Предложеното от мен няма да ги ощети, защото се запазва сегашния булевард, като зад дърветата се построяма бус-лента, само з ГТ и нищо друго. Запазват се и дърветата, решава се проблема и с множеството пресичащи улички. Какво сложно има? Също така става невъзможно влизането на други ПС в бус-лентата. Няма как да се разири иначе, защото ще трябва да се отсекат много дървета а това е нещо абсурдно да стане.
Иначе така полека-лека хората сами ще се ориентират към ГТ. Пред варианта да ползваш 15-20 годишната си лична барака в задръставанията и да мръзнеш, или варианта да пътуваш бързо с чисто нов автобус от 2015-та година в който е топло зимата и хладно лятото? Доста хора ще се позамислят. Комфорта е незаменим.
Предложението ще ощети зелените зони и отново ще имаме зона, която от зелен пояс ще се превърне в асфалт. Пък и твърдението че ще се използва само от ГТ и нищо друго, звучи много странно. Защото няма да има нищо, което да пречи и на останалите шофьори да преминават от там.
Хората няма да се ориентират към ГТ, защото дори и да има бус лента, то например 204 ще си е тъпкан и няма да дава никакъв комфорт. За разлика от личния автомобил, с който можеш да заобиколиш тапата на пътя и ще си пътуваш сам в колата. И 15 годишните бараки си имат отопление, така че мръзненто по спирките е по-голяма болка от колкото 2 минутното студуване докато загрее колата.
За да се оправи ситуацията с Евлоги Георгиев, трябва да се вложат много повече пари, от колкото пари за боя и тук там 1-2 километра асфалт.