Изберете най-достойната Снимка на месеца!
Някой има ли информация какво се случва с А11?
Ползва ли са прясно реновиран влак за резервни части?
Да развенчаем мита с новите вагони и уж модернизацията на старите: Вагон от бившия състав А11 - 5003, снимката е от 29.05.2022, преди да бъде нарязан в Русия:В същото време А11 и новия вагон 5003 си е в отдавна в София, още от 10.01.2022.
Тоест повечето са всъщност нови, или всичките, така ли? Изобщо не говори добре за качеството на продукцията на МВМ, щом са издържали само 23 години на линия и са вече за брак.
Излязла ли им е сметката на руснаците така!? В Чехия, в Русия и т.н. още експлоатират същите състави, по-дълго и при по-тежки условия, пък няма доказателства, да са ги подменили така... И чисто нови влакове ли сме получили, или предвсрително модернизирани много по-стари!?
Quote from: fafan on 11.06.2022, 16:33:48Тоест повечето са всъщност нови, или всичките, така ли? Изобщо не говори добре за качеството на продукцията на МВМ, щом са издържали само 23 години на линия и са вече за брак.Всички модернизирани са нови. Качеството е добро, просто сметката явно им излиза по тънка явно, по този начин. Ако е за въпрос, наскоро нарязаха вагони на по-малко от 15 години там.Quote from: difian on 11.06.2022, 16:41:21Излязла ли им е сметката на руснаците така!? В Чехия, в Русия и т.н. още експлоатират същите състави, по-дълго и при по-тежки условия, пък няма доказателства, да са ги подменили така... И чисто нови влакове ли сме получили, или предвсрително модернизирани много по-стари!? Нови са, нямат стари кошове, които да модернизират. И преди да започне нашето производство, нямаха.
И аз се съмнявам дали би им излязла сметката, малко нелогично звучи. Въпросът тук е какво е било поискано от наша страна, какво са ни предложили руснаците и на какво сме се съгласили в крайна сметка.