Author Topic: Връзка на метрото с наземния транспорт  (Read 355956 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Според мен А404 трябва да се съкрати до ВТУ "Тодор Каблешков". На Дружба не и трябва - ще има метро до гарата!
Очаквам да ме заплюете,
Ми аз първи ще го направя !
От Дружба да гарата с 404 се пътува 30 минути!-Директно !
А метрото ще обиколи половин София, до гарата, а мерси, пътувай си ти така.
Предлагам да си правите прогнози, всеки за своя си квартал, защото такива "гениални" предложения се четат.......................
Спрете си просташките мнения !

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Ми аз първи ще го направя !
Аз ще съм втори.....

Quote
А, все пак, това е една от основните цели на подземната железница - да се намали трафикът отгоре и да се пътува основно с метрото!  ;) Също така екологичният фактор не е за пренебрегване, което означава, че трябва да си отиват само автобусни линии!

Така е. НО! Стига да не е свързано с влошаване на обслужването. Като си отидат автобусните линии какво ще ги замени. Ти прочел ли си инвестиционната програма на СО до 2020. Някъде да виждаш изграждане на нови трамвайни и тролейбусни трасета в Дружба?

Quote
Според мен А404 трябва да се съкрати до ВТУ "Тодор Каблешков". На Дружба не и трябва - ще има метро до гарата!

404 не се ползва само еднопосочно - сиреч от Дружбенци. Всички места, които обслужва, без Дружба нямат метро. Чрез съкращаване подлагаш на допълнителни разходи онези, които продължават да нямат метро. Няма логика!

Quote
А84 също е излишен.

Ами не е. Достатъчно ползвана линия е. Прави връзки, които метрото не може. Освен това в тази част на Дружба 1, през която минава, няма метростанция.

В предложенията ти не виждам по какъв начин ще се осъществява връзката на Цариградско (Окръжна болница, Дъ мол, Плиска, селските автобуси и др.) с Дружба.
« Last Edit: 14.10.2014, 21:37:25 by RADOCVET »
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Личи си, че тука коментират хора, които явно не са ползвали транспорта около Дружба и гара Искър - визирам Unicode и Vasko.

С метро не може да се стигне в цяла София, така че такива промени в маршрутите на останалите линии не е нужно като цяло.

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Първо, искам да отбележа, че съм ползвал транспорта в Дружба многократно и много добре съм запознат със ситуацията там! Знам къде са най-натоварените спирки, къде се пълнят превозните средства, какви са основните потоци и т.н.

Второ, говорим за времето, когато в квартала ще има метро. Ясно е, че на някой няма да му харесат някои промени, но такива са неизбежни! Иначе какъв е смисълът от метрото?

Любопитно ми е, ако може, потребителите, които са против орязването на наземния транспорт да кажат какво мислят по следните въпроси:

1. Не е ли основният принцип на метрото да е гръбнакът на транспорта в града, а наземния транспорт да извършва довозващи функции?
2. Какъв е смисълът от многомилионата инвестиция в метрото, ако не се ползва от максимално много жители и гости на града?
3. Какви се екологичните ползи от инвестицията в метро, при условие, че то не довежда до намаляване и закриване на автобусни линии?
4. Честно ли е други квартали вече да са загубили част от наземните си линии заради метрото, а Дружба да не го направи?
vasko - оригиналът! :)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Добре че нямаш власт да решаваш тези въпроси.
Спрете си просташките мнения !

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Аз не искам да решавам нищо!

Аз искам да проведем дискусия относно актуални събития в нашия град!  :)

Ако желаете, можете да кажете Вашето мнение по въпросите, които съм поставил по-горе!
vasko - оригиналът! :)

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Като в София има метро на всяка керемидка идеите ще са ти до някъде приложими. В противен случай ще си ползват хората автомобилите, ако това което предлагаш стане и продължава да се развива в тая посока.
Смисълът да чакаш 10мин и да се качиш на рейс за 2 спирки до метрото и от там да чакаш метрото още толкова, после да слизаш някъде да се прекачваш и пак да чакаш, за да стигнеш до точка Б, до която си стигал с едно превозно средство е абсолютно никакъв, като времето за пътуване не ти се намалява спрямо това с една линия, а напротив.

Аз метрото рядко го ползвам, даже много рядко и то само ако имам компания за пътуване или пък за много далечни разстояния (пр. от Сливница до Г.М. Димитров, Цариградско...).

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Според мен, след откриване на метрото до летището, в ж.к. Дружба трябва да настъпят следните промени:

А7 не се променя.

А8 Кривина, Казичене, Бусманци, гара Искър, бул. "Искърско шосе", бул. "Кръстю Пастухов", ул. "Кап. Димитър Списаревски", ул. "Илия Бешков" и по бул. "Искърско шосе" по маршрута си. Прави връзка на селата с метрото. Чрез намаляване на пробега се намалява и интервала със същия брой коли и става по-начесто. Синхронизира се с А14, за да може двете линии да имат довозваща функция в ж.к. Дружба 1 - заедно с А14 довозва до метрото бул. "Кръстю Пастухов" и ул. "Илия Бешков" обратно на А404. Може А6 да се подсили с една кола, за да не се влоши обслужването на с. Герман.

А10 кв. Димитър Миленков, ул. "Подполк. Васил Златарев" под ж.п. линиите, ул. "5010", ул. "Неделчо Бончев", бул. "Христофор Колумб", Терминал 1. Линията ще работи със по-сгъстен интервал в пиковите часове (~15 мин) и горе-долу на сегашния извън пик. Ще прави връзка на Терминал 1, на района около летището и индустриалната зона с метрото на метростанция 22(знам, че спира малко далечко от нея, но с развитието на инфраструктурата ще се помисли за начин да обикаля около станцията).

А14 автостанция Изток, кв. Враждебна, Кривина, Казичене, Бусманци, гара Искър, бул. "Искърско шосе", бул. "Кръстю Пастухов", ул. "Кап. Димитър Списаревски", ул. "Илия Бешков" и по бул. "Искърско шосе" по маршрута си. Прави връзка на селата с метрото. Синхронизира се с А8, за да може двете линии да имат довозваща функция в ж.к. Дружба 1 - заедно с А8 довозва до метрото бул. "Кръстю Пастухов" и ул. "Илия Бешков" обратно на А404.

А84 се закрива! Автобус до Терминал 2 е безсмислен. А Терминал 1 и района ще се довозват до метрото чрез А10 и А384 или до Дружба чрез А384. Връзката на бул. "Христофор Колумб" с бул. "Цариградско шосе" ще се осъществява чрез А604.

А88 се скъсява от Зоопарка до гара Искър (последната спирка на А604).

А114 се закрива !

А204 се скъсява от ж.к. "Борово" до Национален стадион Васил Левски или, в краен случай, до Плиска (ще върти на кръговото на 4-ти километър).

А384 Терминал 1, бул. "Христофор Колумб", ул. "Кап. Димитър Списаревски", продължението на бул. "Кръстю Пастухов", което се строи над метростанцията,  бул. "Проф. Цветан Лазаров", ул. "Димитър Пешев", последната спирка на А404. Довозва до метрото Терминал 1, районът около Нова телевизия,  бул. "Христофор Колумб", част от ж.к. Дружба 2 и част от индустриалната зона. Интервал: под 10 минути в час пик и ~15 минути извън пик. Синхронизира се с А10.

А404 запазва маршрута си от Централна гара до кръстовището на ул. "Кап. Димитър Списаревски" и  ул. "Илия Бешков", ул. "Илия Бешков", бул. "Искърско шосе", бул. "Кръстю Пастухов", обратно към Централна гара. Довозва до метрото бул. "Кръстю Пастухов" и ул. "Илия Бешков" обратно на А8 и А14.

А604 запазва маршрута си от Пирогов до кръстовището на бул. "Искърско шосе" и бул. "Кръстю Пастухов", направо по бул. "Кръстю Пастухов" и по маршрута на А88 до крайната станция в ж.к. Дружба 2. Запазва се толкова скъпоценната връзка на Дружба с бул. "Цариградско шосе".

ТБ4 се запазва без промяна. Синхронизира се с новата довозваща линия(ТБ14). Спомага за довозването на ж.к. Дружба 2 до метрото. Също така прави скъпоценната връзка с бул. "Цариградско шосе".

ТБ11 се запазва без промяна. Синхронизира се с новата довозваща линия(ТБ14). Спомага за довозването на ж.к. Дружба 1 до метрото. Също така прави скъпоценната връзка с бул. "Цариградско шосе".

Нова ЕКО довозваща линия ТБ14 (най-близо до ТБ4 и ТБ11, но номерът не е от значение) ж.к. Дружба 2 (последна сприка на ТБ4), ул. "Обиколна", бул. "Проф. Цветан Лазаров", бул. "Христофор Колумб", ул. "Кап. Димитър Списаревски" и по маршрута на ТБ11 до депо Искър. Обратно до пътната връзка между ул. Кап. Димитър Списаревски и проф. Цветан Лазаров в района на блок 98 в ж.к Дружба 1, през нея и по маршрута до ж.к. Дружба 2. Линията се синхронизира с ТБ4 и ТБ11, така че в пиковите часове да има довозващ тролейбус на около 6-7 минути, а извън пик на около 12-13 минути. Такава линия не изисква никакви вложения в контактна мрежа. Всички връзки съществуват и сега! Линията, заедно с ТБ4 и ТБ11 довозва до метрото ж.к Дружба 2 и част от ж.к. Дружба 1.

ТМ20 не се променя. Довозва до метрото част от индустриалната зона и част от ж.к. Дружба 1.

ТМ23 не се променя. Довозва до метрото част от индустриалната зона и части от ж.к. Дружба 1 и ж.к. Дружба 2.

Мотиви:
1. Намаляване на наземния транспорт и трафик, поради наличие на подземен такъв, чиято цел е да поеме основните пътувания от и до квартала.
2. Насочване на жителите на ж.к. Дружба и работещите в околните индустриални и бизнес зони към метрото.
3. Запазване на прилични директни връзки на квартала с бул. "Цариградско шосе" (три линии - А604, ТБ4, ТБ11) и различни централни части на града (пет линии А604, ТБ4, ТБ11, ТМ22, ТМ23), за който има желание да пътува директно без прекачване.
4. Запазване на директната връзка с Централна гара (А404).
5. Връзка на близките села до метрото.
6. Подобряване на екологичните показатели, чрез намаляване на автобусния транспорт, и чрез създаване на еко довозваща линия.
« Last Edit: 15.10.2014, 21:24:51 by vasko »
vasko - оригиналът! :)

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Направо да пуснат и еко линия ТБ64 която да замени автобуса, само метрото да го направят и да опънат кабелите и готово!
Няма как да се закрие линия на частна компания!
След като пуснаха метрото в района на Обеля от 150 нямаше смисъл, но защото е на частен оператор, закриха Землянската 41, а 150 я замести!

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Може А6 да се подсили с една кола, за да не се влоши обслужването на село Герман
[/quote] В Герман А8 почти не се ползва!! На никой няма да липсва.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Quote
Може А6 да се подсили с една кола, за да не се влоши обслужването на село Герман
В Герман А8 почти не се ползва!! На никой няма да липсва.
И аз така съм чувал. Но все пак може малко да се подсили А6 - вместо на 30/60 минути, да стане на 20/40 минути.  :)
vasko - оригиналът! :)

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Quote
Може А6 да се подсили с една кола, за да не се влоши обслужването на село Герман
В Герман А8 почти не се ползва!! На никой няма да липсва.
И аз така съм чувал. Но все пак може малко да се подсили А6 - вместо на 30/60 минути, да стане на 20/40 минути.  :)
Ми тогава как закриха 2 и 68?

Васко, пич спри се. Ти не си се качвал на тия линии, а даваш акъл кое от къде да минава. Как ще съкратиш 204? Най-редовното нещо минаващо по Цариградското, дето влечи половин София? Ти изобщо знаеш ли колко народ се вози на тая линия, щом сутрин на 5 мин. рейс от рейс са пълни?
114 спокойно може да си я върнат по стария маршрут или да я махнат - това ОК
За 8,14,10 предложенията си ти просто без никакъв смисъл - това са селски линии, а не довозващи до метрото, по този начин само ще им се увеличи интервала.
84 дето искаш да го закриваш също влачи много народ и надали има някой балъм да се вози на метрото половин час до Орлов мост и от там да хване нещо, за да отиде до Плиска например. Също Т2 е много по-натоварен от Т1. Ами представи си някой е с куфар от Т1 по твоите предложения трябва да даде 2лв за 384, 2лв за метрото и от орлов мост за още някой рейс още 2лв. Т.е. 6лв от Летището до Плиска, а с такси ще му излезе сигурно 5лв, къде е смисълът?
88 също не виждам смисъл да прави 1 км по-малко, като е единствения що годе редовен рейс минаващ по Д.Пешев

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Как ще съкратиш 204? Най-редовното нещо минаващо по Цариградското, дето влечи половин София? Ти изобщо знаеш ли колко народ се вози на тая линия, щом сутрин на 5 мин. рейс от рейс са пълни?
Трафикът по А204 в източната част неминуемо ще намалее, но все пак тя е надлъжна линия, а метрото пресича Дружба напречно, така че тя си има смисъл и като довозваща. Също както сега А280 е претоварен до МС Г.М.Димитров, но продължава към центъра и никой не си помисля за закриването му.

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Както написах и по-нагоре - пътувал съм десетки пъти в района и съм се качвал десетки пъти в А204 и съм запознат с неговата натовареност.

За 8,14,10 предложенията си ти просто без никакъв смисъл - това са селски линии, а не довозващи до метрото, по този начин само ще им се увеличи интервала.
Идеята ми за А8 и А14 е да осигуряват достъп да жителите на близките села до метрото + съвсем лека помощ в довозването на ж.к. Дружба 1. А14 може да има нужда от още една кола, а на А8 няма да му се увеличи интервалът, а дори обратното, заради намаляване наполовина на маршрута му.  ;)

84 дето искаш да го закриваш също влачи много народ и надали има някой балъм да се вози на метрото половин час до Орлов мост и от там да хване нещо, за да отиде до Плиска например. Също Т2 е много по-натоварен от Т1. Ами представи си някой е с куфар от Т1 по твоите предложения трябва да даде 2лв за 384, 2лв за метрото и от орлов мост за още някой рейс още 2лв. Т.е. 6лв от Летището до Плиска, а с такси ще му излезе сигурно 5лв, къде е смисълът?
Първо, дневно клиентите на летището, които пътуват с големи куфари и след това решат да ползват МГТ се броят на пръстите на едната ръка. Тези хора ползват таксита и това е нормално!

Второ, в примера за човек с куфар от Терминал 1 - ако толкова много му се иска да ползва МГТ и желае да стигне до Цариградско шосе  :arrow: в моя сценарий ще използва А384 до някоя от спирките на бул. "Христофор Колумб" и от там А604 до бул. "Цариградско шосе". Няма необходимост от директна линия, тъй като такава връзка ще се използва много рядко! МГТ около летището се използва от работещи в района или хора, които отиват да посрещнат свои близки или вече са ги изпратили на летището. Самите клиенти на летището(пътуващите със самолети), логично, използват лични автомобили или таксита.

Как ще съкратиш 204? Най-редовното нещо минаващо по Цариградското, дето влечи половин София? Ти изобщо знаеш ли колко народ се вози на тая линия, щом сутрин на 5 мин. рейс от рейс са пълни?
Съгласен съм, че А204 редовно е препълнен. Но това е сега! След откриването на метрото, жителите на Дружба 2 ще бъдат насочени към метрото (чрез редовни, довозващи линии), което ще поеме основния поток към центъра. А тези, които толкова много желаят да пътуват към бул. "Цариградско шосе" ще имат А604, който според моя сценарий ще пътува до ж.к. Дружба 2.

88 също не виждам смисъл да прави 1 км по-малко, като е единствения що годе редовен рейс минаващ по Д.Пешев
Всъщност са почти 3 километра в посока, което прави 6 километра двупосочно. Като ги умножим по броя на курсовете, по броя на работни и почивни дни в годината и ще се получи огромно число спестени разходи, плюс спестени изгорели газове на природата!
Освен това го предложих, защото в моя сценарий А604 ще обслужва ул. "Димитър Пешев". Някой от предложенията ми може да изглеждат странно, ако са извадени от контекста на целия сценарий. Затова трябва да се коментира целият сценарий.  ;)

Бул. "Цариградско шосе" не е крайна локация, за огромна част от пътниците, които слизат на спирките по него. Той е трансферна локация! От западната страна пътуват линии на МГТ, които идват от най-различни точки на града, а на изток са два големи квартала (Младост и Дружба) и няколко немалки села. За това булевардът се явява трансферна точка за хора, които идват от различните точки от западната му посока, но линията, с която пътуват не достига до желаната дестинация в жилищните зони на изток и обратно. Около 60-70% от слизащите на спирките по бул. "Цариградско шосе" (основно УМБАЛ "Света Анна" и Плиска) използват същите спирки за трансфер, т.е. това не е тяхната крайна дестинация, а тя е на друго място (централните части - сутрин; жилищните райони - вечер). Ако основният пътникопоток ог Дружба, Младост, прилежащите им райони и околните села се "заусти" в метрото, то трансферната функция на бул. "Цариградско шосе" ще отпадне, а жилищните райони и другите обекти по булеварда могат да се обслужват от 1/2 и по-малко от линиите, който сега минават по него.

Не казвам, че предложенията са ми гениални, или че са най-добрите възможни! Но смятам, че имат някаква логика, ако спазваме принципите, които съм написал в горния си пост(намаляване на наземния трафик, насочване на пътникопотока към метрото, намаляване на замърсяването и т.н.).
vasko - оригиналът! :)

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Как ще съкратиш 204? Най-редовното нещо минаващо по Цариградското, дето влечи половин София? Ти изобщо знаеш ли колко народ се вози на тая линия, щом сутрин на 5 мин. рейс от рейс са пълни?
Съгласен съм, че А204 редовно е препълнен. Но това е сега! След откриването на метрото, жителите на Дружба 2 ще бъдат насочени към метрото (чрез редовни, довозващи линии), което ще поеме основния поток към центъра. А тези, които толкова много желаят да пътуват към бул. "Цариградско шосе" ще имат А604, който според моя сценарий ще пътува до ж.к. Дружба 2.
Приятелю, кажи ми само кой ще се вози на метрото и ще сменя рейсове ако иска да стигне някъде от Дружба до Орлов мост, пре положение че 204 това упражнение го прави за 15-20мин. без прекачване, без нищо. Единствено живеещите в 1 част на Дружба може би ще се насочат към метрото заради безумно бавният начин на придвижване със 604.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Васкооо, спри се !
Пътуват майки с деца, водят ги в детска градина.
Пътуват ученици, към различни училища.
Пътуват хора до поликлиниката, 8-мо районно У-Е, общината, социални грижи, паспортния отдел.
Кривина, Казичене, знаеш ли към коя община са, къде им е кметството,- но не питай сега Google ?
По твоята логика, според въпросите ти, защо тогава още се движат, 305 линия, 306 линия, 280 линия, 94 линия, и още дублиращи. Да не говорим че Метрото въобще не устройва живеещите в Дружба- 4 част, 5-та част, освен ако не пътуват към Люлин или Обеля.

-"жителите на Дружба 2 ще бъдат насочени към метрото (чрез редовни, довозващи линии)"
Насочват се говеда, а хората си имат мозъци да разсъждават!
Спрете си просташките мнения !

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Съгласен съм, че А204 редовно е препълнен. Но това е сега! След откриването на метрото, жителите на Дружба 2 ще бъдат насочени към метрото (чрез редовни, довозващи линии), което ще поеме основния поток към центъра.
Метрото вече е претъпкано и повече хора не може да превози. Дружбенци ще се качат на него отначало, но след това една голяма част ще го зарежат, защото то всъщност ще им е удобно само за много малко дестинации. И ако автобусите ги няма, ще е насилствено натъпкване в иначе неудобно за тях метро. Тогава пък тези от Младост ще се пренасочат обратно към автобусите, защото вече няма да успяват да се качат във вече пълните влакове.
Това метро го имате като някаква панацея, сякаш то трябва да превозва всички отвсякъде до всякъде, а това не е така. Освен това нашето е скопено и съвсем не може да върши подобна работа.

Offline fgm

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 388
    • View Profile
@vasko, аз съм редовно използващ софийския метрополитен.Мога да кажа с ръка на сърце, че от толкова реализирани икономии е толкова скопен, че пуснат ли догодина двете нови разклонения ще настане ад, ако ще и на една минута да са влаковете! Това с тая политика всичко живо да се навира зорлем в метрото, че да докажем колко е ефективно метро макар и орязано откъдето и да го погледнеш, е много грешна политика!
Ти сутрин 6-7,че и докъм 8, 8 и малко влизал ли с метрото? А вечер? Всичко е на ръба на възможностите! Всичко е пълно до откат!
Хващам се на бас, че дружбенци ще го ползват месец-два, айде половин година и ще му теглят една майна и пак или на автобусите или на колите.Тия от "Младост" направо не мога ги мисля!

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Кривина и Казичене са в район "Панчерево". Знам, че няма как да го докажа, но не съм питал Google. 8 РПУ и район "Искър" са почти едно до друго и в пешеходна достъпност до метростанция 21. Доколкото знам някъде в същия район са и социални грижи. Пак без Google. Паспортният отдел не знам къде е, обикновено е в районните полицейски управления, но може и да е изнесен както е в Младост. Както казах още с представянето си - моето хоби е свързано с транспорта, архитектурата, градоустройството и т.н. Запознат съм с много неща в София, а в източните райони още повече!  ;) Не знам това какво общо има със моите предложения...

Знам, че би било много удобно и приятно ако след пускането на метрото се запазят всички наземни линии и хората имат избор! Но тогава какъв е смисълът от метрото? Защо са вложени толкова много пари в него?


-"жителите на Дружба 2 ще бъдат насочени към метрото (чрез редовни, довозващи линии)"
Насочват се говеда, а хората си имат мозъци да разсъждават!

Аз лично съм поддръжник на по-"насочващи" политики, защото смятам, че българският манталитет и начин на мислене имат нужда от по-твърда ръка!

Моята логика най-накратко е: Според мен общината трябва да се опита да насочи колкото се може повече хора към метрото, защото иначе няма смисъл от него.
vasko - оригиналът! :)

Online Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
В Младост няма да е чак такъв проблем, защото станция Младост 1 ще се използва само от хората от района и довозвани от тб 5/ А 306. Повечето хора ще го използват по разклонението на Бизнес Парка и Младост 1 ще се разтовари драстично. Но наистина проблема ще стане след Г.М. Димитров,където и сега се пълнят празните влакове, пътуващи от Младост до Сливница. Особено когато започват и свършват студентите.

Също така, да :! не забравяме :! ,че метрото в Дружба ще бъде 8 минути , а не през 4 дори в час-пик. То сега само 204, който е на 5 минути, е препълнен, остава и да стоварим всички автобуси в метрото и няколко месеца ще е голям сеир.  :help: