Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
От тези само 3704 и 3715 не съм виждал скоро, останалите ги засичах през последната седмица по 10 и 14. Като цяло по летни разписания няма нужда от тях.
2739 е брак, на 99% сигурност.
но поне не са омотани в софтуер, затова се явяват неразрушими за нашите стандарти.
2739 беше със счупено бутало и други проблеми по двигателя. Структурно също не е перфвктен.
Проблемът е, че няма какво да ги замени... Същото ги гони 19ките, Сгтата, скоро и Конектата
Ама О405 са много грознииии
Quote from: 04Boris22 on 02.09.2024, 02:07:43Проблемът е, че няма какво да ги замени... Същото ги гони 19ките, Сгтата, скоро и Конектата Ще се намери.А можеше да не купуват двуетажните и да не си играят на мариоевстатиевщини?
Quote from: Tisho on 06.09.2024, 21:31:38Quote from: 04Boris22 on 02.09.2024, 02:07:43Проблемът е, че няма какво да ги замени... Същото ги гони 19ките, Сгтата, скоро и Конектата Ще се намери.А можеше да не купуват двуетажните и да не си играят на мариоевстатиевщини? А единия куп кашони Карсан и Хайгер, дето още се чудят къде да ги пратят, не ви бъркат толкова в г*за с извинение? 3 изцяло става двуетажна, сиреч три коли от 1-ва колона се освбождават и спокойно могат да излизат вместо някои белдета. За всеобщо успокоение, скоро ще дойдат и 12 и 18-метрови конвенционални автобуси, пак втора ръка.
Quote from: Niko.G on 06.09.2024, 21:51:28Quote from: Tisho on 06.09.2024, 21:31:38Quote from: 04Boris22 on 02.09.2024, 02:07:43Проблемът е, че няма какво да ги замени... Същото ги гони 19ките, Сгтата, скоро и Конектата Ще се намери.А можеше да не купуват двуетажните и да не си играят на мариоевстатиевщини? А единия куп кашони Карсан и Хайгер, дето още се чудят къде да ги пратят, не ви бъркат толкова в г*за с извинение? 3 изцяло става двуетажна, сиреч три коли от 1-ва колона се освбождават и спокойно могат да излизат вместо някои белдета. За всеобщо успокоение, скоро ще дойдат и 12 и 18-метрови конвенционални автобуси, пак втора ръка.Не, защото малките ПС могат да служат за нощният транспорт (N1-N4) и да оптимизират първите/последните часове + някои от "въздуховозите" (линиите със слаб пътникопоток).И не, не мисля, че 25-годишен двуетажен на селска линия, при това с много завои каквато е 3 е най-доброто решение, за да "оправдае" покупката.
Съжалявам, ама да замениш 12-метров автобус, който може да изкара цял ден на линия с един резервоар, с 9-метрова въшка, която ще изкара максимум една смяна, си е пълна простотия!
Най-големият абсурд се случи. Като цяло въшките не трябваше да бъдат купувани, но кои сме ние, че да съдим... Общината друго си мисли