Отделно, не си прав за часовете рано сутрин. От всяка станция на метрото можеш да стигнеш до летището в 6:00, ако ползваш прекачване на Сердика.
Извинявам се, допуснал съм грешка в сметките! Съжалявам! От МС Джеймс Баучер, МС Европейски съюз и МС НДК най-рано до летището може да се пътува с влак който пристига там в 6:06.
Това означава, че няма как да хванеш полет, който излита преди 6:40-6:50 като използваш метрото...
Това всичко е много хубаво на теория, но на практика това означава по няколко души персонал да започват работа по-рано и да завършват работа по-късно. Първо, това налага назначаването на още хора, защото си има нормативи и второ, въпросните хора от ранните и късните смени ще бъдат по-затруднени с придвижването от/до работното място.
Ако това е цената на по-качествено обслужване с метрото, то тя е напълно приемлива. Освен това тези средства могат да дойдат от съкратените курсове между 6 и 7 часа.
На
предишната страница съм дал пример как са необходими само 4 влака, които да направят няколко кръгчета късно вечер за качество обслужване на летището, а и на целия град (доста хора свършват работа по-късно и много ще им допадне идеята за такава възможност да се приберат).
Гениалност да пускаш влакове точно в дните в които няма никакви пътници, особено в събота и неделя...
Доста пъти съм чел (тук, във форума) примери за това как ако не през цялата седмица, то би било хубаво да има нощен транспорт в петък, събота и неделя. Предполагам това се базира на предположението, че тогава нощния живот е по-силен и съответно и нощните придвижвания са повече.
И поради тази причина написах това за петък, събота и недея.
Не знам дали транспорт през цялата нощ ще бъде достатъчно търсен, но според мен, ако метрото и част от наземните линии работят до 1 - 1:30 това ще бъде много търсена улуга.