Author Topic: МВМ 81-717.4/81-714.4 (номерни състави/старите влакове)  (Read 88886 times)

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 531
    • View Profile
Някой знае ли кога може да ги очакваме на линия?

Offline kakato10

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Вероятно въпросът не е за тук, но твърде много ме човърка. Каква е ролята на буферните вагони/платформи от композицията, с която са докарани?

Offline Saruman

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
Вагон водачи.

Offline Sofiametro

  • Писател
  • **
  • Posts: 37
  • Фен на Метровагонмаш!
    • View Profile
Някой знае ли кога може да ги очакваме на линия?
Първо следват тестове около един месец.Може би ще са на линия към средата на Март,началото на Април.

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 663
    • View Profile
    • Email
Някой знае ли кога може да ги очакваме на линия?
Първо следват тестове около един месец.Може би ще са на линия към средата на Март,началото на Април.

 :D :D :D :D :D
Това все пак не са влакове на Сименс - няма нужда от синхронизация на електрониката (щот електрониката не е микро, а макро). 2 седмици да се разкършат и да ги разучат в депото и айдеее... Скоро ще разберем дали сделаните са ги доделали, или недоделали.
 :D :D :D :D :D
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2192
    • View Profile
:D :D :D :D :D
Това все пак не са влакове на Сименс - няма нужда от синхронизация на електрониката (щот електрониката не е микро, а макро). 2 седмици да се разкършат и да ги разучат в депото и айдеее... Скоро ще разберем дали сделаните са ги доделали, или недоделали.
 :D :D :D :D :D
Аха, и като излезе нещо недоделано, спираме метрото за няколко часа?  :fan:
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5843
    • View Profile
Модернизацията включва подмяна на системата за управление.  :rolleyes:

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
  • ! 9060 !
    • View Profile
За първи път съм съгласен с давидчо, зеленият е крайно лош като резултат отвън. Но няма какво да се сърдим на сделаните, това сме поръчали, това са направили. Трябвало е да се направи проект, в който веднага щеше да се види, че червеното стои значително по-добре. И все пак най-важното е да са направили самата модернизация читаво, което предстои да се разбере.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14678
    • View Profile
    • Email
И все пак най-важното е да са направили самата модернизация читаво, което предстои да се разбере.
Съгласен съм, че изсипаните мнения във форума и във фейса са съчинение и хейт по картинка. Отчетете все пак, че модернизирани стари състави не са равносилни на нови модели даже в Берлин.

Въпреки че не съм прекален оптимист, се надявам да са поработили по шумоизолацията на салона и по окачването. Голям минус е, че са поръчани без климатици на салона. Вярно, че има Русичи без климатици, но е редно при първата модернизация за всеки състав климатизацията да е част от нея.
« Last Edit: 19.02.2020, 11:00:50 by blagun »

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2692
    • View Profile
Няма никъде номерен, даже и след модернизация с климатик в салона. Будапещенските имат само принудителна вентилация. Вероятно се изисква промяна на конструкцията на вагона, а по същество тя не се изменя при модернизацията.

Offline Chezare

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 264
    • View Profile
Чак сега забелязах, че имат ел. табели отстрани, за което браво!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3490
    • View Profile
    • Email
Нашите влакове в Торонто са като конфигурация горе-долу като руските. Но въобще не бръмчат и не фучат като тях, дори са много по-тихи и от Русичите. Което ме навежда на мисълта, че и руските метровлакове са си просто сделани.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3633
    • View Profile



Два от най-старите метровлакове бяха обновени за 11 милиона лева


Малко скъпичко ми се струва май?!

Quote
Поръчани са и т.нар. перонни врати, които ще обезопасяват релсовия път в зоната на метростанциите. Първите врати ще бъдат монтирани на станциите "Опълченска" и "Национален стадион "В. Левски", каза Фандъкова.

За клиамтиците не можах да схвана от текста. Сложили ли са им или не са?! Някой разбрал ли е?
« Last Edit: 28.02.2020, 15:53:43 by ooleg »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6409
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Няма климатик за пътниците. Има такъв само за машиниста.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3633
    • View Profile
Колко пари е един нов руски влак с и без климатик?

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Около 6-8 млн. евро
The Grand Tour

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6409
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Мен ме притеснява друго. Тук кметr[djd твърди, че влаковете са модернизирани за още 15 години работа.
А защо тогава в Будапеща като модернизираха техните (които са и по-стари) им дадоха ресурс 30 години?
Май пак се търси най-евтиното възможно за нас, че след 15 години отново да похарчим едни чували с пари, вместо сега да дадем малко повече, но да имаме дълъг ресурс на експлоатация и климатик!
« Last Edit: 29.02.2020, 01:12:59 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3633
    • View Profile
Малко е според момента значи до колко си заслужава труда. Излиза двойно по-евтино ама дали няма да издържи и двойно по-малко?! А и няма климатик. Всъщност старите влакове имат ли отопление или каквото стоплят резисторите долу под пода?

Quote
Мен ме притеснява друго. Тук кметката твърди, че влаковете са модернизирани за още 15 години работа.
А защо тогава в Будапеща като модернизираха техните (които са и по-стари) им дадоха ресурс 30 години?
Май пак се търси най-евтиното възможно за нас, че след 15 години отново да похарчим едни чували с пари, вместо сега да дадем малко повече, но да имаме дълъг ресурс на експлоатация и климатик!

Еми след 15 години тя ще е в пенсия. Ясно е, че няма да е втория Иван Иванов вече...
« Last Edit: 28.02.2020, 16:06:27 by ooleg »

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1215
  • Ikarus 280.92T Ganz elektrotechnische werke
    • View Profile
Ама за какво ви е климатик не мога да ви разбера, номерните се проветряват в пъти по - добре от тези с климатик, стига с тази мания с климатиците, моля ви!
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6409
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Не е въпрос само до проветрение, а до задуха, спареност и прах, който навлиза в тунелите, тъй като въздухът идващ от вън не минава пречистване. Само се отвежда към тунелите. А често ми се е случвало да се возя в номерен зимата и да ми е доста студено, особено в източния край на метрото - към Летището или Бизнес парка, защото няма темперирарне на входящия въздух във влака. Случвало ми се е и да се закашлям сериозно след навлизане на голямо количество прах при движение на влака, защото няма никакво качествено филтриране на входящия въздух във влака.
храна за мозък - http://www.banitza.net/