profile
    • Email
ето ги въпросните пилоти (или каквото са) в "сурово състояние"

Tова са обсадните тръби
« Last Edit: 10.05.2009, 00:31:37 by blagun »

Offline nico

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • Yahoo Instant Messenger - nicko_va
    • View Profile
впрочем, ако ви интересува, работното време на строителите е от 6.30 до 21.30, не знам на какви смени бачкат, обаче е потресаващо...

+ от другия форум видях, че някой е писал че платната в подлеза на Земята и Хората са паднали, та реших да видя..



та това е северния вход към касова зала... напълних си картата и нямаше как да снимам още.. то не че има и какво..  :)
« Last Edit: 12.05.2009, 19:56:52 by nico »

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Леле.. тия като кажат конструкция не се шегуват - то наистина е само конструкция хахахаха
Интересно дали има изграден перон и стълбище.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
та това е северния вход към касова зала... напълних си картата и нямаше как да снимам още.. то не че има и какво..  :)

Навътре май те е дострашало да влизаш  :P
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!