Author Topic: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)  (Read 189199 times)

Offline skin

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Re: Re: MAN NL263 (В 7049,7052,7055)
« Reply #600 on: 15.11.2018, 14:34:36 »
2383 с реклама на Американския университет.



Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: Re: MAN NL263 (В 7049,7052,7055)
« Reply #601 on: 22.12.2018, 15:42:20 »
Двата Тедома в клетката (8966 и 8968) са още по-разграбени вече. За 8968 хранех надежди,  но явно няма да го бъде.

Сервизният авариен Чавдар (5491) е вкаран в клетката за брак. Има си гражданска и регистрации, дано да е там само за да не го тарашат. 7113 (7454) и още един, който стоеше от години там, са нарязани.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: Re: MAN NL263 (В 7049,7052,7055)
« Reply #602 on: 22.12.2018, 22:37:25 »
8968 уж щяха да го правят, явно са се отказали...

Offline nokia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1171
    • View Profile
Re: Re: MAN NL263 (В 7049,7052,7055)
« Reply #603 on: 22.12.2018, 22:39:12 »
Имаше един или два жълти Икаруса в клетката, с тях какво се случва?

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: Re: MAN NL263 (В 7049,7052,7055)
« Reply #604 on: 22.12.2018, 23:01:35 »
Забравих за тях да спомена, там са си и двата, като 5032 от няколко месеца е преместен до 5873. Интересно защо ги пазят толкова години, 5032 беше доста време навън и после решиха да го вкарат при 5873.
« Last Edit: 24.12.2018, 10:02:24 by Tony »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline nokia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1171
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #605 on: 09.01.2019, 18:48:21 »
Има закъсал Тедом малко преди Младежки дом.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #606 on: 09.01.2019, 20:06:28 »
Кога ли всичките ще "закъсат" веднъж завинаги в клетката и ще се свърши с мъките им?   :rolleyes:

В момента един е сигурен брак (8966), един се разкостява и върви натам с пълна сила (8968)+2383,1505,1507,8965,8967, които от доста време чакат ремонт и като нищо някой от тях да иде да прави компания в клетката на първите два. Тоест от 10 Тедома излизат на линия 3. А иначе за въпросните автобуси се плащат граждански, минават прегледи и прочее. Но реално повечето надали правят достатъчно километри на година, с които да си избият тези разходи+ремонтите .

Че обслужването в сервиза не е блестящо, не е, но няма как само то да е причината кажи речи нови автобуси да прекарат 2/3 от живота си, чакайки някакъв ремонт. А те вече са на по близо 10 години  и са далеч от понятието "нови". Щом сервиза ни успява да поддържа Соларисите вече шеста година и отсъствията сред тях са предимно за ТО/прегледи, значи явно не е толкова калпав и причината е другаде. :rolleyes:  Дали в серията, защото варненските се оказаха най-проблемните май, или пък като цяло са кофти автобуси, понеже в София изгоряха два такива кошника... :rolleyes:

В този ред на мисли ако ще се бракува нещо в близко бъдеще, то трябва да се почне от най-разнебитените О345Г и от Тедомите.

От вторите все пак има прилични машини- 1506, 8965 (след голямото отсъствие), 8967, но като цяло са доста проблемни . 1506 може би го спасява факта, че кара на село, както и 8967 докато вървеше.
« Last Edit: 28.01.2019, 19:04:10 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #607 on: 09.01.2019, 20:43:26 »
1506 е повреден.

Другия хубав Тедом след 8965, 1506 е 1505, но за съжаление и той не се движи от доста време вече.

Offline nokia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1171
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #608 on: 28.01.2019, 15:31:50 »
8967  вече се движи! Днес е на линия 10 на мястото на 1504.
Едит: Радостта беше кратка, вече е прибран.
« Last Edit: 28.01.2019, 19:01:50 by nokia »

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #609 on: 29.01.2019, 20:19:33 »
Днес 8967 беше на 12. :devil: Очаквам 8965 да се появи.  :devil:

1.02
2383 отново е на линия. (209)
« Last Edit: 01.02.2019, 14:49:41 by Mammoth »

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #610 on: 09.02.2019, 20:15:27 »
От известно време по линиите не излиза нито един Тедом.  :rolleyes:

Съвсем окапаха тези автобуси, преди се намираха по 2-3 бройки, които държаха фронта, сега и те сдадоха багажа.

23.02
8966 е изчезнал от клетката за брак. Предвид състоянието, в което беше, ме съмнява да са го местили другаде в гаража. :rolleyes: В момента е вдигнат 8968 и както бях писал по-рано се разграбва стабилно.
« Last Edit: 23.02.2019, 19:02:04 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #611 on: 23.02.2019, 20:54:26 »
Тези автобуси още като бяха купени, беше предвидено, че не няма да изкарат много. Това бяха едва 10 машини от някаква напълно несъвместима с останалите налични марка. А смятаха и още 10 да купят, преди да спретнат акция Медузите... Личното ми мнение, че щеше да е по-добре, ако бяха избрали Ирисбус на обществената поръчка, през нея година.

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #612 on: 23.02.2019, 22:08:31 »
Тедомите не са лоши машини, но относителната поддръжка и капризната им електроника ги докара до тук, за съжаление.

8966 е нарязан.
« Last Edit: 24.02.2019, 13:25:23 by Mammoth »

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #613 on: 24.02.2019, 14:19:27 »
8966 е нарязан.
Жалко, този автобус изкара има няма 4 години в движение, и то все по хубави линии. :/
« Last Edit: 24.02.2019, 20:01:49 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #614 on: 24.02.2019, 14:35:54 »
8966 беше много хубав ТЕДОМ, беше достоен да се движи още. Персонала който го караше в момента кара нов Соларис, те много си го харесваха.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #615 on: 24.02.2019, 22:32:05 »
Тия автобуси са си обречени още с производството. Обратно на личните пристрастия, реалността и в други страни показва, че не са много надеждни. Особено, след като заводът прекрати производството. Още когато дойдоха Тедомите, доста често им правеха, макар и малки гаранционни ремонти. Както споменах, на нея обществена поръчка се явиха Ирисбуси и Сор, като първите мисля, че биха биле по-надеждни. В Пловдив още си ползват метановите Ирисбуси, докато Бургаските и Софийски Тедоми също издават багажа. Като в София, даже два се запалиха. В Чехия, където имат и варненски тип Тедоми, също има проблеми с машините и техните ремонти. Честно казано, ако ще са бездънна яма по-добре да им спрат мъките. Или да разглобят 2 и да направят останалите 8. Идейно е и да купят двата М-буски за части, ако има резон за поддръжката на варненските. Смятам, че ако не беше се случила операция Медузите, респективно да има още 10 Тедома, съдбата им щеше да е по-лека. Просто бройката им е прекалено незначителна на фона на останалите марки, което прави трудно поддържането им.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #616 on: 27.03.2019, 17:34:00 »
Днес видях 2383 да се изкачва по бул. Христо Смирненски посока ОМВ без табели. :crazy: Не знам на тестове ли е бил, или е отивал да застъпи някъде на линия.
« Last Edit: 27.03.2019, 17:36:58 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #617 on: 27.03.2019, 17:44:58 »
На тестове.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #618 on: 27.03.2019, 17:45:59 »
А сега на канала за прегледи е качен друг Тедом, явно са решили лека полека да ги възкресяват .

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #619 on: 27.03.2019, 17:53:55 »
Последно имаха проблеми със скоростите, не знам кои от тях са ремонтирали, но е добра новина, че ги връщат в движение.