Author Topic: Пътна инфраструктура  (Read 101042 times)

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #340 on: 09.04.2015, 20:40:58 »
Аз книжка си имам. Че не ми дават да карам нито една кола – това е друг въпрос. :help: Иначе да – ако са синхронизирани и се получава зелена вълна, ОК. Обаче интересното става при получаването на червена вълна в пиков час...

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #341 on: 09.04.2015, 22:00:52 »
На магистралата няма нито един светофар! Като вземеш книжка- карай там, щом ти пречат. ;) Ако са синхронизирани добре- няма проблеми, но ако няма зелена вълна- тогава е неприятно. И в тоя ред на мисли- сметни колко светофара са от "Демокрация" до "Сан Стефано"?
В този участък по "Сан Стефано"- от бул. "Демокрация" до кръстовището на Билкова аптека, светофарите не са излишни. Има такъв до училище "Васил Априлов", след това на кръстовището с бул. "Стефан Стамболов", а след това е пешеходният светофар с главната улица.
« Last Edit: 10.04.2015, 01:11:11 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #342 on: 09.04.2015, 23:22:23 »
Добре е и да се канализират някои като този на Механото, защото в пикови часове трябва да чакаш до второ пришествие да завиеш наляво от "Стефан Стамболов", дори да ти свети зелено, защото трябва да изчакаш тези отсреща, а те не свършват и не свършват. Специално на това кръстовище съм забелязал и че жълтото ти светва почти едновременно с жълтото по напречния път и не можеш да свариш да се изнесеш, ако чакаш за ляв завой и жълтото би трябвало да ти бъде единствената надежда.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #343 on: 21.04.2015, 09:24:46 »
Готовoтo четирилентовo платно на "Сан Стефано": :arrow:
« Last Edit: 21.04.2015, 09:26:58 by $h@IdEr »

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #344 on: 29.04.2015, 19:20:25 »
Доста интересни светофари са поставили на обособеното трасе за ГТ по "Сан Стефано", а един от тях дори вече работи. Мислех, че този тип светофари са само за трамваи  :blink:
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #345 on: 29.04.2015, 19:53:49 »
Quote
ЗДП - чл. 12, ал. 3

(3) За регулиране движението на превозните средства от редовните линии за обществен превоз на пътници се използват пътни светофари с четири светещи полета, които подават сигнали с немигащи светлини с лунно бял цвят на светлината. Значението на светлинните сигнали се определя съобразно разположението на светещите полета.

Освен от трамваи, тези светофари могат да се използват и от градския транспорт. Автобусите (в това число и селски линии) и тролейбусите са градски транспорт. Не може да се използват от междуградския транспорт (Ивкони,Карат и др.). Това ще е първият такъв светофар в България, който да се използва от автобуси, а не от трамваи. В чужбина са често срещани такива светофари по улици само за градски транспорт. Също така може такъв светофар да регулира едновременно и трамваи, и автобуси. ;)
« Last Edit: 29.04.2015, 19:56:51 by Neronov »

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #346 on: 10.06.2015, 20:12:35 »
Не знам дали някой е забелязал, но са премахнали полегналите полицаи и от двете платна на "Хр. Ботев" там, където е новият светофар. Няма я вече и повдигнатата пешеходна пътека в "Меден рудник", защото старият асфалт е поизринат там или както се води, а и тече изграждането на новото кръстовище, което да свързва "Тодор Грудов" с новопостроения път, по който ще минават двете БРТ линии.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #347 on: 10.06.2015, 21:35:02 »
Затворено за движение е платното в посока Сл. Бряг в участъка между магазин "Пума" и кв. "Сарафово", като участъкът от магазина до разклона за Каблешково е разоран.
« Last Edit: 19.06.2015, 00:50:37 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline plastikat

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 909
  • www.forum.gtburgas.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #348 on: 10.06.2015, 22:22:51 »
Нищо не е разорано ! Само е затворен и 2 трактора и 3 камиона дремят на разклона за Каблешково !
www.forum.gtburgas.eu
Най-добрия транспортен форум.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #349 on: 18.06.2015, 21:33:49 »
Quote
Започват строителството на кръговото на "Трапезица" в Бургас


Водещата тема на регионалното издание „Твоят ден” е: "Започват строителството на важно кръгово в Бургас". Изданието информира, че районът около "Трапезица" става строителна площадка до броени дни в разгара на лятото, заради превръщане на най-важното кръстовище в града в кръгово. Плановете на общината са да пусне обекта през октомври.
--------------------------
BurgasNovinite.BG припомня, че през февруари т.г., бе избран вариант 2 (от общо два) с две ленти и секции за десни завои.
Обединение "Трапезица" ДЗЗД е изпълнител на проект "Инженеринг (проектиране и строителство) на четири надлеза, включително кръгово кръстовище "Трапезица". Договорът е на стойност 3 639 982 лв. без ДДС, а срокът за изпълнение - 11 месеца. В проектът са включени:
"Реконструкция на съществуващо кръстовище "Трапезица" (пресичане на ул. "Струга" - "Тодор Александров" (път І-9, Е-87) с ул. "Одрин") с обекти:
- Проектиране и реконструкция на кръгово кръстовище "Трапезица" c нова организация на движение при о.т. 243-244-245-246-247-248 по плана на жк "Братя Миладинови" и Промишлена зона "Север", Бургас
- Проектиране и строителство на два пешеходни надлеза - 1 и 2 - свързани пешеходни надлези, осигуряващи пресичане на ниво на бул. "Тодор Александров" (свързващ жк "Братя Миладинови" с Индустриална зона) и ул. "Струга" (свързващ жк "Братя Миладинови" с Индустриална зона)
- "Проектиране и строителство на пешеходни надлези в района на кръгово кръстовище при бул. "Стефан Стамболов" и бул. "Никола Петков", както следва:
о Пешеходен надлез 3, осигуряващ пресичане на ниво на бул. "Стефан Стамболов" и свързващ жк "Изгрев" с жк "Славейков"
о Пешеходен надлез 4, осигуряващ пресичане на ниво на бул. "Никола Петков" и свързващ жк "Зорница" с жк "Изгрев".
Целият проект е част от "Интегриран градски транспорт на Бургас", финансиран по оперативна програма "Регионално развитие" 2007 - 2013 г. Договор №BG161PO001/1.5-01/2010/001 и бюджета на община Бургас.
Проектантско бюро "Виа план" е част от обединението за инженеринг и разработва предложение за идеен проект съгласно изискванията на техническата спецификация на възложителя - община Бургас. Подготвени са два варианта, като след оценка и обсъждане е избран вторият вариант с две ленти в кръговото и самостоятелна лента за десните завои. За всяка посока на дяснозавиващите е оформена лента за завиване с широчина 4.50 м, като физически са разделени с паваж лентите в кръговото кръстовище и лентата за дясно завиване - 4.50 м. Колоните на пасарелките опасват кръга, за хората със затруднена подвижност са предвидени 4 асансьора.
В екипа на "Трапезица" ДЗЗД е и архитектурното бюро "Мото", Бургас. Архитектурната визия за надлезите, известни като пасарелки, е тяхна.
Строителят в екипа е "Трейс груп холд".

Кръстовището "Трапезица"
е разположено в Бургас и е по една от най-натоварените улици от първостепенната улична мрежа на града. Кръстовището е пресечна точка на ниво терен на направлението север - юг - улиците "Струга" - "Тодор Александров", по които преминава трасето на първокласния пън І-9 (Е-87) Варна - Бургас - Звездец - Малко Търново - ГКПП Малко Търново, и направлението изток - запад Промишлена зона "Север" по улица "Одрин".
Съществуващото кръстовище е четириклонно със светофарно регулиране с движение в четирите посоки, отводняването е с дъждоприемни шахти. В обхвата на кръстовището има изградени бензиностанция, газстанция и автобусни спирки след преминаване на кръстовището.
В този проект е включено и разглежданото кръстовище, направена е оценка за реализируемост на кръгово кръстовище на бул. "Тодор Александров" и ул. "Одрин" въз основа на установени в пикови часове транспортни потоци. Изводът е, че кръстовището е близо до границата на реализируемост.
Според първия варианткръгово кръстовище има външен диаметър 57 м и 27 м, ширината на пътното платно в кръстовището е 12 м, ширината на лентите преди кръстовището е 9, 8 или 7 според посоката, броят на лентите при подходите варира от 2х4.50 м до 2х3.50 м
Според втория вариант кръгово кръстовище има външен диаметър 39 м и 24.20 м, ширина на пътното платно в кръстовището 9 м, ширината налентите преди кръстовището варира от 8 м до 7 м, броят на лентите при подходите към кръстовището се движи от 2х3.50 м до 2х4.50 м.
За всяка посока на дяснозавиващите е оформена лента за завиване с широчина от 4.50 м, като физически са разделени с паваж лентите в кръговото кръстовище и лентата за дясно завиване - 4.50 м.
Отделянето с островите при дясната връзка на кръговото кръстовище може да допринесе за:
- насочване на водачите и отделянето на входа от изхода
- увеличаване на капацитета на кръговото кръстовище
- улеснява преминаването на велосипедисти и пешеходци
- разполагане на вертикална сигнализация.
Неправилното оформяне и прилагане на острова може да предизвика проблеми за преминаването на товарни автомобили и автобуси. По тази причина проектантите предлагат островът да бъде от паваж, който ще е почти на нивото на лентите за движение. Предимство е, че има гъвкавост за тежкия трафик.
Направена е оптимизация на втория вариант, която се изразява в следното:
- Геодезично заснемане на кръстовището
- Изместване на автобусните спирки
- Запазване на съществуващите павилиони
- Проектиране на велосипедна и пешеходна алея без съвместяване
- Уширяване до три ленти от страна "Тодор Александров"
- Оставане на тротоар с имота на "Черноморка"
- Навлизане в общинския имот според указанията на експертите в Бургас.
Втората част от проекта са пасарелките около хотел "Мираж" при влизане в Бургас от София. Пешеходните надлези са в района на кръгово кръстовище при бул. "Стефан Стамболов" и бул. "Никола Петков". Първият пешеходен надлез  осигурява пресичане на ниво на бул. "Стефан Стамболов" и свързва жк "Изгрев" с жк "Славейков" на запад от "Мираж". Другият пешеходен надлез осигурява пресичане на ниво на бул. "Никола Петков" и свързва жк "Зорница" с жк "Изгрев".
Втори вариант на кръговото
Според втория вариант кръгово кръстовище има следните параметри:
Външен диаметър R=39 м и 24.20 м
Ширина на пътното платно в кръстовището - L= 9 м
Ширина налентите преди кръстовището:
- Посока София входящи - 8.00 м
- Посока София изходящи - 8.00 м
- Посока Малко Търново входящи - 8.00 м
- Посока Малко Търново излизащи - 8.00 м
- Посока Бургас център входящи - 7.00 м
- Посока Бургас център излизащи - 8.00 м
- Посока Бургас промишлена зона входящи - 7.00 м
- Посока Бургас промишлена зона излизащи - 8.00 м
Ширина на подходите към кръстовището, брой на лентите:
- Посока София входящи - 2х4.00 м
- Посока София изходящи - 2х4.00 м
- Посока Малко Търново входящи - 2х4.50 м
- Посока Малко Търново излизащи - 2х4.00 м
- Посока Бургас център входящи - 2х3.50 м
- Посока Бургас център излизащи - 2х4.00 м
- Посока Бургас промишлена зона входящи - 2х3.50 м
Източник

Quote
Запитване във връзка с проекта за “Трапезица”

До инж. Костадин Марков

Зам. Кмет по устройство на територията

 и строителството в Община Бургас

 

Копие до арх. Владимир Милков

Председател на „Съюз на архитектите”-гр. Бургас

 

            Уважаеми инж. Марков,

            Уважаеми арх. Милков,


            Във връзка с обявената обществена поръчка с предмет: Инженеринг (проектиране и строителство) на четири броя надлези, включително кръгово кръстовище „Трапезица“ за преобразуване на кръстовище „Трапезица“ на кръгово, настояваме да получим отговори на следните въпроси:


При изготвен проект за пътен възел „Запад”, който вече се изпълнява, и който цели недопускане на преминаването на транзитния трафик през града, кое налага преобразуването на кръстовище „Трапезица“ на кръгово?
Считате ли, че е нормално да се правят генерални изводи по отношение на транспортния поток на кръстовище „Трапезица“, след като изследването за това е правено само в един единствен ден? (съгласно приложената документация за участие в открита процедура за възлагане на обществената поръчка)
Изводите от това изследване, направено през 2012 г, включват ли и взимат ли под внимание бъдещия обходен маршрут, включващ изграждащия се пътен възел „Запад”, който дори ще е по-удобен за хора движещи се по основната градска ос „Изток-Запад” (Славейков, Зорница, Изгрев, Сарафово <-> Меден рудник, Крайморие)?
Като основание за нуждата преобразуване на кръстовище „Трапезица“ на кръгово, се посочва транзитния поток. Защо тогава се работи и по другия проект за обходния маршрут, включващ изграждането на пътен възел „Запад”? Като основание за едно и също нещо се правят два мащабни проекта, в които се наливат пари. Евентуалното кръгово кръстовище „Трапезица” ще създава допълнителни условия за вкарване на транзитния поток В ГРАДА, а същевременно искаме да създадем условия за намаляване на използването на автомобила („Интегриран градски транспорт”, Вело-алеи, „Синята зона”).
В изнесената документация се твърди, че са взети под внимание предварителни проучвания. Кои са тези проучвания и къде могат да се видят? Според същите тези проучвания „се е наложило мнение“. Едно мнение не би ли трябвало да се аргументира, а не да се налага? Чие е това мнение? Кои са анализаторите на тези проучвания? Какви са специалистите, дали това мнение? Какви са подробните анализи?
Защо е решено да се направи кръгово кръстовище и с какво кръговото кръстовище е по-безопасно за пешеходците от тунелното преминаване на транзитния поток, какъвто всъщност е предвиден съгласно действащия План за улична регулация?
Защо в изложените документи(02) се приема една ДОПУСКАЩА оценка за ДОКАЗВАЩА? “…оценката от Приложение 1 е доказваща” – но тя не е доказваща, а допускаща – експертите са го написали ясно: “БИ МОГЛО да е достатъчно”.  И да отбележим отново, оценката е на базата на еднодневно броене през 2012 г., без да е предвиден ефекта от пътен възел „Запад”, който отново да отбележим – ВЕЧЕ СЕ СТРОИ.
Идейните проекти подлежат на Обществено обсъждане и после ЕСУТ. Сигурни ли сте, че обществото приема проекта?
Изследван ли е потока на пешеходци, преминаващи от там и съобразени ли са основните пешеходни маршрути с този проект? Това поредният проект в нашата община ли ще е в полза единствено на автомобилите?
Идеята за този проект противоречи на съвременните европейски и световни практики. В добрите градове за живеене съвременните проекти, свързани с пътната инфраструктура, са подвластни на жизнената среда. Как изработката на този проект ще подобри жизнената среда в града и най-вече на живеещите в този район?
Направено ли е проучване по какъв начин ще се постигне „успокояване на движението“ на автомобилите, движещи се към това кръстовище? Ако това не се направи, там пак ще има задръствания…
Разбираме, че този проект се прави във връзка с проекта за „Интегриран градски транспорт” в града и подкрепяме общата му идея за развитието на градската среда, но считаме че някои от практиките за реализиране на поставените цели ще бъдат неефективни, а дори биха имали и обратния ефект. Целта на проектите, свързани с алтернативите на автомобила, в Европейските градове е бързина и удобство за използващите алтернативните начини за придвижване и с цел намаляване на използването на личния автомобил, а от там и на всички негативи, следствие на автомобилното движение. Ние твърдим, че бързото преминаване на градския транспорт през това кръстовище може да се осигури дори само с реорганизация на движението през него, а не чрез толкова голям, скъп и негативен за жизнената среда проект!

Ние членовете на Клуб „Безопасни улици“ подкрепяме и винаги ще подкрепяме всеки проект, чрез който се прилагат добрите, съвременни и полезни за жизнената среда и безопасността в градовете европейски и световни практики и в наше лице ще намерите винаги една подкрепа и съдействие, когато искате тези практики да се приложат и тук!
Източник
Запитването не е мое.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #350 on: 18.06.2015, 21:53:09 »
Отворено за движение е платното в посока Сл. Бряг, в участъка от магазин Пума до разклона за село Рудник и Каблешково, на този етап в една лента. Но днес затвориха другото платно- около километър преди разклона от страната на кв. Сарафово. Освен това забелязвам, че май ще се извършва и рехабилитация на надлеза.
« Last Edit: 19.06.2015, 00:49:59 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #351 on: 27.07.2015, 21:28:30 »
Миналата седмица отвориха за движение вече ремонтираното платно на надлеза между "Индустриална" и "Иван Вазов". Обаче има много странно островче, изцвъкано ни в клин, ни в ръкав на средата на кръстовището между "Мария Луиза" и "Иван Вазов", а на завоя от моста към втория булевард тротоарът е разширен и завиването става по-трудно, особено за тролеите.

Също така вчера на "Тодор Грудов" се случи :arrow: това.

Поради това днес на кръстовището на разклона за "Г. Езерово" вече има знак, който показва, че ни следи радар. То там никой не кара с ограничението, дори аз си посипвам главата с пепел по този въпрос, още повече че идва стръмен наклон, заради който превозните средства масово се засилват предварително.

Едит от 28.07: оказва се, че съм кьорав и знак за радар по "Т. Грудов" няма - просто съм се припознал със знака със снежинката, който предупреждава, че човек може да се хлъзне през зимата  :crazy: Моля за извинение!

Днес пък два от светофарите на "Трапезица" за идващите от "Струга" бяха потрошени. Сигурно е минал някой камион с извънгабаритен товар и им е видял сметката :crazy:
« Last Edit: 01.08.2015, 19:00:11 by west_1 »
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #352 on: 06.08.2015, 12:43:13 »
Пътната обстановка на кръстовището на "Булаир"  с отбивката за пристнището става все по-кошмарна – преди половин час имаше задръстване от завоя от "Цар Петър" към "Булаир", сиреч преди спирката на ЖП гарата, до там. На самото кръстовище е изкопана яма, в която заседна всеки един автомобил, включително 4-ката, в която бях, която едвам с доста форсаж излезе от нея със задно дясно колело, 211-ката отзад се измъчи с трите оси, стоя в ямата още повече и остана на 400-500 м. назад.

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #353 on: 08.08.2015, 21:36:45 »
Вече е премахнат онзи светофар на "Хр. Ботев" в района на НХК-то, за който Кверт предричаше, че ще бъде демонтиран.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline plastikat

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 909
  • www.forum.gtburgas.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #354 on: 08.08.2015, 22:24:57 »
Кръстовището с улица Левски  ;)
www.forum.gtburgas.eu
Най-добрия транспортен форум.

Offline west_1984

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • --==WEST_1984™==--
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #355 on: 08.08.2015, 22:43:43 »
Според мен светофара пак ще го има, навсякъде по "Хр. Ботев" се подменят стълбовете, светофарните секции и кабелните трасета.

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1224
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #356 on: 09.08.2015, 09:31:59 »
Бях го чел някъде по повод подземната улица, че ще бъде премахнат. Сега са кандидатствали за обновлението на "Александровска" от съда до ХЕИ и тя ще е цялата с павета, може би тогава ще го премахнат. Смятат да затворят цялата отсечка от Ботева до Ст.Стамболов, но имаше протести и не знам промени ли се решението за затваряне.
« Last Edit: 10.08.2015, 14:31:26 by west_1 »

Offline west_1984

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • --==WEST_1984™==--
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #357 on: 11.08.2015, 17:53:42 »
Quote
Временно няма да работят светофари в града, затварят и подземната улица

Днес и утре, 11 и 12 август, няма да работи светофарната уредба на кръстовището бул. "Ст. Стамболов" и ул. "Дунав". Изключването се налага във връзка с реконструкция на светофарната система по проект за изграждане на Бърза автобусна линия и осигуряване на приоритет на автобусите на градския транспорт. След този период по време на реконструкцията ще функционират временни светофари. Бъдете внимателни и спазвайте правилата за движение, призовават от Общината.

Утре, 12.08.2015 г., от 08.00 до 16.30 ч. ще бъде затворена за движение подземната улица на пл. "Тройката". Това се налага заради профилактика на осветлението. Община Бургас се извинява за причиненото временно неудобство.
Източник: http://news.burgas24.bg
ДИРЕКТЕН ЛИНК

В тази връзка по обяд вече течеше демонтажът на старите светофарни секции и на носещите конструкции на кръстовището на Механото.

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #358 on: 14.08.2015, 22:26:05 »
Днес около 19:45 една коза беше спряла на аварийни на десния завой към бус-трасето и централната спирка. След 2 минути се появи, като резултатът беше, че Т1, 30, 211 се бяха събрали един зад друг, а така се блокира и целия трафик. Постоянно там има някой, който е спрял на аварийни и при първия тролей се блокира цялото движение (ако автобусите видят, че е блокирaно, минават през централното плато).  :angry:
« Last Edit: 16.08.2015, 04:30:45 by west_1 »

Offline west_1984

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • --==WEST_1984™==--
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #359 on: 16.08.2015, 04:40:11 »
Днес около 19:45 една коза беше спряла на аварийни на десния завой към бус-трасето и централната спирка. След 2 минути се появи, като резултатът беше, че Т1, 30, 211 се бяха събрали един зад друг, а така се блокира и целия трафик. Постоянно там има някой, който е спрял на аварийни и при първия тролей се блокира цялото движение (ако автобусите видят, че е блокирaно, минават през централното плато).  :angry:
Докато свикнат, че е бус- лента ще мине време... Единственият вариант е КАТ и Общинска полиция да се активизират малко и да започнат да друсат нарушителите, включително и коли на измислените СОТ-аджии. Има такива дето дори наглеят като им свирят за това, че пречат. Тая пасмина, тая сган олигофренска няма да се научи, докато не започне да им се бърка в джобовете.