А честно и прозрачно ли се обърнаха нещата наопаки? Нека си говорим реални неща. Специално за "Пътнически превози" лично присъствах на откритото заседание на комисията, когато същата тази комисия обяви, че няма открити нарушения при тях в документацията за всичките 7 пакета, за които играха. Защо при втората серия от заседания, първо направиха горепосочените закрити и второ - цял следобед от единия от дните се занимаваха с детайлно преглеждане не под лупа, а не знам под какво да го нарека на документите на Гайдаров. И какво - откриха, че липсва бележка за текущи съдебни дела, каквато дори не се изисква. Превозвачът "Атанасов" 90 също няма такъв документ, но остана нали? Как така отстранен от пакет №3, той бе повторно върнат с 5 от 12 гласа? Това законосъобразно ли е? Нека си говорим истината..
Вярно, "Пътнически превози" не предлагат нищо кой знае колко специално като автобуси и те също бяха заложили на Ситаро, МАН 3-то поколение (НМ223) и Сито. Все автобуси, произведени около 1999-2001г. Вярно - бяха заложили и на МАН НЛ 202 и Мерцедес-Бенц 0405Н. Аз съм съгласен да бяха загубили надпреварите, но честно. А не с игра под масата! И защо се стигна дотам? Нима всички от останалите превозвачи са играли с чисто нови автобуси? След като един от тях е получил 63т, което е далеч от максимума от 100, значи май някой е играл с по-стари возила?
За "Алекс ОК" също не виждам как печелят 80% от линиите, след като мнозинството от градските им автобуси са 15годишни. Единствено "Надежда" за мен показа най-приличен подвижен състав и тази фирма почти цялостно, да не кажа цялостно, разполага с най-съвременен автопарк. И какво получава? Една основна линия (№9) и три по-слаби, каквито са №1, №4 и №40.
И все пак аз се обзлагам, че този конкурс ще падне. Дали от КЗК (по Закона за обществените поръчки е дадена възможност за обжалване там), дали от съответните съдебни инстанции, тия гнусотии, които сътвори тази "прозрачна и честна" комисия просто бяха върховни.