Author Topic: МВМ 81-717.4/81-714.4 (номерни състави/старите влакове)  (Read 209488 times)

Offline Alekcho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 371
  • 3009
    • View Profile
Някой има ли информация какво се случва с А11?

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1741
  • 2055
    • View Profile
    • Email
Някой има ли информация какво се случва с А11?
Няма го пети или шести месец откакто се твърди, че е заминал на модернизация. Присъединявам се към питането.
над 8000 мои снимки във Flickr:
https://www.flickr.com/photos/198506535@N07/

Фен на всички дизелови автобуси!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Значи да го отпишем, предвид международната ситуация може изобщо да не се върне.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Жалко, бях останал с впечатление, че са го върнали модернизиран.

Offline Alekcho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 371
  • 3009
    • View Profile
Ама аз до колкото знам от един приятел, той си е в депото, модернизиран. Сега се чудя дали е вярно и ще го питам, ако има информация, ще я напиша тук.

Offline Alekcho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 371
  • 3009
    • View Profile
А11 си е в София отдавна, но са го ползвали за резервни части и отскоро се готви за експлоатация  :)
« Last Edit: 26.05.2022, 11:13:36 by Alekcho »

Offline kakato10

  • Писател
  • **
  • Posts: 30
    • View Profile
Ползва ли са прясно реновиран влак за резервни части?

Offline Alekcho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 371
  • 3009
    • View Profile
Ползва ли са прясно реновиран влак за резервни части?
Не би трябвало, но се намираме в България. Всичко е възможно  :neznam:

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Не е като да не се е случвало и преди. А38 го бяха поразграбили, нищо че беше чисто нов.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Ползва ли са прясно реновиран влак за резервни части?

Проблемът с резервните части тепърва ще се изостря, особено ако МВМ попадне в санкционния списък.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Да развенчаем мита с новите вагони и уж модернизацията на старите:
Вагон от бившия състав А11 - 5003, снимката е от 29.05.2022, преди да бъде нарязан в Русия:

Автор: Konovser Източник: https://transphoto.org/photo/1622536/

В същото време А11 и новия вагон 5003 си е в отдавна в София, още от 10.01.2022.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Да развенчаем мита с новите вагони и уж модернизацията на старите:
Вагон от бившия състав А11 - 5003, снимката е от 29.05.2022, преди да бъде нарязан в Русия:

В същото време А11 и новия вагон 5003 си е в отдавна в София, още от 10.01.2022.

Тоест повечето са всъщност нови, или всичките, така ли? Изобщо не говори добре за качеството на продукцията на МВМ, щом са издържали само 23 години на линия и са вече за брак.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Едва ли е заради това, просто си пазят технологиите, по които са ги произвели и явно е по-лесно да ги произведат наново, отколкото да разглобяват всичко от старите и да го подменят.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Излязла ли им е сметката на руснаците така!? В Чехия, в Русия и т.н. още експлоатират същите състави, по-дълго и при по-тежки условия, пък няма доказателства, да са ги подменили така... И чисто нови влакове ли сме получили, или предвсрително модернизирани много по-стари!? ;)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
И аз се съмнявам дали би им излязла сметката, малко нелогично звучи. Въпросът тук е какво е било поискано от наша страна, какво са ни предложили руснаците и на какво сме се съгласили в крайна сметка.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Тоест повечето са всъщност нови, или всичките, така ли? Изобщо не говори добре за качеството на продукцията на МВМ, щом са издържали само 23 години на линия и са вече за брак.
Всички модернизирани са нови. Качеството е добро, просто сметката явно им излиза по тънка явно, по този начин. Ако е за въпрос, наскоро нарязаха вагони на по-малко от 15 години там.

Излязла ли им е сметката на руснаците така!? В Чехия, в Русия и т.н. още експлоатират същите състави, по-дълго и при по-тежки условия, пък няма доказателства, да са ги подменили така... И чисто нови влакове ли сме получили, или предвсрително модернизирани много по-стари!? ;)
Нови са, нямат стари кошове, които да модернизират. И преди да започне нашето производство, нямаха.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Излязла ли им е сметката на руснаците така!? В Чехия, в Русия и т.н. още експлоатират същите състави, по-дълго и при по-тежки условия, пък няма доказателства, да са ги подменили така... И чисто нови влакове ли сме получили, или предвсрително модернизирани много по-стари!? ;)

По-скоро на нас излиза ли ни? Модернизацията не беше хич евтина, а 20-25 години живот за метровлак е нищо, из Европа се търкалят и 50 години.

Единственото смислено обяснение е че много са бързали да изпълнят поръчката, защото модернизация със сигурност трае по-дълго от сглабянето на нов вагон.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Снимката е уникална находка! :fan:

Иначе модернизацията си беше баш евтина ако трябва да сравняваме с чисто нов влак от европейските марки. Това че дават 15 години експлоатация по-скоро е свързано с врътката да мине като модернизация, а не за нов влак. Не виждам и причина номерните да не изкарат още толкова, просто решиха да ги "модернизират" по-рано. А бързото изпълнение вероятно е свързано с предварително уговорена поръчка, както беше и ясно че е.

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1741
  • 2055
    • View Profile
    • Email
Тоест повечето са всъщност нови, или всичките, така ли? Изобщо не говори добре за качеството на продукцията на МВМ, щом са издържали само 23 години на линия и са вече за брак.
Всички модернизирани са нови. Качеството е добро, просто сметката явно им излиза по тънка явно, по този начин. Ако е за въпрос, наскоро нарязаха вагони на по-малко от 15 години там.

Излязла ли им е сметката на руснаците така!? В Чехия, в Русия и т.н. още експлоатират същите състави, по-дълго и при по-тежки условия, пък няма доказателства, да са ги подменили така... И чисто нови влакове ли сме получили, или предвсрително модернизирани много по-стари!? ;)
Нови са, нямат стари кошове, които да модернизират. И преди да започне нашето производство, нямаха.
А1 и А2 не са ли нашите, с оригиналните си кошове от 90та?
« Last Edit: 11.06.2022, 22:07:50 by 04Boris22 »
над 8000 мои снимки във Flickr:
https://www.flickr.com/photos/198506535@N07/

Фен на всички дизелови автобуси!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
И аз се съмнявам дали би им излязла сметката, малко нелогично звучи. Въпросът тук е какво е било поискано от наша страна, какво са ни предложили руснаците и на какво сме се съгласили в крайна сметка.
На Инекон им излезе сметката, нищо чудно и при тези да е така.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите