Author Topic: МС Солунска - има ли нужда от нея?  (Read 18994 times)

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2360
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Re: МС Солунска - има ли нужда от нея?
« Reply #80 on: 26.05.2009, 14:20:23 »

1. Не, не е. Живущи в района на Солунска са в пъти по-малко, отколкото живущите в двата края на диаметъра.;
2.1. Това не е трамвайно трасе - ограниченията са повече. Технически погледнато няма как да се изпълни станция без да се разруши вече построената или без влаковете да рият бетона, тръгвайки от Сердика 2;
2.2. Съдя от любимите ти трамваи. На Солунска рядко има повече от 10 човека в пиков час, а почти никой не позлва спирката, понеже тя е на средата на пешеходен булевард;
3. Ще има, когато живущите в района почнат да я използват и когато линиите се свържат;
4. Така - логиката е дело на човешкия ум. Разстоянието между станциите Сердика2-НДК е: 1114 метра. Как тогава между Сердика и Солунска и НДК и Солунска имаме един километър разстояние??? Разтегляне на времево-пространствения континиум ли се наблюдава в тази част на София?
5. emo, 100 000 пъти ти се каза. За Солунска, довозващ до метрото - минаваш 427 метра от Солунска/Витошка до трамвайната спирка на Славейков и взимаш трамвай, кой ще да е - всички ходят до Юнак; или изминаваш 451 метра от Солунска/Витошка до спирката на трамяаите на пл. Македония и за една спирка се издундуркваш до НДК, въпреки, че можеш и директно на метрото да се качиш за такова малко разстояние.


Не е като да няма живеещи в този район. Аз съм отраснал там както и голям брой Софиянци. И откъде ти дойде тази глупост за по-малко от 10 души на спирката? Няма защото не могат да се натъпчат в трамвая затова няма.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Re: МС Солунска - има ли нужда от нея?
« Reply #81 on: 26.05.2009, 14:33:43 »
Това са 4 преки до Аптека и 4 до Сердика! Аз като живея на 1100 метра от най-близката метростанция (Надежда) да съм се затръшкал? Нямам директен певоз до там, дори няма и трамвай да имам след няколко месеца; всичко, което слушам е патардия за Центъра... Солунска бълха я ухапала, че няма да има метростанция - на 400 метра са Ботев и Графа, две метростанции, плюс целия транспортен възел на Партиарха...
Ей, чудо голямо за тая станция. Няма хора, да. Няма и няма да има. Когато метрото се построи, всички ще пътуват под земята, а над земята ще са тия, дето са тръгнали да се разхождат...

Quote
Няма защото не могат да се натъпчат в трамвая затова няма.
Да, защото всички, вместо да кибичат на Солунска се изнасят или до Аптека или до Св. Неделя, понеже са на една плюнка...

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: МС Солунска - има ли нужда от нея?
« Reply #82 on: 26.05.2009, 15:39:27 »
Колеги мисля че е ясно защо темата за Солунска е заключена! Каквото имаше да се каже мисля че е казано. ОСтаналото е тъпчене на едно място.

Пълненето на темите не е самоцел! Те са да се коментира определен въпрос, тази тема не е за Солунска!

Нядявам се на разбиране от ваша страна.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline zlatin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 646
    • View Profile
Re: МС Солунска - има ли нужда от нея?
« Reply #83 on: 26.05.2009, 16:37:41 »
Колеги мисля че е ясно защо темата за Солунска е заключена! Каквото имаше да се каже мисля че е казано. ОСтаналото е тъпчене на едно място.

Пълненето на темите не е самоцел! Те са да се коментира определен въпрос, тази тема не е за Солунска!

Нядявам се на разбиране от ваша страна.

Да, нелепо е да спори относно факти и да се излагат аргументи. Фактът подлежи само на установяване, не и на аргументиране. Въпросът беше в това, че никой не знае каква е разликата в надморската височина на двете станции - НДК и Св. Неделя, но се изказва по въпроса за техническата допустимост за изграждане на междинна станция. Как става това? Посочете цифри. Това не е направено в заключената тема. Да не говорим пък за пътникопотокът. Някой си бил минал и видял колко хора имало, после заваляло дъжд и отишъл на друга спирка, а другия път му се разхождало и въобще не хванал трамвай. Следователно, станция не е нужна!

Това е несериозно. В квартала има възрастни и болни хора, освен това има нужда от градски транспорт независимо колко ти струва къщата. С това аз изчерпвам въпроса.
« Last Edit: 26.05.2009, 16:44:40 by zlatin »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18623
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: МС Солунска - има ли нужда от нея?
« Reply #84 on: 26.05.2009, 16:56:57 »

Това е несериозно. В квартала има възрастни и болни хора, освен това има нужда от градски транспорт независимо колко ти струва къщата. С това аз изчерпвам въпроса.

естествено, че е несериозно. Но според някои възрастните хора са разни реститути, които са се нанесли наготово в апартаменти по Витошка и могат да си купят самолети, с които да се придвижват.

Аз също не видях нито един сериозен аргумент, който да подкрепя идеята да няма станция на Солунска.
В такъв случай трябва да остане трамваят...

И понеже растоянието между Солунска и Св. Неделя е много малко, вижте както става с тм 17, който ще бъде открит след няколко дни:
ЗА ТМ ЛИНИЯ 17 СЕ РАЗКРИВА ВРЕМЕННА ДВУПОСОЧНА СПИРКА КАКТО СЛЕДВА:
- В ПОСОКА Ж.К. "БОРОВО" - НА БУЛ. "ВИТОША" НА 30 М СЛЕД УЛ. "АЛАБИН"
- В ПОСОКА Ж.К. "ОБЕЛЯ 2" - НА БУЛ. "ВИТОША" - НЕПОСРЕДСТВЕНО ПРЕДИ УЛ. "АЛАБИН".


Иначе скоро очаквам да се яви идея Витошка да се затоври и за пешеходци.

Е това е и от мен. Няма смисъл да отговаряте, т.к. аргументи липсват или са несериозни.
« Last Edit: 26.05.2009, 17:07:41 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14604
    • View Profile
    • Email
Re: МС Солунска - има ли нужда от нея?
« Reply #85 on: 26.05.2009, 17:11:59 »
На 17.12.2008 е публикувана схема с числа и през следващите няколко дни те са обсъдени. Ето я тук схемата: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=1817.100 - има я и в цитата на Златин в темата за "Солунска". При това Златин е сред най-дейните участници в дискусията през следващите няколко дни тогава. Числа също се изтъкнаха. Ако Златин не е съгласен, следва да докаже тезата си с други числа.

Аргументите ЗА и ПРОТИВ тогава и сега не са нови. А те са:

ЗА:
- удобна връзка за обществените обекти и магазини около Солунска, по Витоша и пл.Славейков
- удобна връзка за живеещите
- поемане на част от пътникопотока на силнонатоварената ключова МС Сердика/Св.Неделя

ПРОТИВ:
- техническа невъзможност
- близко разположение до съседните МС

Ако някой има НОВИ факти, НОВИ числа, НОВИ схеми или НОВИ аргументи, различни от горните, нека ги публикува. Те ще бъдат включени в темата и наличието им може да промени дискусията. Но колкото и да предъвкваме старите, няма нищо да се получи. Независимо, дали ще сезцираме Еврокомисията или арменския поп.

« Last Edit: 26.05.2009, 17:24:16 by blagun »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14604
    • View Profile
    • Email
Re: МС Солунска - има ли нужда от нея?
« Reply #86 on: 28.05.2009, 00:34:33 »
В помощ на Златин и неговата рекламация до ЕК

РЕГЛАМЕНТ (ЕО) №1192/2003 НА КОМИСИЯТА от 3 юли 2003 година относно изменение на Регламент (ЕО) № 91/2003 на Европейския парламент и на Съвета относно статистика за железопътния транспорт
Член І, точка 1, подточка 8. ―метро‖ (също известно като ―подземна железница‖) означава електрична железница за транспорт на пътници с капацитет за тежък обем на трафик и характеризиран с право на път с влакове с много вагони, висока скорост и бързо ускоряване, сложна сигнална система, без места за пресичане, за да се позволи висока честота на влакове и висока натовареност на платформата. Метрото също се характеризира с близост на гарите, с разстояние 700 m –1200 m между гарите.

Тук целият текст: www.trc.government.bg/euro_documents/download/7330