Author Topic: Лъвов мост  (Read 162882 times)

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Re: Лъвов мост
« Reply #60 on: 22.03.2009, 20:34:53 »
Да , наистина там станцията е дадена , че ще е под реката и там конструкцията и е доста интересна - тип московските метростанции строени по закрит способ , само че с 2 перона .

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Re: Лъвов мост
« Reply #61 on: 22.03.2009, 20:43:23 »
Има логика да е под реката - Сливница е къде-къде по-важен транспортен възел от Козлодуй, който след пускането на метрото ще бъде само една станция на път за Орландовци.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Re: Лъвов мост
« Reply #62 on: 22.03.2009, 20:49:14 »
Има логика да е под реката - Сливница е къде-къде по-важен транспортен възел от Козлодуй, който след пускането на метрото ще бъде само една станция на път за Орландовци.
Този път съм съгласен с тебе , защото по този начин се осъществява връзка с автобусните спирки , а на Козлодуй какво - само Орландовци !

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Re: Лъвов мост
« Reply #63 on: 22.03.2009, 23:34:35 »
Е, то ако няма изход от другата страна на реката  (южната) въобще се обезмисля съществуването на станцията - северния й изход и без това е прекалено близко до гарата и автогарата...
А дали ще е само пешеходен подлез, или самата станция ще е под реката е друг въпрос.
Но аз четох, че поради изменение на трасето (по-точно завоя след гарата) се е наложило да я "издърпат" на север и да я разположат леко под ъгъл на платното.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline donkostadin

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
    • Email
Re: Лъвов мост
« Reply #64 on: 23.03.2009, 18:30:16 »
Последно метростанция "Лъвов мост" къде  ще бъде?
под моста или на север , че нещо се обърках

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Re: Лъвов мост
« Reply #65 on: 23.03.2009, 19:14:09 »
Ами аз пуснах едно клипче от днешната "първа" копка пред х-л Хемус и в клипчето имаше някакви нови схеми на участъка и се виждаше , че станцията е под реката . Докато не ги видиме и ние тези схеми няма да разбереме къде ще е станцията !

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Re: Лъвов мост
« Reply #66 on: 23.03.2009, 20:16:01 »
Ето тук в галерията има някаква схема от надлез Надежда до Лъвов мост и леко се вожда , че станцията е под реката :

http://www.stroitelstvo.info/infrastructure/2009/03/23/693958_startira_stroejut_na_metrotunela_pod_bul_cherni_vruh/

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Re: Лъвов мост
« Reply #67 on: 23.03.2009, 20:16:17 »
Ами аз пуснах едно клипче от днешната "първа" копка пред х-л Хемус и в клипчето имаше някакви нови схеми на участъка и се виждаше , че станцията е под реката . Докато не ги видиме и ние тези схеми няма да разбереме къде ще е станцията !
Имаме ги тези схеми, Иване.
Не забеляза ли, че са същите, които раздробих от онази презентация и пуснах тук? 8)
Там нямаше само продължението след Музея земята и хората.
Жалкото е само, че те ползват старите проекти, на които станциите са изобразени като островни.
Така че, в подробностите не са много актуални... но други за сега няма в публичното пространство.
На donkostadin, ще поясня, че това объркване идва от различните версии на ОУП, които са публично достъпни, на които станцията е ситуирана на различни места.
Точно по коя версия, обаче, реално ще се заработи, ще трябва да изчакаме още малко - да наближи времето да започнат да копаят на площада.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Re: Лъвов мост
« Reply #68 on: 24.03.2009, 08:26:30 »
Във вчерашните съобщения за инспекцията по строителството на ББ и министър Мутафчиев се промъкна и абзац, засягащ "Лъвов мост" :
Quote
В другия обособен участък от втория лъч - надлез "Надежда" - бул. "П. Евтимий", вече е разработен проект за трасе на метрото и за метростанцията в района на "Лъвов мост", като е отпаднала необходимостта от демонтиране на моста. Разработено е проектно решение с пресичане на бул ."Сливница" и бул. "Кн. Мария Луиза" на различни нива.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Re: Лъвов мост
« Reply #69 on: 24.03.2009, 08:41:18 »
Значи ще оставят Мария Луиза отгоре, Сливница в тунел, а пешеходците... остават където намерят за добре. Но поне ако Сливница влезе под земята след време може преспокойно да се направи на пешеходна зона. :) :P

Offline donkostadin

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
    • Email
Re: Лъвов мост
« Reply #70 on: 24.03.2009, 22:44:43 »
Според мен щом няма да демонтират моста метростанцията няа как да е под него! Не казвам , че съм прав от строителство почти не разбирам.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Re: Лъвов мост
« Reply #71 on: 25.03.2009, 00:47:24 »
Могат да разкопаят от двете страни на моста и да издълбаят станцията по закрит способ с два котлована в района на свързките с тунелите и касовите зали.

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: Лъвов мост
« Reply #72 on: 25.03.2009, 11:53:46 »
Могат да разкопаят от двете страни на моста и да издълбаят станцията по закрит способ с два котлована в района на свързките с тунелите и касовите зали.
Все си мисля, че може би ще позная и станцията ще бъде северно от реката.
В случай на преминаване на Сливница под Мария Луиза, от южното платно няма да има връзка за преминаване към Мария Луиза. От северното платно, където площадът е значително по-широк би могло да се изгради връзка към Мария Луиза.
Не вярвам спирките на градския транспорт да останат в тунела на Сливница.
Пешеходците ще преминават по моста към центъра (по Мария Луиза). Спокойно може изходът от метростанцията (южният) да бъде в северна посока на моста и северно от реката.
По-лесно би било да се спести подземното преминаване на пешеходците.

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Re: Лъвов мост
« Reply #73 on: 25.03.2009, 11:58:48 »
Ама ако станцията е северно от моста, не става ли разтоянието между нея и тази на Централна гара, прекалено малко?
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Re: Лъвов мост
« Reply #74 on: 25.03.2009, 12:09:09 »
Ще стане прекалено малко разстоянието и няма смисъл. Ако разположат станцията северно от реката, северният й изход ще е за Козлодуй, а южният край на Централна гара ще е на Автогарата.
Според мен разполагането й под реката е напълно оптимално, защото по този начин се предоставя комуникативност на площада, а ако Сливница се вкара под земята тогава няма смисъл да се мисли за пешеходците и подземен преход, понеже отгоре ще е пешеходна зона. А това, че ако се вкара под земята се губи връзката левия завой от Мария Луиза по Сливница не е фатално - Д. Николаев ще отнеме целия трафик в тази посока така или иначе.
Спирките могат да с тунелите на Сливница, защото така се осъществява удобен преход между транспортите - метро, тролей, автобус.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Лъвов мост
« Reply #75 on: 25.03.2009, 12:25:16 »
 Според мене най-доброто решение за площадното пространство на Лъвов мост е Мария Луиза да стане пешеходна от Козлодуй до Съдебната палата, като бул Сливница се вмъква под нея. При наличието на пробива Д.Николаев + транспортния възел на три нива при Сточная гара не ни трябват автомобили от Козлодуй до Сливница, че и да се прави възел и при Лъвов мост.

 Самият мост може да се разшири и така ще се оформи едно прилично площадно пространство на ниво терен, с бул Сливница отдолу (по подобие на пловдивския бул. Мария Луиза, който минава под площад Централен) и метро. Като се прибавят и няколко етажни подземни паркинги около станцията с входове и изходи към бул Сливница ще стане просто топ. В случая дали станцията ще е под моста или северно от него не играе почти никаква роля.
« Last Edit: 25.03.2009, 12:27:43 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: Лъвов мост
« Reply #76 on: 25.03.2009, 12:43:43 »
1.Ще стане прекалено малко разстоянието и няма смисъл. Ако разположат станцията северно от реката, северният й изход ще е за Козлодуй, а южният край на Централна гара ще е на Автогарата.
2.Според мен разполагането й под реката е напълно оптимално, защото по този начин се предоставя комуникативност на площада, а ако Сливница се вкара под земята тогава няма смисъл да се мисли за пешеходците и подземен преход, понеже отгоре ще е пешеходна зона.
3.А това, че ако се вкара под земята се губи връзката левия завой от Мария Луиза по Сливница не е фатално - Д. Николаев ще отнеме целия трафик в тази посока така или иначе.
4.Спирките могат да с тунелите на Сливница, защото така се осъществява удобен преход между транспортите - метро, тролей, автобус.
1. Това да е проблемът. Какво лошо има да съществуват станции в центъра, на по-малко разстояние една от друга. Разстоянието от станция Лъвов мост до станция Централна гара ще бъде поне 500-600 м. Вече имаме прецедент с разстоянието между Г.М. Димитров и Мусагеница, което не е повече от 300-400 м.
2. Зависи от коя гледна точка е оптимално. Със сигурност от строителна гледна точка е по-удачно под реката да е само тунел, а не и метростанция.
3. Да, при тунелно преминаване на Сливница под Мария Луиза този завой естествено се губи. Дано по-бързо се изгради пробивът Д.Николаев към гарата.
4. Не е особено добър вариант да бъдат спирките в тунелите, в случая и тунелите ще бъдат къси.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Re: Лъвов мост
« Reply #77 on: 25.03.2009, 12:45:21 »
Според мене най-добрият вариянт е станцията да е под моста , а и на схемата тя е дадена , че ще се строи по закрит способ , значи ще е под моста . Няма никакъв проблем да се изгради .

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: Лъвов мост
« Reply #78 on: 25.03.2009, 12:48:36 »
Според мене най-добрият вариянт е станцията да е под моста , а и на схемата тя е дадена , че ще се строи по закрит способ , значи ще е под моста . Няма никакъв проблем да се изгради .
Нека се появи истински проект, а не само схема. Тогава ще коментираме отново.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Re: Лъвов мост
« Reply #79 on: 25.03.2009, 12:50:41 »
Ами след като тази схема я презентират значи това е проект все пак и по този начин ще се строи станцията . надали от Метрополитен ще презентират нереални неща !