Ей ама колко е лесно да се преструвате, че не разбрахте какво казвах. Естествено, че ще е по-лесно да се пресече така, въпреки опасността, вместо да се бутат човек до човек по тесния тротоар от северната или от южната страна и да се чакат безсмислени три светофара, а ако трябва да съм точен има и четвърти през трамвайната линия от южната страна на кръга. Връзката на южната и северната спирка "площад Лъвов мост" е под всякаква критика и затова пешеходците минават през кръга, а това е изцяло по вина на недомисленият проект, а именно изтъкването на това беше цел публикацията ми.
Ето кратка илюстрация какъв път трябва да изминат пешеходците, за да извършат въпросното пресичане по регламентиран начин. А за задръстването предполагам е ясно. Кръстовището на "Сливница" и "Георги Раковски" не се справя с трафика, а между спирка "ул. Княз Борис 1" и кръстовището на входа на кръга се образува тапа по "Сливница", защото при зелен светофар трафика от "Сливница" трябва да пропусне този от кръга, който е с предимство, но в същото време този трафик спира на пешеходната пътека през "Мария Луиза" и когато вече се изнесе за трафика от "Сливница" вече свети червено и така преминаването през кръстовището изисква два, а в някои случаи и повече от два зелени светофара(нещо, което е дело на новото кръстовище и не се случваше при стария ред).