Author Topic: Тролейбусен транспорт-Бургас (ОБЩА ТЕМА)  (Read 240303 times)

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2077
    • View Profile
Бас държа, че бургаските Тедоми са по-големи бангии от тези тролейбуси  ;)

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Според мен губиш баса ;)

Offline todorow_211

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
    • View Profile
Защо тролеите паркират при автобусите?

Това е паркингът към терминал "Меден РУдник" пред блок 478 предназначен за возилата, чиито шофьори ползват "голямата" 20 минутна почивка по график.

Възможно е да използват 20 минутна почивка по график (не оспорвам и това), но аз знам, че там паркират Шкодите, които карат разпокъсано (само в делнични дни) и се включват предимно по Т2, когато наплива от ученици е толкова голям, че са нужни съчленени тролейбуси. :)

Offline GANZ

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 963
    • View Profile
Пък дано някой ден се помисли и ЗА съчленени тролейбуси.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Можеха и някои по-читави Волва да се ползват, те са съчленени, и без това непрекъснато има по 4-5 Шкоди за някакъв ремонт. А за трета ТБ линия май само да мечтаем можем.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 285
    • View Profile
Мистерията около Волвата е вече разкрита. В друга тема беше повдигнато на коментар тяхното извозване извън Бургас. Оказва се, че са продадени в Ямбол, както и предположих. Статията е пълна с неточности, защото същите нито са дошли новопроизведени от СССР, нито са се движили четвърт век в Бургас, нито пък Шкодите са закупени със средства от проекта за ИГТ.

Източник: http://uniconbg.com/бургасбус-предаде-за-скрап-легендарни-тролеи-3992.html

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Всеки търси сензация, включая тези малоумници :crazy:. Икарус нямаме музеен, а Сетра се надявам въобще да нямаме. Описанието на "тролеи, отбивали вярна служба близо четвърт век" повече се отнася за ЗиУ-тата, които са вървели от 1989-та до 2008 год., макар че пак не е четвърт век. Волвата е ясно кой е купил – фирмичката на Динко с АТВ-то, въртяша далавери с превозвача още от време оно.
« Last Edit: 23.11.2017, 00:30:47 by $h@IdEr »

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1778
    • View Profile
    • Email
Цветна снимка от откриването на тролейбусното движение в Бургас - 07.09.1989г. начело с Николай Жишев, който прерязва лентата пред ново ЗиУ.  Източник:  https://duma.bg/?go=news&p=detail&nodeId=116830
По-назад в темата има още две черно-бели снимки от церемонията.

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1310
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Цветна снимка от откриването на тролейбусното движение в Бургас - 07.09.1989г. начело с Николай Жишев, който прерязва лентата пред ново ЗиУ.  Източник:  https://duma.bg/?go=news&p=detail&nodeId=116830
По-назад в темата има още две черно-бели снимки от церемонията.
Интересна е разцветката на тролея - напомня на атинските ЗиУ-та, които са били жълти, но не се вижда дали прозорците са от атинския тип или стандартните, каквито са били при останалите тролеи за България.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2609
    • View Profile
    • Email
Стандартни са - вижда се, че тролеят има и кабина, атинските са без. Нали тролеите за Бургас са подарък втора употреба от Краснодар....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1110
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Цветна снимка от откриването на тролейбусното движение в Бургас - 07.09.1989г. начело с Николай Жишев, който прерязва лентата пред ново ЗиУ.
По-назад в темата има още две черно-бели снимки от церемонията.
Въпросните снимки са от пристигането на първите 10 броя от гр. Краснодар - 07.02.1989. Тогава ударно се е изграждала ВКМ. Откриването е станало 7 месаца по -късно, но два дни преди тогавашният празник - 9 -ти Септември. Обикновено такива събития се правят на датата... бързали са. Едно че ВКМ е стигал доникаде - ''М. рудник'' - стадион ''Черноморец'', друго, два месец и три дни след това пада Т. Живков - 10.11.1989.
Вероятно са е предполагало, че след това ще последва спиране и ревизия на всичко – както и става. После някои от проектите в напреднал стадий все пак биват довършени - в частност то е ВКМ -а към центъра. Едва тогава пристигат още 10 броя по централна доставка, но всичкото благодарение на лично започнатото от Н. Жишев и Краснодарските побратими.
Въпреки всичко местните шовенисти успяват да създадат и фолклор, носейки се години наред, обвинявайки Жишев, че не прави нищо за града. Конкретното е, че при пети по население тогава и втори по БВП, непосредствено след София, – неофициално дори пред нея, градът е закъснял поне с няколко години спрямо другите, където вече има подобен действащ транспорт – Варна, Русе, Ст. Загора, Перник. А с доставянето на първата партида жълти Икаруси (1988), вместо желаните тролеи, вече нищо не е способно да ги разубеди.
Идейният проект оттогава е линията да бъде ''Славейков'' - ''Изгрев'' -''Ж.П. Гара'', където още 1983/84 полагат първите стълбове и всичко спира, впрочем те и сега си стоят. Упреците – че не е ходатайствал достатъчно, казано на жаргонен език, пред централната власт и е оставил другите градове да изпреварят. Действително още тогава се забавят с вземането на решение къде да се строи II -ра АЕЦ, а целта е била, ако тук, да се свърже с града, което е част от сегашната линия. По този начин е щяло да стане така нареченият ''Национален обект'' с държавно, а не регионално значение – оттам е и забавянето. После идва 1985 с нейнато преустройство, което допълнително усложнява нещата.
Тоест, получава се хипотетично, че той е можел да заграби доста ресурс за сметка на следващите градове, дори само по отношение на този транспорт или точно обратното както стана сега с ''ИГТ'', с нужните или не спирки и 100% -та смяна на подвижния състав, но мисля разбираемо, че други градове, доста по -нуждаещи се, останаха ощетени. Затова дълбок поклон пред живота и делото на този човек!

P.S. Ще напиша за този идеен проект малко по -обстойно.
       
« Last Edit: 22.02.2019, 22:28:49 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2054
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Тролейбуси от 18.02.2013г.







17.09.2017г.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1120
    • View Profile
    • Email
Колеги простете ако е коментирано пропуснал съм искам да питам какво стана с тролейбусите Волво заминаха ли за скрап или още са в гаража на Бургасбус?
И нали някои чужденци искаха да откупуват 16173 или и това пропадна,и ако са вече в Ямбол бихте ли споделили кога точно за да мога да обновя информацията.Простете още веднъж и поздрави на всички,благодаря предварително.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3471
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
16177 (Волво), както и Берната 117 (15242) останаха в Бургас, като музейни експонати - за сега.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".