Ситуацията никак не е добра. Звучи доста неразумно и дори неосъществимо точно за този момент на драстично повишаване на цените на горивата и електроенергията, но Столична община трябва да мисли за големи поръчки за нови возила. Не само за да се елиминират остатъците от мъчещите се стари съчленени автобуси и за старите Мерцедеси и ВМС-та, но Ютонг-ите са бездънна яма, от която трябва да се отървем по най-бързия начин. Няма да е евтино, но докато още има нещо в тях да се мисли за постепенното им елиминиране в полза на продажба за втора употреба. Би било невероятна чест Столична община да си признае огромната грешка с тях по точно този начин, но всъщност е и единственият начин градският ни транспорт да оцелее. По-добре да се разкарат сега с малко пристягане и привеждане във вид и да не се чака и мисли, защото оттук нататък само ще затъваме още и още с тях. Операторите могат да са пред фалит, но общината никога няма да го допусне, също както и на национално ниво заеми се теглят с лекота и без всякаква стратегия, така че и общината не би фалирала ако продължава да „прегръща“ тези автобуси. Това обаче не е оправдание за копаене на дупки в морето с такива като тях, които ни заробват все повече с всеки изминал ден. Трябва да се търси незабавно решение за оптимизация и казах какво смятам, че е най-доброто според мен. А междувременно Просити са също толкова неуспешни, ако не и по-неуспешни от Ютонг-ите според мнения от „Малашевци“.