Author Topic: МВМ 81-717.4/81-714.4 (номерни състави/старите влакове)  (Read 209453 times)

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Да,това е достоверната версия.Даже тук беше публикувана снимка на 1399 до депото от 1996та,в кадъра има и метровагон който е без фарове.

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Имах много странно изживяване днес сутринта в един от вагоните на състав, чиито номер в суматохата не успях да запомня. При потегляне от МС "Обеля" към  МС "Сливница" от решетките на въздуховодите на тавана нахлу облак кафяв фин прах и премина по цялата дължина на салона, оставайки след себе си тълпа от кашлящи хора :neznam:  :help:
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
По повечето влакове се забелязват наслоявания от точно такъв фин кафеникъв прах. Винаги съм се чудел какво е... загадката може и да е отгатната.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Вероятно от тунелите е прахоляка.

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Според мен този прах се образува при стърженето на колелата в релсите в кривите.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Във въпросния тунел няма криви. Може да е било от подменен участък от релсите, който да е бил все още недостатъчно отработен. Забелязвам, че в района след станция „Константин Величков“ в посока „Опълченска“ е имало скорошна активност по подмяна на релси.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Говорех по принцип, все пак тунелите са затворено пространство, и този прах няма къде да се разнесе, затова полепва по влаковете. Може да е бил полепнал по въздуховодите, и по-силна въздушна струя да го е вкарала вътре, не знам, но според мен произходът на праха е от релсите (откъдето и цветът му).

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Днес видях състав, на който в пространството между вагоните отстрани са монтирани частични хармоники, подобно на съчленените превозни средства. Изглеждаше много добре, но не знам дали има смисъл от тях? Не съм чувал за чести случаи пътници да се возят върху буферите между вагоните.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Браво, това е за безопасност. Защото при невнимание, може да падне човек между вагоните, а случили се това, трагедията ще е на лице. В Москва има подобни трагични инциденти, след което и при тях поставиха ограничителни съоръжения между вагоните в самите пролуки.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Че те вратите между вагоните отключени ли са ?
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
В София са заключени, по-скоро има риск при блъсканица на станцията някой да попадне между вагоните. :rolleyes:

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Съставът, за който писах в предишния ми пост е А7. Прави ми добро впечатление, че вече почти няма номерен състав, чиито врати да се отварят/затварят с трясък. Направени са подобрения, с които мотрисите са придобили по-приемлив комфорт за пътниците.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
От вчера следобед. Не обърнах внимание кой е съставът.

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
От вчера следобед. Не обърнах внимание кой е съставът.
Само на мен ли ми се струва изключително грозно? Разбирам, че има съображения за сигурност, ама до сега не съм чул инцидент точно с тая ниша..

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
По-света има множество смъртни случаи. Така че, по-добре предварително да се вземат мерки. Все се оплакваме от не взети мерки при трагедии. Ето веднъж са взети мерки, и трябва да се работи именно в тази насока. Имат едно браво от мен, за добрата инициатива.
« Last Edit: 28.04.2017, 00:27:18 by Petko21 »

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
В интерес на истината не знам доколко ще пазят, като са така нисички. Петко, коригирай си пунктуацията...
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Достатъчно високи са за да изключат случайно попадане между вагоните. Не вярвам някой да тръгне да ги прескача умишлено. :help:

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 790
    • View Profile
    • Email
От вчера следобед. Не обърнах внимание кой е съставът.

Сега Топлофикация ще иска и Метрополитена да и плаща за незакачени радиатори
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Offline Ivanko

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 94
  • Меценат на женската красота.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Аз мисля, че старите 81-717 и Русичите са най-добри от всичко, което имаме в метрото. Бързи са, имат добра вентилация, още какво... Освен това 81-717 имат удобни плюшени седалки. И още се и произвеждат (в модерен вид, разбира се.)
Ако някой забележи грешка в това, което съм публикувал тук, винаги ще е от огромна полза за мен да бъда поправен.

Благодаря,
Иванко

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Не е невъзможно пероните да се удължат. Да, скъпо е и сложно, но има примери в други метросистеми където това е правено. На мен не ми допада сериозната разлика между дължината на перона и влака, при МД2 с 80-метрови композиции и 100-метрови перони са само 20 метра, а тук ще са 40. Това неминуемо ще води до неравномерни струпвания на хора по двата края на влака. А че нашите метростанции няма да издържат 100 години е почти сигурно, качеството на строителството е доста занижено.
То не е и задължително да се удължават, стига да може да се преминава през вагоните.