Тролеите ги карат към гаража за да им правят гумите и за ремонти, които в депото не ги извършват.
ЗиУ-та са били по същите причини там. Когато ги бракуват, направо са ги закарали в Кораборемонтния завод, там на място са ги нарязали.
На Берните средната ос ли е задвижваща, задната или двете едновременно, както при Škoda 15Tr ? Макар, че тази тема е за Бургас специално, предполагам, че каквото се отнася за бургаските Берни се отнася и за зелените съчленени базелски FBW, които са подобни на Берните и ги има в Русе и Пазаржик. А как е при сините VOLVOта ?
Берните и Волвата са със задно и средно задвижване или 6Х4 колесна формула, както някъде го означават. Волвата са с два ел. двигателя.
Също интересно при Берните е наличието на контейнери, против буксуване, за инертни материали. Разположени са над средните и задните гуми. Към този момент, трудно е да се каже, всичко ли функционира по тях!
И днес имаше Берна по Т2. От двете, които бяха на линия 119 беше по Т2, а по Т1 се движеше 112.
Приложена е и снимка. От така показаната излиза, че тролеят е попаднал случайно. Няма как да е иначе, той представлява, приблизително 1/25 част от нея. Останалото, разбирам, да е някаква природна забележителност, нещо друго...! А от съпътстващия текст оставам с впечатление, че въпреки миниатюрната част, която заема ПС-то, все пак, това се е целяло да се покаже!
Понеже излагаш становища, относно фотографиите – къде основателни, къде не, – реших и аз да изкажа мнението си.
Без да ми се сърдиш, това е най-малкият обект, който е бил искан, да се покаже!