Жълтите бяха 2 типа.
Първо бяха тези които са внесени чисто нови, може би са били за Сочи? и разпределени из различни градове в България, при нас в София по няколко и в 3-те гаража(тогава 4-те). Отличаваха се по големите отваряеми прозорци и 4-те врати.
След това бяха оранжево/жълтите втора употреба от Германия. Те бяха без отваряеми стъкла и надписи на немски вътре, като повечето бяха с по 2 или 3 врати. Имаше всякакви варианти. Стандартни с 4 врати, без 2-ра врата, без 4-та врата и само с 2 врати и 2 реда двойни седалки. Аз помня че на 9-тката веднъж съм се возил на такъв с 3 врати, без 2-ра врата жълт, лъскав като нов все едно, после на 111 натакъв само с 2 врати оранжев, който после стана червен. И на 309/310 също съм виждал. По едно време почнаха да стават доста такива и на 111 имаше един оранжев, с 4 врати без отваряеми стъкла с бели дръжки на който му бяха сменили и двигателя.
777 го помня на 76 точно около 1999-2000-та година, бяха го боядисали червен и имаше тунинг, беше си титуляр на 76 доста време. Той беше от руския тип от последните такива оцелели. Тези от линия 111 гараж република и от немския и руския тип изчезнаха някъде още 98/99-та, включително и този с 2-те врати. Този с 3-те врати от 9-ката който изглеждаше супер като нов лъскав и чист повече не го видях. като нищо да са ги използвали и за части.
Друго интересно беше, че тези които дойдоха от Германия въпреки че и те бяха с двигател РАБА Д2156 отначало бяха супер тихи и въобще не пушеха и не вибрираха като другите. Възможно е в завода производител да са проявили някаква дискриминаци към СОЦ купувачите и за това нашите в София и руската модификация да са били по-ниско качество на изработка и за това да се скапваха по-бързо. В Пловдив, Варна и др. градове също имаше такива от ГДР.