Тия автобуси са си обречени още с производството. Обратно на личните пристрастия, реалността и в други страни показва, че не са много надеждни. Особено, след като заводът прекрати производството. Още когато дойдоха Тедомите, доста често им правеха, макар и малки гаранционни ремонти. Както споменах, на нея обществена поръчка се явиха Ирисбуси и Сор, като първите мисля, че биха биле по-надеждни. В Пловдив още си ползват метановите Ирисбуси, докато Бургаските и Софийски Тедоми също издават багажа. Като в София, даже два се запалиха. В Чехия, където имат и варненски тип Тедоми, също има проблеми с машините и техните ремонти. Честно казано, ако ще са бездънна яма по-добре да им спрат мъките. Или да разглобят 2 и да направят останалите 8. Идейно е и да купят двата М-буски за части, ако има резон за поддръжката на варненските. Смятам, че ако не беше се случила операция Медузите, респективно да има още 10 Тедома, съдбата им щеше да е по-лека. Просто бройката им е прекалено незначителна на фона на останалите марки, което прави трудно поддържането им.