В Кърджали си имаше изградена мрежа пред пускане, подобно на Шумен, Ямбол, Благоевград, Видин, Горна Оряховица и Димитровград. Също по по-големите булеварди в Кюстендил и Монтана съм сигурен, че имаше изправени от тролейбусните стълбове, боядисани в кафяв миниум. Постановлението е предвиждало всички градове с население над 30 хил. жители да получат тролеи, което към края на 80-те включва освен всички изброени също Търговище, Разград, Силистра, Смолян, Велинград. Отделно освен линия до Златни Пясъци, Пловдив-Асеновград, Търново -Г.Оряховица, Хасково-Димитровград, Приморско-Китен, има проект за Плевен - Долна Митрополия и също Силистра-Айдемир - най-голямото село у нас. Но....Постановлението също освен всички до момента електрифицирани ж.п. линии предвижда и Радомир-Кюстендил, Димитровград-Подкова, Пловдив-Пещера, Н.Загора-Симеоновград, Червен Бряг - Зл. Панега, Левски-Свищов/Белене, Левски-Троян, Варна-Кардам и Самуил-Силистра. В добавка цялата линия Пловдив-Бургас е трябвало да стане двойна, също Пловдив-Свиленград, Синдел-Карнобат-Тулово, целият софийски ж.п. възел, София--Радомир и Мездра-Брусарци. С дизелов локомотив 55-серия е трябвало да останат само селските второстепенни линии с малък пътнико и товаропоток...Сега разбира се реалностите са други и нищо от това няма как да стане....Даже според мен Сливен, Враца, Пазарджик и Хасково трябва да се "готвят", дано да не се окажа прав.........Преди няколко дни закриха системата в Уелингтън, единствената останала с ляво движение, в Япония двата планински участъка минават на електроавтобуси, и Астрахан също даде фира...В Дейтън, САЩ, положението също хич не е розово....