Author Topic: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)  (Read 189198 times)

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #620 on: 28.03.2019, 10:26:08 »
8967 е на 118. :fan:

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #621 on: 29.03.2019, 12:51:59 »
Тедомите много ударно ги ремонтираха, на линия предстои да се завърнат - 2383,1505,1506,8967.
« Last Edit: 29.03.2019, 13:16:17 by Mammoth »

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #622 on: 30.03.2019, 17:48:06 »
Можело значи... :fan: Ама бързат да бракуват и режат иначе... :angry:  В крайна сметка само един ли е нарязан или има и още?

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #623 on: 30.03.2019, 17:57:41 »
8966 е нарязан, 8968 предстои да бъде. Бракувани са поради невъзможноста да бъдат ремонтирани.

Offline The user

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 279
  • Gt Varna
    • View Profile
    • Email
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #624 on: 30.03.2019, 20:06:47 »
2383 на 18. :devil:

Offline skin

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #625 on: 31.03.2019, 09:06:03 »
Да, 2383 беше вместо 8354.Днес обаче го гледам пак паркиран за ремонт.



Offline The user

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 279
  • Gt Varna
    • View Profile
    • Email
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #626 on: 02.04.2019, 19:54:16 »
Още един тедом е вкаран в клетката до 8968. :/

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #627 on: 02.04.2019, 21:27:13 »
Язък, че обществените процедури в България са толкова трудни и тромави за иначе прости дейности... Иначе за тия Тедоми, малко радикално, но и разумно виждам да е, направо да ги заменят или продадат на места където има такива. Тези автобуси не са за ДАПа, както и ДАПа не е за тях, предвид пренебрежимо малката им бройка на фона на масата подвижен състав- Мерцедес и Соларис. Тия автобуси са крайно непрактични за ДАПа, което беше предвидено още 2009г., когато се разясни какви точно ще са те.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #628 on: 02.04.2019, 23:27:37 »
След 600 000 - 700 000 км ще говориш същото за метановите Солариси.
The Grand Tour

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #629 on: 02.04.2019, 23:31:27 »
Соларисите ще са много по-лесни за подържане. Все пак заводът още работи, има хиляди произведени машини, има бракувани, части има отвсякъде, зависи какво си искаш. Тедом и Соларис не са много за сравнение... Тедом като ги взеха, основно в ДАПа имаше Рена, Икаруси и Мерцедеси. После- Солариси... А тва дето го казвам в предното си мнение е идея да не се прахосат напълно автобусите.

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #630 on: 03.04.2019, 00:04:51 »
Най-вероятно е 8965.  :rev:

8964 беше на 41, върви добре.
1506 беше на 22/3, правеше 122.

Offline Tony

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2876
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #631 on: 03.04.2019, 12:32:25 »
След 600 000 - 700 000 км ще говориш същото за метановите Солариси.
Те нашите сигурно и 300к нямат.

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline The user

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 279
  • Gt Varna
    • View Profile
    • Email
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #632 on: 03.04.2019, 12:46:26 »
Лятото бяха на 300 000.  :fan:

Offline nokia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1171
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #633 on: 03.04.2019, 14:07:21 »
Те май повече са стояли в сервиза отколкото са се движили..

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #634 on: 03.04.2019, 14:09:39 »
Единствено 1506 и 8965 бяха на 300 000 км., защото бяха стояли 4 години в гаража.

Всички други ТЕДОМ-и имат над 300 000 км, даже и над 400 000.

Ще го кажа за пореден хиляден път, Тедомите не са лоши автобуси, ако всичко им е наред возят много меко, тихи са и са топли зимата. Почти нулевата поддръжка през годините ги докара до това дередже, едва сега започнаха горе долу да се грижат за тях, но вече е късно. Другия фактор е, че ТЕДОМ фалира и от там нататък всичко тръгва надолу.

Последните две години си личеше кои бяха мераклийските тедоми - 1505, 1506, 8965, 8967. Титулярите им милееха за тях, особено този на 8965.

Жалко за тези автобуси, че не успяха да докажат колко удобни и комфортни са всъщност...
« Last Edit: 03.04.2019, 14:40:59 by Mammoth »

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #635 on: 03.04.2019, 18:12:49 »
Просто кажи директно, че си имаш лична симпатия към автобусите...
За тихи- не бих казал, че са много тихи сред модерните автобуси. Тия неща вият много!
За меко возещи... абе в началото возеха меко.
За съдбата им- по-рано споменах- беше предизвестена. Тедомите бяха купени не заради качествата си, а заради корупционни схеми с вносителя, което беше разкрито от акция Медузите. Същата беше провокирана от Ирисбус. Все си мисля, че ако бяха взели, като пловдивските метанови Ирисбуси картинката щеше да е по-розова, а не на 10тата година брак.

Offline pldbus

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1047
    • View Profile
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #636 on: 03.04.2019, 19:44:48 »
Все си мисля, че ако бяха взели, като пловдивските метанови Ирисбуси картинката щеше да е по-розова, а не на 10тата година брак.

Мисля си, че има голям шанс догодина Ирисбусите да ви ги пратят във Варна. ;)

Offline The user

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 279
  • Gt Varna
    • View Profile
    • Email
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #637 on: 03.04.2019, 20:32:51 »
Шофьора на 1505 беше много учтив и добър.  :fan:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #638 on: 03.04.2019, 22:27:15 »
Не е фалирала Тедом, едно от нещата което произвеждаше фирмата беше автобусни каросерии, просто в момента са ги спрели и се занимават с другите си дейности. И сайт си имат даже, защо решихте че са фалирали? Нищо им няма на Тедомите, беше писано вече че просто са по-специфични и частите са им много скъпи и несъвместими с други модели, не им се дават пари за тях просто. Бас държа че ако легнеш под някой Тедом нито ще има скъсани греди, нито изгнило.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« Reply #639 on: 03.04.2019, 23:01:05 »
ох като почне някой с личните си пристрастия, че няма край...
Тедом се занимава с газови истории, но не и автомобилни и автобуси газови уредби. Автобусостроенето за Тедом отдавна е приключило, а скоро мисля, че спряха и гаранционните обслужвания на последно произведените машини, както и производството на резервни части.
Части за Тедоми няма, скъпи са, а предвид, че вече не си ги произвеждат е неудобно. Тедомите са прекалено малка част от подвижния състав на ДАПа и подържането им става хабене на вятъра и безпредметно. Гаражът е готов да поеме Мерцедеси и вече Солариси, но ако дойдат примерно 5-10 други автобуси ще са със същата съдба на Тедомите. Същото беше с Неопланите,  които бяха в плачевно техническо състояние, въпреки че дойдоха заедно с още 2 Мерцедеса.
При Тедомите идва и по-куцата част, че не са разпространени като цяло в Европа, че да има бракувани и да им се ползват частите. Или да има неоригинални части (както примерно на МАН и Мерцедес могат да се намерят от Турция на половин цена от оригиналните).