За ТБ9 в проекта не се споменава нищо, но според мен при такава реорганизация той също трябва да бъде доведен до Лъвов мост, за да се запазят напълно сегашните възможности за прекачване. За да прави ТБ9 връзка с Лъвов мост, има два варианта:
1. Обръщало в кръговото, както е предвидено за ТБ11. Този вариант е по-евтиният (двупосочната дължина на маршрута се скъсява с около 300 м, инвестициите в контактна мрежа са незначителни), но би могъл да влоши обслужването на териториите, които се намират около сегашното обръщало (ул. "Козлодуй" и бул. "К. Стоилов"). Нямам наблюдения върху натовареността в тази част на маршрута. Вероятно Дифиан има и може да се изкаже ще се отрази ли съществено върху транспортното обслужване такава промяна.
2. Удължаване на сегашното обръщало чрез изграждане на еднопосочна контактна мрежа от Лъвов мост по "Мария Луиза" и "Козлодуй" до кръстовището с "Раковска" (тролейбусната отсечка по "Раковска" северно от "Сливница" отпада). Този вариант е по-скъп (изгражда се ок. 600 метра нова контактна мрежа и двупосочната дължина на маршрута се увеличава също с толкова), но той не нарушава зоните на влияние на съществуващия маршрут, а само добавя нови.