Author Topic: Изграждането на участък НДК-"Кръста"  (Read 334512 times)

Offline Earendil

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
    • Email
В Гуангджоу - Китай съм излизал на много такива станции, които са с изходи в огромни молове или др. сгради. Не винаги строежа на 2те е едновременен.

Минавал съм и през такива, които са изградени, но един от изходите им е затапен временно в посока мола. Станцията работи, мола или небостъргача се доизграждат и накрая се отваря пасаж тип като на орлов мост, който свързва двете. Въпросните пасажи обаче са по-скоро в рамките на инфраструктурата на въпросната сграда и предполагам се финансират от инвеститора. Просто всичко се прави с план и се съгласува предварително.
Ние имаме таланта да правим всичко на парче.. за мен е абсурдно на кръстовището на "хемус" да не вкарат пешеходното  пресичане към всички страни изцяло под земята след такъв строеж като този на метрото.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
E какво няма да му вкарват на пешеходното движение отдолу? Нали се разбрахме, че подлези ще има и на четирите ъгъла? От южната страна как да изградят подлезите от сега, като ще трябва да спрат изцяло автомобилното движение нагоре, а и още не е готова връзката на новия тунел със станцията????

Offline Earendil

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
    • Email
Извинявам се, явно съм пропуснал.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Извинявам се, явно съм пропуснал.
Аз, също, но беше коментирано точно това, тези дни...

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Три снимки набързо от мен.  :D
1)Тръбата която вкарва въздух в тунела, към нея има специална машина.На снимката се вижда част от нея.

2)Този голям отвор е точно в двора на гимназията, срещу пощата. Не знам за какво ще служи, но предполагам, че там може да е единия от входовете. Ако не за станцията, то може да е този за подземния паркинг.

3)Входа на станция 11, от към Читалището. Предстои изграждане на самия вход, както и да се свърже със самия изкопан тунел.

Offline gogo

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 242
    • View Profile
Според вас МС10 и МС9 правят ли достатъчно добра връзка с пътникопотока от "България" - автобуси 204, 604, 72, 76? И нужно ли е да се мисли за травалатори от подлеза под моста влюбените към една от двете МС? Оправдано ли е като разход?

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Според вас МС10 и МС9 правят ли достатъчно добра връзка с пътникопотока от "България" - автобуси 204, 604, 72, 76? И нужно ли е да се мисли за травалатори от подлеза под моста влюбените към една от двете МС? Оправдано ли е като разход?
Не е много добра връзката, но нека тръгне МД-2. МС 10(северният изход) безспорно е по-близо, но чак пък траволатор едва ли някога ще има.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Ако някой ден ТМ7 прерасне в подземна линия на леко метро, тогава обезателно ще се наложи връзка... дотогава не е проблем да е без, защото от подлеза на моста до метростанцията са 200 метра.

Offline gogo

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 242
    • View Profile
Да, към 230 метра са от подлез до подлез, което значи, че ако пътуваш с багаж до гарата или автогарата от "България" и искаш да ползваш метрото, имаш два варианта:

1. Слизаш на кръстовището при моста на влюбените и мъкнеш багажа 230-250 м до подлеза при ул. "Капитан Андреев";

2. Слизаш на Юнак, хващаш МД1 и се прехвърляш на Сердика на МД2.

-------
Единственият траволатор досега е при СУ и прави връзка с Орлов мост. Дълъг е към 100 м. Пътникопотокът там, разбира се, е голям.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Естествено, че в подобна ситуация болшинството ще слязат на Юнак, а ако идват с ТМ7 ще слязат на НДК и оттам ще се качат директно на МД-2

Offline brenius

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 77
    • View Profile
Да, към 230 метра са от подлез до подлез, което значи, че ако пътуваш с багаж до гарата или автогарата от "България" и искаш да ползваш метрото, имаш два варианта:

1. Слизаш на кръстовището при моста на влюбените и мъкнеш багажа 230-250 м до подлеза при ул. "Капитан Андреев";

2. Слизаш на Юнак, хващаш МД1 и се прехвърляш на Сердика на МД2.

-------
Пътуващите с багаж до гарата ще си продължават до нея с Тм7.
 За нас живеещите по България МД2 практически нищо няма да промени.

Offline gogo

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 242
    • View Profile
Естествено, че в подобна ситуация болшинството ще слязат на Юнак, а ако идват с ТМ7 ще слязат на НДК и оттам ще се качат директно на МД-2

При което пътуването им се удължава с 7-10 мин до Юнак (а ако има задръстване двойно поне), + време за прекачване на Сердика.

С ТМ7 са ОК.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Така:

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
...и така...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Стига Ви толкова, ако има нещо, питайте!  ;)  :P

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Уха - страхотен репортаж :)
Много се радвам, че вече МС Св. Наум придобива облик!
А на НДК перон ли има вече?

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Ами, ако се съди по една от неговите снимки - вече да.
При това наскоро излят - покрит е с найлон, за да не замръзне цимента. Е, можело е и едно платнище да спуснат през отвора (за по-сигурно, защото нощните температури бяха доста ниски), но те си знаят технологията. :rolleyes:
Ето тази снимка, леко hdr-ната, за да се вижда по-добре тъмната част:
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !