Author Topic: Тролейбусен транспорт (без София, Варна, Бургас, Плевен и Стара Загора)  (Read 236390 times)

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Ето сайт на предприятието.
Започвам с Плевен  B)
« Last Edit: 07.10.2017, 09:21:09 by difian »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Хубав сайт, но като гледам, каква им е маршрутната мрежа - ужас. Какви са тия тролейбуси, които тръгват по веднъж на ден?
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: Kaiser Kar
Хубав сайт, но като гледам, каква им е маршрутната мрежа - ужас. Какви са тия тролейбуси, които тръгват по веднъж на ден?
И аз бях открил този сайт преди време.Според мен плевенското предприятие е за пример.Кой има собствен сайт?Аз досега само на Транстриумф съм открил.
 И нещо друго бях казал в някоя друга тема.Още на първите снимки на Railfaneurope.net, които видях,ми направи впечатление поддръжката на тези тролеи-няма корозия,пребоядисани,без лепенки и изкривени брони!А вероятно графикът е съобразен с нуждите.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Браво за предприемчивостта. Само не разбирам защо толкова бавно се зареждат страниците. Поне така е при мен. Иначе сайта е интересен и добре изграден. По броя на линиите, тъй както се вижда, Плевен е на първо място в България.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Ето снимките от http://www.railfaneurope.net











А това са новодобавени снимки,които аз досега не бях виждал.На тях се виждат малки проблеми,но смятам,че като цяло поддръжката е отлична.










« Last Edit: 06.06.2006, 18:30:55 by difian »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Преди време в "Труд" четох, че вандали чупели стъклата на нощуващите по улиците на града тролейбуси с въздушна пушка (2003г.) Просто депото е с капацитет 30 тролейбуса, а останалите 45 нощували в "Строгозия" и "Дружба".
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: Kaiser Kar
Преди време в "Труд" четох, че вандали чупели стъклата на нощуващите по улиците на града тролейбуси с въздушна пушка (2003г.) Просто депото е с капацитет 30 тролейбуса, а останалите 45 нощували в "Строгозия" и "Дружба".
На някой снимки се вижда как са паркирали до някаква градинка,а и тези до стената пак не са на територията на депото.В официалния сайт май пишеше,че тролейте даже са 90.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Quote from: difian
На някой снимки се вижда как са паркирали до някаква градинка,а и тези до стената пак не са на територията на депото.В официалния сайт май пишеше,че тролейте даже са 90.

Не виждам, какво пречи да ги напаркират около депото и да наслагат въоръжена охрана. Ама си личи, че е малко депото, не е като нашите. Аз даже смятам, че "Левски" беше по-голямо от "Надежда".
Но не мога да разбера, защо из провинцията ползват само ЗиУ 682. Шкодите, всички са от София.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: Kaiser Kar
Но не мога да разбера, защо из провинцията ползват само ЗиУ 682. Шкодите, всички са от София.
Ааа,има Шкоди нов "внос"-втора ръка! :P

А ето един тролей, паркиран по кварталите.Чудно ми е на какъв принцип ги зарязват? :lol: Под собствения блок,за да го наглеждат?Може би шофьорите се качват до тях,а като стане време за лягане отиват в тролея.В официалния сайт пишеше, че са им направени редица подобрения-може и едно легло да са поставили.
« Last Edit: 06.06.2006, 20:31:29 by difian »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Quote from: difian
Ааа,има Шкоди нов "внос"-втора ръка! :P

А ето един тролей, паркиран по кварталите.Чудно ми е на какъв принцип ги зарязват? :lol: Под собствения блок,за да го наглеждат?Може би шофьорите се качват до тях,а като стане време за лягане отиват в тролея.В официалния сайт пишеше, че са им направени редица подобрения-може и едно легло да са поставили.


Какво ти легло приятелю, то отпред, пред волана е достатъчно широко да си легне водачът Само дано са им сложили ключалки, че някой да не злоупотреби :lol:
« Last Edit: 06.06.2006, 22:28:50 by Repcho »
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Снимките са от посещението ми в Плевен през август 2004 г. От тогава насам състоянието на много от тролейбусите е чувствително подобрено. Предприятието е усвоило основния ремонт на тези возила и освен това осъществяват някои доработки и облагородявания.
Действително Плевен е най-тролейбусният град в България с 14 линии и изключително гъста мрежа. Линиите са доста редовни за град с такива размери и съответната численост на населението. На всяка спирка са поставени разписания на линиите. Има навеси, каси за билети и карти и т.н. Действително предприятието работи като един много добре регулиран механизъм. Достатъчно красноречив е и фактът, че са си направили сайт в интернет където има дори и разписанията на всяка от линиите.
Относно тролейбусите Шкода за които се изказа Кайзера - от моделът 14Тр са доставяни в София, Пловдив, Сливен и Варна. Софийските обаче ги раздадоха на Стара Загора а май няколко отидоха и в Пловдив. Поради ограниченията на СИВ и отрицателното ни тогава (а и сега) кредитно салдо с Чехословакия се наложи да се наблегне на съветските и румънските возила, чиито качества са добре познати дори и на малките деца.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Позволявам си да предоставя и линк към един много добре пипнат любителски сайт за плевенските тролеи:
http://www.freewebs.com/pleven-trolley/
Смятам че има какво да научим от него.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Някой може ли да ми драсне едно ЛС за градовете, в които тролейбусният транспорт не функционира вече или изобщо не е пускан (при наличие на КМ например). Благодаря.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: CKD
Позволявам си да предоставя и линк към един много добре пипнат любителски сайт за плевенските тролеи:
http://www.freewebs.com/pleven-trolley/
Смятам че има какво да научим от него.
Определено.Страхотен сайт,на една страхотна мрежа,която трябва де е за пример на другите в България.Само да сложат още малко снимки,най вече на онзи тролей-камион,ако има въобще такива.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Наистина тролейбусният транспорт в Плевен е на много високо ниво.Браво.Май те повече заслужават нови тролейбуси от София,не се и съмнявам ако се уредят със съчленени нископодови тролейбуси преди София.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: Kaiser Kar
Някой може ли да ми драсне едно ЛС за градовете, в които тролейбусният транспорт не функционира вече или изобщо не е пускан (при наличие на КМ например). Благодаря.
Аз мисля,че въпросът е интересен и лично на мен също ми е интересно.Затова нека и да не е с лични съобщения!Аз се сещам за Шумен и Горна Оряховица-Лясковец.Доколкото знам мрежите в Хасково и Пазарджик се пускат след промените към 1993 и това е доста интересно.Тази в Хасково работи ли?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Quote from: difian
Аз мисля,че въпросът е интересен и лично на мен също ми е интересно.Затова нека и да не е с лични съобщения!Аз се сещам за Шумен и Горна Оряховица-Лясковец.Доколкото знам мрежите в Хасково и Пазарджик се пускат след промените към 1993 и това е доста интересно.Тази в Хасково работи ли?
да, работи, имах някъде и снимка на 1 зелен ЗИУ

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Не мога да отговоря на въпроса, но знам, че във Варна често пускат автобуси на мястото на тролеите, явно са зле с тролейбусния парк и когато някой тролейбус сдаде багажа го замества рейс. Затова и номерата на автобусите и тролеите не се дублират. При ремонта на Аспаруховия мост преди години, когато движението се осъществяваше в едното платно пак пуснаха автобуси.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
В Шумен, Видин, Грозна Оряховица, Шумен и Благоевград тролейбусно движение никога не е имало. Единствено в Казанлък е закрит електрическия транспорт.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
В Казанлък от поне 7-8 години не се движат тролейбуси.Преди тролейбусите там бяха ДАК-Чавдар.Сега контактно-кабелната мрежа си седи и дори изглежда в прилично състояние,депото също си седи.За тролейбусите напомня и една снимка сложена в гарата,както и един бракуван ДАК-Чавдар.
В момента ГТ в Казанлък е с предимно с автобуси Мерцедес О 305 Г и О 305 видимо в перфектно състояние,автобусите бая се пълнят.Според мен е напълно необходимо възстановяване на тролейбусното движение.
В Благоевград има изграден контактно-кабелна мрежа,но тролейбуси не се движат и май никога не са се движили.
В Бургас в момента работи само една тролейбусна линия,обслужва се от ЗиУ 9 и от съчленени швейцарски тролейбуси "Граф и Щифт"видимо в перфектно състояние,отвътре са с дървени седалки.Понякога на мястото на тролейбусната линия пускат автобус номер 209.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР