Author Topic: МВМ 81-717.4/81-714.4 (номерни състави/старите влакове)  (Read 58346 times)

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2555
    • View Profile
Студения резерв преди да пуснат метрото.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2898
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Тия коловози ми приличат на много временни, даже май отдолу има канали.
Явно са набързо сглобени, за да приберат влаковете, защото доколкото знам отначало са стояли по разни гари и там са ги поограбили.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4787
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
А това къде е? Не е депо Обеля със сигурност.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2555
    • View Profile
Не пише къде е.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2898
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Ако това наистина са софийските влакове, няма къде другаде да е. А и едва ли в друг град са доставяни такива състави преди довършване на депото и метрото като цяло, че да се налага редене на временни коловози, за да се приберат.
Струва ми се, че най-десния състав е на завършен коловоз, който прилича на сегашните.

Online wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1091
  • ! 9060 !
    • View Profile
След кратка справка в Google Images, е точно депо Обеля. Всъщност знае ли се колко време са стояли по гари и къде ли не тези влакове?

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3055
    • View Profile
    • Email
В началото са били във вагонното депо Надежда, но някой е издал заповед да се махнат, понеже нямало достатъчно място и се пречело на обслужването на жепейските пътнически вагони. После са митарствали от гара на гара, били са бая ограбени и преди пускането на метрото се е наложило да им се прави основен ремонт, за наша сметка естествено, дори Емил Стрезов беше казал, че са карани обратно в завода-производител, за да се възстановят......
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2898
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Два влака са отпътували днес през Драгоман към Сърбия.
« Last Edit: 30.04.2019, 18:47:05 by bdz43r »

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2329
    • View Profile
Че защо през Драгоман? От къде ще минат?

Offline Pesho1991

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 293
    • View Profile
Защо към Сърбия?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8707
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Явно няма да минават през Варна фериботна, а през Унгария.

Offline Spas237

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 64
    • View Profile
    • Email
Явно няма да минават през Варна фериботна, а през Унгария.
Какво е това голямо заобикаляне?!?! Защо не си минат през Румъния? :eek:
Освен това от Белград не могат да продължат към Будапеща, защото линията е затворена за реконструкция. Дори пътнически влакове няма в момента между двете столици
« Last Edit: 01.05.2019, 18:26:12 by Spas237 »

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8707
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Руснаците явно не искат да минават през Украйна.

Offline fgm

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 370
    • View Profile
Ако не искат през Украйна, вариант е само Варна и оттам до Поти (Грузия) и оттам Русия. За да минат през Драгоман, Украйна не им е проблем, защото иначе става панорамна обиколка Сърбия-Унгария-Словакия-Полша-Беларус-Русия.
Вероятно, да гадая, ще бъдат обединени с други за модернизация към Русия и затова оттам.

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 525
    • View Profile
    • Email
Грузия също не е вариант. Те, грузинците, обвиняват Русия, че им била окупирала 1/3 от територията. До колко е основателно, друг въпрос, но идеята е, че и от там трудно. Няма ли възможност за директна връзка по море до Русия? Сигурно има как, ще си намерят ферибот от Метровагонмаш, но сигурно има резон обиколката през Сърбия.

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 614
    • View Profile
    • Email
Искам аз да съм таксиджията, дет ще ги кара тия вагони от София до Москва през Виена, за по-кратко
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12946
    • View Profile
    • Email
Грузия също не е вариант. Те, грузинците, обвиняват Русия, че им била окупирала 1/3 от територията. До колко е основателно, друг въпрос, но идеята е, че и от там трудно. Няма ли възможност за директна връзка по море до Русия? Сигурно има как, ще си намерят ферибот от Метровагонмаш, но сигурно има резон обиколката през Сърбия.

Като даваш пари и си плащаш всичко може, сигурно дори и вагон по вагон със самолет :) все пак хората за пари работят и всеки иска да изкарва. Въпроса е всичко да стане на някаква разумна цена. Като се возят празни вагони без пътници и разписание все тая за колко време и от къде ще стигнат, въпроса е да е по-най-евтиния начин.

Аз по-скоро се чудя, толкова ли не можеше тия вагони да си ги изкърпим и ремонтираме някъде у нас, в някой вагоно-ремонтен завод? Тук можеше и да се подобри комфорта на пътниците, да се монтират климатици, отопление. В момента тия вагони нямат никакво отопление дори.
« Last Edit: 04.05.2019, 00:12:17 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8707
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
...изкарва. ...

 :fan: :fan: :fan:

Предполагам транспортът е за сметка на изпълнителя, така че наистина той си преценява кое как да стане. Аз лично съм учуден че няма да пътуват с кораб, както всички влакове досега.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2329
    • View Profile
Грузия също не е вариант. Те, грузинците, обвиняват Русия, че им била окупирала 1/3 от територията. До колко е основателно, друг въпрос, но идеята е, че и от там трудно. Няма ли възможност за директна връзка по море до Русия? Сигурно има как, ще си намерят ферибот от Метровагонмаш, но сигурно има резон обиколката през Сърбия.

Като даваш пари и си плащаш всичко може, сигурно дори и вагон по вагон със самолет :) все пак хората за пари работят и всеки иска да изкарва. Въпроса е всичко да стане на някаква разумна цена. Като се возят празни вагони без пътници и разписание все тая за колко време и от къде ще стигнат, въпроса е да е по-най-евтиния начин.

Аз по-скоро се чудя, толкова ли не можеше тия вагони да си ги изкърпим и ремонтираме някъде у нас, в някой вагоно-ремонтен завод? Тук можеше и да се подобри комфорта на пътниците, да се монтират климатици, отопление. В момента тия вагони нямат никакво отопление дори.

То ако ставаше въпрос за едно "кърпене" и боядисване можеше и в депото да си ги изкърпят  ;)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15895
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Предполагам транспортът е за сметка на изпълнителя, така че наистина той си преценява кое как да стане. Аз лично съм учуден че няма да пътуват с кораб, както всички влакове досега.
Всичко е калкулирано в цената и се плаща от нас... До колко заради това обикаляне ще се намали печалбата за МВМ накрая, или заради него с колко са надули цената на ремонта, въпросът е отделен... ;)