Author Topic: Възлови метростанции  (Read 86986 times)

Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 609
    • View Profile
Re: Възлови метростанции
« Reply #340 on: 21.04.2024, 14:59:16 »
Най-после предстои подмяна на ескалаторът на станция Сердика, който служи за връзката между М1/М4 и М2.
Дълго време стоя заграден, но старите стъпала са ги махнали - доста боклуци прозрираха в новооткрилото се празно пространство.

По темата:
Когато пътувам МС А.Т.Балан/А.Малинов - МС Х.Димитър, винаги усещам неудобството от губенето на време в правенето на връзката на МС СУ Кл.Охридски с МС Орлов мост.
Трябва да съм на най-задният вагон, на предпоследната врата, да изтичам ескалатора или стълбите, после да изтичам покрай двете баничарници, уличните музиканти, бързата пътека, да хвърля око на таблото с минутите, да заобиколя касата, да сляза по ескалатора надолу до нивото, което води до тунела за изхода на Борисовата и после да се залутам поне още малко с вторият, по-къс ескалатор до перона.
Ако трябва да го вървя на спокоен ход, това са поне 4 минути. С тичането мога да го сведа до минута и половина и това е най-бързото.
Страшно неудобно е и поради обстоятелството, че в други държави, възловата станция е просто на трети, отделен перон, тип Сердика или СУ 1.
Разширена станция, но не правиш тази гимнастика.

НДК също е замислена и направена много неудобно.
От М3 до самото НДК трябва да качиш стълбите, било с помощта на ескалатор или без, да извървиш цялата НДК - М2, целият подлез и чак тогава да се качиш на стълбите, които излизат пред фонтаните. Това са ти едни 5 минути минимум.
В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, нови возила, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

Ама О405 са много грознииии

Offline iashu

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 513
    • View Profile
Re: Възлови метростанции
« Reply #341 on: 21.04.2024, 16:43:56 »
ем, това е, сори, свиквайте... Софийското метро е по- бързо от велосипед само ако началото и края на пътуването са близо до метростанции на една и съща директна линия. Трансфери ще си правите като вали.  :crazy: Но, споко, резултата ще стане още по- зле като пуснат новия спагет до окръжна болница. Ще е възможно еднокрак пиян пират с половин патерица да стигне лазейки по- бързо от Окръжна Болница до Младост 1 или до Цариградско Шосе отколкото това разстояние се изминава с метро.
« Last Edit: 21.04.2024, 16:49:32 by iashu »

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Възлови метростанции
« Reply #342 on: 22.04.2024, 14:09:56 »
Софийското метро не е единственото с такива дълги преходи между линиите. В Лондон, Мадрид например си е нещо нормално, да вървиш 5-10-15 минути, докато стигнеш по тунелите до другата линия.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Re: Възлови метростанции
« Reply #343 on: 22.04.2024, 14:37:47 »
Софийското метро не е единственото с такива дълги преходи между линиите. В Лондон, Мадрид например си е нещо нормално, да вървиш 5-10-15 минути, докато стигнеш по тунелите до другата линия.

Да, на линии строени преди 100 години, или достроявани преди 50 е нормално. За ново строителство не е хич нормално обаче.