На този рендър никоя спирка не си е на мястото - от Люлин е на входа на пазара, в най-голямата блъсканица. Да се запуши вход на най-големия столичен пазар с натоварена спирка на която се изсипват всички люлински линии е меко казано малоумно. Спирка 1278 е представена с джоб, но там място за джоб няма - как ще го залепят за сградата на пощата не е ясно - явно за сметка на ширината на тротоара. Блъсканицата е препрограмирана. Те и сега хората седят по платното понякога, пък както е на проекта не знам. Там има нужда и от дълга спирка като на Орлов Мост, а този джоб май ще е максимум за 2 рейса. Спирката за Люлин е и сега пешеходно далече от кръстовището. С по-неудобното пресичане, което явно ще се въведе - нямам думи. И последно спирката към гарата на 85 и 86 и 11 към Овча Купел е ключово място за прекачване в София, от скоро и от метрото, към 3 основни автобусни линии в града. То отпада. Този проект го е правил някоя голяма тиква явно, която никога не се е прекачвала на Лъвов мост.
Лъвов мост като ключово място в София имаше нужда от нещо съвсем различно от кръгово за автомобилите, което ако се завърши за половината пари Данаил Николаев така или иначе няма да минават вече от там. Имаше нужда от създаването на централно и интегрирано място за прекачване между автобуси, тролеи, трамваи и метро - ако щеш една автогара с перони отделно за трамваи, тролеи, автобуси. Това можеше да се вкара на ниво -1, а не някакви транзитни платна за автомобили, които след 500 метра във всяка посока се набиват във следващите светофари на Ботев и Раковска.