Author Topic: Ikarus 280  (Read 778475 times)

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3433
  • TM 303
    • View Profile
Re: Ikarus 280
« Reply #5980 on: 15.04.2020, 22:30:45 »
Турбодизели имаше и 31ХХ, както и 32ХХ, последните в последствие преномерирани? Плюс 33ХХ с по-малки номера - от рода на 3302, 3305, 3311, 3332, 3333, 3337 и т.н.?
« Last Edit: 15.04.2020, 22:33:08 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1019
    • View Profile
Re: Ikarus 280
« Reply #5981 on: 16.04.2020, 10:39:08 »
А 3620 от снимката пред гара Подуяне, е всъщност 3408,който през 2010-та бе преномериран като 2426 и изкара до самия край на ерата на автобусите Икарус в София.  :fan:

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6282
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #5982 on: 16.04.2020, 12:28:51 »
Е как можа да забравиш и турбодизелите 33хх и 3441-3456 примерно (впоследствие 3341-3356). Перфектни машини бяха по онова време.
А някой помни ли, от 34хх през 90-те имаше един с червени джанти - същото червено като каросерията. И мисля че и предната решетка беше червена. Но може да не е един и същ. Беше титуляр на 504/604.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3353
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #5983 on: 16.04.2020, 14:02:22 »
И в Дружба, заради бул. Людмил Матеев, още през 2004 почнаха да бракуват от "хубавите" 31хх, 32хх и 33хх с нов двигател, а оставиха най-големите бракми 34хх с бутилките...
А на 3441, сетне 3341 беше Луис Карденас, мулатият от Куба. След като го бракуваха, работи малко на БМЦ, преди да се пенсионира, след което отиде да преподава испански в СУ и по даскалата. Васко го знае.
« Last Edit: 16.04.2020, 19:28:41 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3433
  • TM 303
    • View Profile
Re: Ikarus 280
« Reply #5984 on: 16.04.2020, 23:54:48 »
Не всички бутилчари бяха боклуци - повечето да, но не всички. Споменатият 3408 изкара до последно и беше прекрасен автобус, 3405, 3411, 3412 и 3413 също бяха много добри прилични автобуси.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Ikarus 280
« Reply #5985 on: 17.04.2020, 00:22:29 »
3402, 3408 и 3469 бяха доста поддържани. Но мен ме кефеше много 3455, понеже шофьорите винаги го настъпваха яко по Цариградско, въпреки че подът му беше изгнил и капаците отстрани не се затваряха, винаги ми беше приятно да се возя в него.
От турбодизелите яки бяха 3105, 3191, 3389 и 3392.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18562
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280
« Reply #5986 on: 17.04.2020, 12:33:58 »
Бутилчарите бяха невероятни автобуси. 2000 г имах приятелка в Дружба 2 и като ходех към тях зимата ми се ревеше. Тогава нямаше разписания, за да хвана 404, където се движеха нормални автобуси. Та на късмет ако дойдеше до Орлов мост като бял човек. Поне по 94 икарусите бяха по 2-3 максимум и като ми дойдеше оставах за следващия, който беше след 4 Мин и беше Ман или Чавдар.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2147
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #5987 on: 03.05.2020, 12:48:26 »
Икаруси, 23.02.1996г. Източникът е изписан върху изображението. Икарус и 0 305, 11.03.1998г.
« Last Edit: 03.05.2020, 19:45:53 by София 100 »
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2859
    • View Profile
Re: Ikarus 280
« Reply #5988 on: 03.05.2020, 22:07:01 »
Помня инцидента от втората снимка - силен вятър събаря почти напречно на Цариградско шосе оставен в забвение строителен кран до сградата на ИПК "Родина". Цяло чудо беше че нямаше ударени превозни средства.

Offline Стререомонокъл

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 379
    • View Profile
Re: Ikarus 280
« Reply #5989 on: 04.05.2020, 09:39:52 »
Наистина беше чудо, че нямаше пострадали. Беше през далечната 1998.
Нация от лошо гледащи директори