Author Topic: Тролейбусен транспорт (без София, Варна, Бургас, Плевен и Стара Загора)  (Read 236406 times)

Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
    • Email
11-ЛВТ - Пазара - Гренадирска - Светлина (посмотри на карту)                   
14 - Кайлъка - Кооператор - Балкан - МБАЛ - Светлина (кольцо №11) - Гренадирска - ЖПГара - Дом на книгата - Кайлъка
6 - ЖПГара - Дом на книгата - Кооператор - Балкан - Ортопедия - Тр.поделение - Трактор - Тр.поделение - КЕЧ - МБАЛ - Гренадирска - ЖП Гара

Kremmnei

  • Guest
Ага :) Спасибо :) Вот окончательный вариант.

Offline bobi124

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 200
    • View Profile
Спирките по линия 5 са много объркани..

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
След проведен конкурс за възлагане на обществен превоз на пътници по основните градски автобусни линии Община Плевен избра за изпълнители ЕТ „Импорт Експорт 2000 – Величко Великов” – Плевен, и „Юнион ивкони” ООД – София.

Съгласно подписания договор плевенската фирма ще обслужва в продължение на осем години линиите
№ 1 - ж.к. „Сторгозия” – Втора клинична база;
№ 9 – Втора клинична база – зала "Балканстрой";
№ 10 - Автогара Плевен – м. Орлето;
№ 11 - Л.В.Техникум – гробищен парк „Чаира”;
№ 12 - Л.В.Техникум – Втора клинична база;
№ 13 - ж.к. „Кайлъка” – Втора клинична база;
№ 84  - ж.к. „Дружба 1" – Втора клинична база;

Също осем години „Юнион ивкони” ще поддържа следните линии:
№ 5 - бл. „Свобода” – язовир "Тотлебенов вал";
№ 3А – ж.к. „Сторгозия” – Моста;
№ 5А - ж.п. гара – ж.к. „Дружба”;
№ 9А - ж.п. гара – ж.к. „Дружба”;
№ 17 - Втора клинична база – Гробищен парк „Чаира”;
№ 33 - ж.к. „Сторгозия” – Спортно-информационен център – Моста;
№ 77 - Л.В.Техникум - Спортно-информационен център – Моста;
№ 99 - бл. „Свобода – ж.к. „Дружба”. 


http://www.pleven.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=1764&Itemid=1

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
А защо някой от линиите дублиат тролейбусните маршрути? Като тези 3А, 5А, 9А!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
А защо някой от линиите дублиат тролейбусните маршрути? Като тези 3А, 5А, 9А!

Не зная защо продължава тази глупост - автобуси на частни превозвачи да дублират маршрутите на тролейбусите.   ;)  Тя е факт от началото на 90-те години, когато кмет беше Александър Александров. Частните превозвачи искаха да поемат линии на градския транспорт и тъй като е доста глупаво да изградиш тролейбусна мрежа и после да пуснеш автобуси, се създадоха тези дублиращи линии. Те имат точно регламентирано разписание и си съществуват и до днес, макар и със значително по-малък брой курсове, отколкото в началото.

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
много интересно,преди време имах намерение да посетя града и си купих карта на домино в която бяха отбелязани смао два автобусни маршрута-1 и 12. Всички от изброените ли се изпълняват и в момента? има ли други освен изброените маршрути на други фирми?

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Tова хич няма да е добре.Тролейбусния транспорт в града вози предимно възрастни хора които имат намаление за тях и се возят 3 месеца за 5 лева какъв е прихода ,а когато пуснат автобусите по същите линии ще има конкуренция не спазване на графици и рали из града ,кой ще е пръв на спирката.Всеки пътник желае да стигне до дадено място възможно най-бързо и комфортно като съм сигурен че автобусите няма да са по на 25години, а на поне 5-7години.Прихода на тролейбусния транспорт ще падне двойно повече ,а разходите за подръжка и други няма да се отразят добре.Ако контактната мрежа е като в Европа и да позволява високи скорости ние тролейте няма да се дадем.
« Last Edit: 04.05.2010, 16:40:18 by BOBI MW »

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
много интересно,преди време имах намерение да посетя града и си купих карта на домино в която бяха отбелязани смао два автобусни маршрута-1 и 12. Всички от изброените ли се изпълняват и в момента? има ли други освен изброените маршрути на други фирми?

Към настоящия момент обслужваните линии са 1; 5 (сезонна); 3А, 5А, 9А (дублират тролейбусни линии 3, 5 и 9), 11, 12, 84.
Линии 13, 33, 77, 99 са нови, а за 10 и 17 - не съм сигурен, но мисля че също са нови.

Tова хич няма да е добре.Тролейбусния транспорт в града вози предимно възрастни хора които имат намаление за тях и се возят 3 месеца за 5 лева какъв е прихода ,а когато пуснат автобусите по същите линии ще има конкуренция не спазване на графици и рали из града ,кой ще е пръв на спирката.Всеки пътник желае да стигне до дадено място възможно най-бързо и комфортно като съм сигурен че автобусите няма да са по на 25години, а на поне 5-7години.Прихода на тролейбусния транспорт ще падне двойно повече ,а разходите за подръжка и други няма да се отразят добре.Ако контактната мрежа е като в Европа и да позволява високи скорости ние тролейте няма да се дадем.

Цената на картата за ЦГМ за лица над 65 год. е 3 лв./мес. като разликата до цената на стандартната карта - 32 лв. се поема от Община Плевен. Както съм написал по-горе дублирането на тролейбусните линии съществува още от 1991-1992 г., а тролейбусният транспорт си работи добре. В началото наистина имаше тарикатски номер - автобусите не си спазваха раписанието и тръгваха малко преди тролеите... Постепенно нещата се понаместиха и сега да не кажа, че няма , но сравнително рядко има подобни номера. По мое мнение хората предпочитат тролеите, а и курсовете на тези автобуси дубльори са доста малко. Те вършат работа най-вече, когато има авария по тролейбусната мрежа.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
...

По мое мнение хората предпочитат тролеите, а и курсовете на тези автобуси дубльори са доста малко. Те вършат работа най-вече, когато има авария по тролейбусната мрежа.

Да де, ама съгласи се че няма да се намери частна фирма, която да поддържа автобуси за автобусни линии които чакат да се случи авария в тролейбусната мрежа!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Нещо намирисва на опит да се подмени тролейбусния транспорт с авто.

Offline bobi124

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 200
    • View Profile
Тази сутрин секунди преди тролея по новата линия 77 мина едно зелено единично Конекто на Ивкони. Беше празно  :P

Update: Конекто и по 9А, вътре един човек ако не броим кондуктора. По 3А и 33 има Кобри, предполагам софийски видях една с инв. номер 6132. Тази по 3А я видях с 10-тина човека вътре, докато тролейче 3 зад нея се пукаше по шевовете. Предпочитам си ЗиУ-то пред тия бараки.

Конектото по 77 е с KAT номер С 5133 ВР.

PS: http://gtsofia.info/galerypics/Uploaded/mitakakutina/58/13_01_2009/6132_1248435510.JPG    - Ей тоя е в Плевен..... има и други 100 процента не може да е самичък на линия, въпрос на време е да ги видя.
« Last Edit: 12.05.2010, 17:40:05 by bobi124 »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Тази сутрин секунди преди тролея по новата линия 77 мина едно зелено единично Конекто на Ивкони. Беше празно  :P
Имате ли идея, как им плащат на Ивкони и печалбата им зависима ли е от броя на пътниците?!

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Със сигурност не е на пробег като в София.Бюджета на община Плевен е целия колкото парите които София плаща на Карат само за транспортни услуги.Но Ивкони са измекяри.Те няма да въртят празни курсове дълго.В Перник бяха взели една линия но като видяха че няма мазно я оставиха.

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Със сигурност,чувам че в ивкони се чакат заплати за декември,явно са закъсали,едва ли дълго ще поддържат линия без печалба.

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Предпочитам си ЗиУ-то пред тия бараки.
Аз също предпочитам тролейте ,защото са екологично чисти и най ми харесва, когато някой ватман кара бързо сякаш не върви по жици :P.25години има такъв вид транспорт в Плевен и всеки е свикнал да се превозва с него.

Offline dilian_dido

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 141
    • View Profile
Искам да попитам какво е станало с икарусите на Плевен? В www.zazz.bg един твърди че е останал само 9017 и още един който щели да го режат след няколко дни. На мен много ми е интересно за твърдението понеже като посетих Плевен през юли 2009 всички си бяха пребоядисани и в много добро състояние. Ето клипчето с коментара: http://www.vbox7.com/play:498f43b5

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Teмата е за тролейбуси, ама ще ти кажа, че има нов концесионер в лицето на Юнион Ивкони и затова в града ще се радват на старите софийски БМЦ-та и Конекто-та.

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
На 12 май около 15ч част от работниците и служителите на тролейбусния транспорт в Плевен вдигат протест пред общината заради конкурентната Ивкони която вози гражданите на 0.60лв и доблирането на лини.До колкото разбрах нещата осават така като ще се движат по един автобус за всяка линия и били нископодови което е било предимство пред тролейбусите.Забравих, че 4 тролейбуса също са нископоди и още могат да се направят което не представлява никаква трудност.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Нископодовите са временно командировани при вас и скоро ще си ги вземем в София, а при вас ще дойдат още от изброените по-горе автобуси.