Author Topic: МВМ 81-717.4/81-714.4 (номерни състави/старите влакове)  (Read 209482 times)

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Понеже аз лично не бях чел поръчката досега, ще направя резюме на по-интересното за другите като мен:
- нови асинхронни двигатели
- климатизация само за кабината на машиниста
- изцяло нова кабина, включително нова преграда от салона
- нови стъкла, с открехваща част горе
- нови врати, доколкото разбрах с електрично задвижване. :fan:
- нови табели - отпред и отзад както досега, но и отстрани по 1 на всеки вагон. :fan: Вътре по 2 дисплея на вагон за дестинацията.
- "панорамно" стъкло отпред и отзад, дефакто според мен едно цяло, а не сегментирано като на снимката горе
- естествено смяна на целия интериор, осветление, електрическа част, седалки - за щастие е зададено да има дръжки между вратите, подобно на Русичите

Единствено не се разбира, след като няма да има климатизация за салона, дали ще запазят въздуховодите отгоре. Ако решат да ги махат за мен ще е огромна крачка назад и ще е като в отвратителните парници - Русичите без климатик.

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Предвид количеството работа, общо взето запазват само кошовете, цената няма да е много малка, но на фона на това да пестиш от климатик...

Offline Lepos_Grim

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 221
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Кога се очаква да започне реновацията?

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Със сигурност след пуска на МД3.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
А с какъв темп се предвижда да бъде? 2-3 влака наведнъж или по-големи партиди?

Offline mgt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 562
    • View Profile
А с какъв темп се предвижда да бъде? 2-3 влака наведнъж или по-големи партиди?
Пише го в условията на поръчката.
Модернизират се само 2 влака в рамките на година след подписване на договор.
Останалите 10, когато и ако има финансиране.
Не си спомням дали имаше някакъв краен срок.

Offline mgt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 562
    • View Profile
Метровагонмаш печели поръчката за модернизацията на номерните с обща цена за всички 12 състава -
78 408 000 лв.
Цена за първите 2 влака 12 840 000 лв.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
12 милиона само за ремонт? Това възможно ли е? Че те на ново ли ще го изграждат и каросерията от злато ли ще я правят? То вярно че има много работа и труд по възстановяването на такива античнти машини ама чак пък 12 милиона.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
12 млн е за два влака.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Значи по 6 милиона на влак или по над 1 милион за вагон! Явно ще се разглобяват до скелет и всичко ще се прави наново. Ламарини, салон, обзавеждане, електроника. И доста работа има явно щом само за едно вагонче ще излезе над 1 милион. Твърде голяма сума ми се вижда. За тия пари трябва да сложат и отопление и климатизация.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Е модернизация е все пак.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Ето тук е документацията по обществената поръчка. Климатизация - за машиниста - да, за пътниците - друг път!
« Last Edit: 23.11.2018, 09:26:37 by blagun »

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
На 06.12 е подписан договор с Метровагонмаш за модернизация на номерните вагони, а по информация от другия форум състав А1 заминава за Русия другата седмица :fan:

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Вероятно ще ги пращат така - по една, макс две бройки... Метрополитен от колко състава може да се откаже, без да се нарушава експлоатацията на линиите?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Доколкото знам на първо време два ще се правят.
А1 е на над млн и 300 пробег само със среден ремонт.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Предположенията на някои хора от другия форум, както и на руснаците са, че "модернизацията" ще бъде осъществена по същия начин както на будапещенските вагони - ние им пращаме вагоните за капитален ремонт, а от там всъщност се връщат напълно новопроизведени състави.

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Някой знае ли защо винаги на Бизнес парка стои по една номерна композиция и с червени букви пише "ИЗПИТАТЕЛЕН"
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
И там и на летището стоят резерви, а доколкото знам и в някои от тупиците в центъра.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Те понеже са много тия тупици :rolleyes:
Има по една резерва на трите крайни станции, както и в глухия коловоз на Константин Величков. За съжаление, няма други тупици.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3559
    • View Profile
Някой знае ли защо винаги на Бизнес парка стои по една номерна композиция и с червени букви пише "ИЗПИТАТЕЛЕН"
На Бизнес Парк, Летище София, Витоша, Константин Величков има т.нар Топъл резерв, който е винаги включен и може да тръгне до няколко минути.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.