Author Topic: BMC Belde 220/250-SLF  (Read 184910 times)

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1068
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1260 on: 24.01.2018, 19:47:07 »
2739 е минал някакъв доста приличен ремонт. Сменяни са и седалките в салона, сложили са чисто нови с доста приятна тапицерия.
Да и аз го видях вчера на 26-та линия даже се возих приятно е с тези нови седалки,в сравнение с преди каква кочина беше,даже е и изцяло пребоядисан,обаче колкото и да са му правили ремонт диференциала още си вие както преди и още като беше в Дружба.Този май е единствения с толкова силно виещ диференциал.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9690
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1261 on: 24.01.2018, 20:37:09 »
Това е скоростната кутия. Или с други думи кочината седалките си мени, но виенето никога.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3212
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1262 on: 01.02.2018, 23:38:41 »
Автобус 2742 е в потресаващо състояние. Има скъсване на носещи елементи от конструкцията. И не случайно - крайградската част от маршрута на линия 100 е в като след война. Там освен линия на градския транспорт минават и стотици тежкотоварни автомобили. Автобусът трябва да се спре за ремонт, в случай, че е възможен такъв. Иначе Mercedes O 405 N могат да се ползват.
████████████████████████ Епилог

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9690
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1263 on: 02.02.2018, 08:10:44 »
Е те със сигурност ще се справят по-добре по „Първа Българска армия“, все пак са високоподови. Такова трасе не става за нископодови автобуси, камоли ВМС бараки на тези си години.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Online The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3008
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1264 on: 02.02.2018, 11:08:16 »
0405-ците със сигурност не бяха всички за спиране от движение и със сигурност за линии като 100 и 101 бяха по-смислено решение, но нали сме престижна община с престижен транспорт, някак си престижно е да имаме 15-годишни БМЦ вместо 25-годишни 0405, които като им се разпаднат каросериите на половината в следващите 2-3 години и ще изпаднем в престижен недостиг на къси автобуси, а пропадането на прозрачен конкурс след прозрачен конкурс прави вероятността за подобряване на положението нулева според мен, нооо - аз съм черноглед по подобни теми и хейтър, погледнато през розови очила сигурно всичко е точно. В крайна сметка важни са неща като средна възраст на подвижния състав (на хартия), статистики (на хартия) и т.н., а не реалността и транспортното обслужване на живи хора в живия живот.
« Last Edit: 02.02.2018, 13:17:35 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9690
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1265 on: 02.02.2018, 21:58:19 »
Принципно съм съгласен, но и на 405-тиците им беше извадена душата, при това отдавна. Трябва генерална стратегия за избавление от бараките, не може да се отлага повече. Зелени, ВМС-та, 302-ки, бели МАН-ове и т.н., всички са за пенсия. Проблемът е че и да има желание с тези отвратителни боклукчиви ЮТОНГ-и, които заробиха автото с непрекъснатите си проблеми, сериозните подобрения са малко вероятни в обозримо бъдеще.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 486
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1266 on: 15.03.2018, 23:44:08 »
1555 е обстреляния автобус по линия 108 днес.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4586
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1267 on: 16.03.2018, 10:47:02 »
При последните ми пътувания миналото лято O405 неведнъж едвам потегляха с много зор и ръмжене. :rolleyes: Амортизирани са и им е изтекъл ресурсът - за 101 стават, но 100 в делник пик има по-сериозен пътникопоток, тъй като е основната обслужваща линия в Северна Промишлена Зона и има реален риск да не успеят да потеглят въобще. :rolleyes:

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 730
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1268 on: 16.03.2018, 20:33:05 »
На БМЦ не им беше никак лека експлоатацията. Най-голям зор видяха по 604, цели 11 години. По 309, 313 и 60 също не им беше много леко. Очаквано, сега са на доизживяване по селските линии.
Но на О405 къде пък им извадиха толкова душата не ми е ясно, като движеха само по слабонатоварени линии. И при положение, че по принцип О405 са супер здрави и надеждни автобуси.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2491
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1269 on: 16.03.2018, 20:55:38 »
Aз продължавам да твърдя, че 0405 бяха умишлено доведени до това състояние на разпад.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Online The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3008
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1270 on: 16.03.2018, 21:39:23 »
А аз от своя страна, подкрепяйки горното мнение, твърдя и друго, а именно че извън 604, BMC други наистина тежки линии на практика не са видели, ако не броим 260 на Еридан, където резултатът се видя, а именно - разпаднаха се на съставните си части повечето (но пък не мога да отрека, че белоруските специалисти от МАЗ надминаха своите турски колеги и тяхното произведение 5032 се разпадна първо).
« Last Edit: 16.03.2018, 21:45:49 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11960
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1271 on: 17.03.2018, 19:32:38 »
72 не е ли тежка линия? От 2005 до 2009 виждаха доста зор и по 306, преди да има метро до Младост. По 111 и 64 също не е леко.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Online bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1847
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1272 on: 17.03.2018, 21:36:21 »
А аз от своя страна, подкрепяйки горното мнение, твърдя и друго, а именно че извън 604, BMC други наистина тежки линии на практика не са видели, ако не броим 260 на Еридан, където резултатът се видя, а именно - разпаднаха се на съставните си части повечето (но пък не мога да отрека, че белоруските специалисти от МАЗ надминаха своите турски колеги и тяхното произведение 5032 се разпадна първо).

Грешка. 5032 беше дело на украинските специалисти от ЛАЗ. Продуктите на МАЗ са доста по-качествени и издържат повече от 7 години...

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2128
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1273 on: 17.03.2018, 21:54:19 »
Всичките *АЗ са един дол дренки. И МАЗ е същото безобразие - виждал съм на живо и се хванах за главата  като видях за какво става дума. Разходете се до Ниш да пробвате....Сделано и туйто. Мен ме е яд за друго - че София скоро читав автобус не се очертава да види, поне докато ония катили в общината си мислят, че за 300 хил. лева може да се купи нещо нормално.
« Last Edit: 17.03.2018, 21:57:37 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Online The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3008
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1274 on: 18.03.2018, 21:47:45 »
А аз от своя страна, подкрепяйки горното мнение, твърдя и друго, а именно че извън 604, BMC други наистина тежки линии на практика не са видели, ако не броим 260 на Еридан, където резултатът се видя, а именно - разпаднаха се на съставните си части повечето (но пък не мога да отрека, че белоруските специалисти от МАЗ надминаха своите турски колеги и тяхното произведение 5032 се разпадна първо).

Грешка. 5032 беше дело на украинските специалисти от ЛАЗ. Продуктите на МАЗ са доста по-качествени и издържат повече от 7 години...

Извинявам се публично за неточността, без обаче да си коригирам горното мнение - присъединявайки се към позицията, че нещата, чието наименование завършва на АЗ, са извън дори минималната вероятност да бъдат част от нещо, имащо общо с инженерна мисъл.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline Lepos_Grim

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 123
  • The Omsi Possessed
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1275 on: 09.05.2018, 19:17:57 »
2739 е преобразен с нова тапицерия  :fan:

Online The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3008
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1276 on: 09.05.2018, 20:37:21 »
2739 е преобразен с нова тапицерия  :fan:

Е чак преобразен... Все така му се разпадат каросерията и окачването, пък и все така си вие, просто има нови седалки и май сменен балатум на пода...  :)
« Last Edit: 15.05.2018, 13:41:12 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9690
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1277 on: 09.05.2018, 20:42:16 »
Честата подмяна на елементи от интериора компенсира техническите недостатъци. Не си помислихте, че говоря сериозно надявам се.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1860
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1278 on: 15.05.2018, 13:03:44 »
2739 е преобразен с нова тапицерия  :fan:

Е чак преобразен... Все така му се разпадат каросерията и окачването, пък и все така си вие, просто има нова тапицерия на седалките и май сменен балатум на пода...  :)
току-що се возих. Целите седалки са сменени, обаче вие пронизително и яко тропа...

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1575
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1279 on: 15.05.2018, 13:58:31 »
Зимата веднага след ремонта беше много стегнат, не се чуваше нито двигател, нито каросерията се кривеше във всички посоки. Малко му е трябвало по хубавите улици да се въне пак старото положение.