Най-после предстои подмяна на ескалаторът на станция Сердика, който служи за връзката между М1/М4 и М2.
Дълго време стоя заграден, но старите стъпала са ги махнали - доста боклуци прозрираха в новооткрилото се празно пространство.
По темата:
Когато пътувам МС А.Т.Балан/А.Малинов - МС Х.Димитър, винаги усещам неудобството от губенето на време в правенето на връзката на МС СУ Кл.Охридски с МС Орлов мост.
Трябва да съм на най-задният вагон, на предпоследната врата, да изтичам ескалатора или стълбите, после да изтичам покрай двете баничарници, уличните музиканти, бързата пътека, да хвърля око на таблото с минутите, да заобиколя касата, да сляза по ескалатора надолу до нивото, което води до тунела за изхода на Борисовата и после да се залутам поне още малко с вторият, по-къс ескалатор до перона.
Ако трябва да го вървя на спокоен ход, това са поне 4 минути. С тичането мога да го сведа до минута и половина и това е най-бързото.
Страшно неудобно е и поради обстоятелството, че в други държави, възловата станция е просто на трети, отделен перон, тип Сердика или СУ 1.
Разширена станция, но не правиш тази гимнастика.
НДК също е замислена и направена много неудобно.
От М3 до самото НДК трябва да качиш стълбите, било с помощта на ескалатор или без, да извървиш цялата НДК - М2, целият подлез и чак тогава да се качиш на стълбите, които излизат пред фонтаните. Това са ти едни 5 минути минимум.