Author Topic: Връзка на метрото с наземния транспорт  (Read 206867 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5352
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Със сигурност къс автобус преминава без проблеми...

...но профилът на пътя позволява движението на къс автобус без проблеми.

Това не е вярно.

...между Бистрица и Кокалянско Ханче ще върви полупразен до почти празен. :rolleyes:

Това е вярно.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 548
    • View Profile
    • Email
Крайно време е да се направи тролейбусно трасе до Младост 2 и да се удължи ТБ5. При удължаване на ТБ5 306 става напълно излишен и подлежи на закриване. Трябва да се подсили 413 с 1-2 коли за да е ефективен довозващ транспорт за Москов и Младост 2 до МС Балан.  :rolleyes: Предишният маршрут на 306 не е удачен - забива се в задръстванията на кръстовищата на Малинов с Аврамов  и Ляпчев, при сегашния маршрут няма толкова тежки задръствания.  :rolleyes:

То ТБ5 трябва да се удължи не само до Младост 2 а и по-нататък - покрай МС "Ал.Теодоров-Балан" по Москов до МС "Самара" до Младост 4. Така ще може да се закрие освен 306, и крайно ненужния автобус 113, а довозването в квартала ще е само с електротранспорт. След като се направи пробива "Бъднина" може да се помисли и за кръгова линия МС Младост 1-Младост 2-Балан-Москов-Самара-Филип Аврамов-Бъднина-Сахаров-МД Младост 1. Мисля, че покрай турския проект на мястото на Деница отварянето на Бъднина и довършването на Ляпчев пак ще стане актуално.

Offline Дженгала

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • View Profile
Дали ще генерира приличен пътникопоток ако се разкрие автобусна линия Автостанция Изток - МС Софийска Света гора? Питам, че не познавам добре пътникопотоците в североизточните квартали. Тази линия би направила добра и бърза връзка Дружба/Младост с въпросните квартали?
 

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13560
    • View Profile
    • Email
Дали ще генерира приличен пътникопоток ако се разкрие автобусна линия Автостанция Изток - МС Софийска Света гора? Питам, че не познавам добре пътникопотоците в североизточните квартали. Тази линия би направила добра и бърза връзка Дружба/Младост с въпросните квартали?
Защо да се разкрива? А14 за какво е?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7660
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Не може да има автобусна линия по Източна дъга в този ѝ вид с 40 гърбици. Освен това кой би ползвал подобна линия? АС Изток си има чудесен довозващ транспорт в лицето на тм22.

Offline Дженгала

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • View Profile
Съгласен съм за Източната дъга. Ами тогава А14 да удължат до МС Софийска Света гора.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13560
    • View Profile
    • Email
Нямам идея защо при 2 близки метростанции не и измислиха удължение - може би заради липса на подходящо обръщало.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4331
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Съгласен съм за Източната дъга. Ами тогава А14 да удължат до МС Софийска Света гора

Абе кой луд от Враждебна ще се вози един час, за да се докопа до метростанция "Света гора" ?
Уж плановете бяха да е на куп всичко, и жп. гара, и автостанция, нооо..........
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4586
    • View Profile
От Автостанция Изток в момента с ТМ22 се стига за около 25 минути до идеалния център на София, като при ремонт на Дондуков това време може да спадне с още няколко минути също така спирка Централни Хали е в пешеходна достъпност до МС Сердика. Няма кой да се лангърка цял час до МС Софийска Света Гора още повече, че 14 е на около половин час дори в пик много по-рядък от ТМ22. Иначе довозване на Бусманци, Кривина, Казичене, Видните, Абдовица и Миленков до МС Света Гора не е лоша идея.  :) Дори при бъдеща реконструкция на Източна Тангента времепътуването от Автостанция Изток до центъра с автобус до МС Софийска Света Гора и МД 1 няма да е по-малко от това с ТМ22.  :)
« Last Edit: 02.04.2015, 15:36:37 by V.Peichev »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17746
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Може по някакъв начин автобус 79 да се удължи до Терминал 2 или МС Софийска Света Гора, за да се извърши довозване на кв. Христо Ботев с метрото. Още повече, че по 79 скоро се очаква да бъдат пуснати и различни от икаруси автобуси.
мур

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4586
    • View Profile
Христо Ботев има връзка с ТМ22 посредством 79, до идеалния център с чакане и прекачване на трамвая се стига за не повече от 35 минути. Няма смисъл да се довозват индийците гратисчии до МД1 и след това да създават проблеми на охраната с опити да влязат нелегално и вероятно поне част от тях да успеят. :rolleyes: Достатъчно индийци има в ТМ22 няма смисъл да се пълни МД1  с такива.  :rolleyes:

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13560
    • View Profile
    • Email
Няма смисъл да се довозват индийците гратисчии до МД1
Надали има такива, по-скоро от спедиторските фирми по Мими Балканска.

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2832
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Стига касиерката да си върши работата, на станция Софийска Св. Гора не може да се мине гратис,защото там пътникопотокът е приблизителен с този на Мусагеница.

И един въпрос: на същата станция посока Летище има ли каса или само автомати. Посока център има каса, но посока Летище на мястото на касата пише ''Полиция''. Няма и смисъл да има каса там, защото надали повече от 5 човека на ден ще се качват до летището.

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
След вчерашното разглеждане на инфраструктурата около новите метростанции, имам нови идеи за автобусните линии в Дружба и района на летището.

А7: Не се променя. Евентуално се удължава до МС Искърско шосе*.

А8: МС Софийска света гора - ул. "Неделчо Бончев", ул. "5010", с. Бусманци, с. Казичене (без обслужване на кв. Видните), с. Кривина (двупосочно).
МОТИВИ:
:arrow: Бърза връзка на горните села до метрото.

А8-А: с. Кривина, с. Казичене (без обслужване на кв. Видните), Бусманци, бул. "Искърско шосе", ул. "Димитър Пешев", кв. Горубляне (евентуално - с. Герман) (двупосочно).
МОТИВИ:
:arrow: Запазване на сегашния маршрут, но с доста по-голям интервал.

А10: МС Софийска света гора - ул. "Неделчо Бончев", ул. "5010", ул. "Подполк. Васил Златарев", бул. "Искърско шосе", автостанция гара Искър, бул. "Искърско шосе", кв. Димитър Миленков (двупосочно).
МОТИВИ:
:arrow: Обслужване на индустриалната зона около ул. "Неделчо Бончев", западно от ул. "Подпоручик Йордан Тодоров"
:arrow: Обслужване на кв. Димитър Миленков

А14: От автостанция Изток до бул. "Искърско шосе" по маршрута си, после продължава по  бул. "Искърско шосе" до МС Искърско шосе* (двупосочно).
МОТИВИ:
:arrow: Връзка на селата с метрото.
:arrow: Връзка на селата с ТМ20, А88 и А604.

А84: Терминал 1, бул. "Брюксел", ул. "Продан Таракчиев", бул. "Христофор Колумб", бул. "Цариградско шосе", кръгово на площад на авиацията, северно локално на бул. "Цариградско шосе", Плиска, ул. "Николай Коперник", бул. "Шипченски проход", бул. "Асен Йорданов", кръгово на площад на авиацията, бул. "Цариградско шосе" и обратно по маршрута.
МОТИВИ:
:arrow: Вече има връзка Летище София - Орлов мост (чрез метрото), за това няма нужда А84 да изразходва допълнителен пробег до там, а и да се забива в задръдствания. Нали всички твърдяхте, че е важна връзката между летището и бул. "Цариградско шосе". По този начин тя се запазва. ;)

А88: Не се променя.

А204: Не се променя.

А284: МС Софийска света гора, ул. "Неделчо Бончев", ул. "Източна тангента", ул. "Мими Балканска", ул. "Продан Таракчиев", Терминал 2, ул. "Продан Таракчиев", бул. "Брюксел", Терминал 1, бул. "Брюксел", ул. "Мими Балканска" и обратно до МС Софийска света гора.
МОТИВИ:
:arrow: Връзка на индустриалната и бизнес зона по горните улици с метрото.
:arrow: Заедно с А384 правят връзка между двата терминала на летището.

А384: МС Софийска света гора, ул. "Неделчо Бончев",  бул. "Христофор Колумб", ул. "Продан Таракчиев", бул. "Брюксел", Терминал 1, бул. "Брюксел",  ул. "Продан Таракчиев",  Терминал 2, ул. "Продан Таракчиев", бул. "Христофор Колумб" и обратно до МС Софийска света гора.
МОТИВИ:
:arrow: Връзка на индустриалната и бизнес зона по горните улици с метрото.
:arrow: Заедно с А284 правят връзка между двата терминала на летището.

По една кола за А284 и А384 ще са достатъчни.

А404: Не се променя.

А604: Съкращаване до старото му обръщало на ул. "Илия Бешков".
МОТИВИ:
:arrow: Спестяване на пробег.
:arrow: Сегашните връзки вече не са необходими - влаковете ще спират и на новата ж.п. гара/спирка, а А14 ще достига до МС Искърско шосе.


* До МС Искърско шосе е изграден малък паркинг, които е идеален за обръщало, точно както е изграден сега. Има възмоност за кръгово движение за обръщане на посоката + има уширено място, където автобусите да почиват.  ;)
СБОГОМ, GTSofia.info

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12170
    • View Profile
    • Email
По-скоро е по-добре 84 да стане експресна линия по бул.Брюксел, през СУ, по Васил Левски и до гарата. Може да спира само на блок 3, дъ мол, Плиска, СУ и централна гара. А пък и за гостите на столицата ще е по-интересно да пътуват така, вместо да се забиват в тунели, ще видят повече.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
По-скоро е по-добре 84 да стане експресна линия по бул.Брюксел, през СУ, по Васил Левски и до гарата. Може да спира само на блок 3, дъ мол, Плиска, СУ и централна гара. А пък и за гостите на столицата ще е по-интересно да пътуват така, вместо да се забиват в тунели, ще видят повече.
Тази идея не е лоша, но трябваше да бъде реализирана в годините досега. Сега си имаме метро от летището до гарата.  ;)

А като цяло, нали трябва да спестим някой лев от наземните линии, за да може да се покриват разходите на новите отсечки от метрото. Все пак бюджета на София за транспорт е константна сума. И след като сте толкова против от рязане на линии, които имат нещо общо с метрото, то затова режат от други линии (основно от електротранспорта). ;)
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 890
    • View Profile
    • Email

И 8 и 14 трябва да ходят до евентуално кръгово, което би могло да се изгради в калта и храсталака до паркинга на Искърско шосе (+линия 8А, която ти си описал) и да се разкара тая 10ка от Казичене и Кривина, защото 2 дни вече пътувам с нея и с това влизане в Абдовица и обиколките из промишлената зона ми прилошава до като се добера до трамвая. И за да не кажете защо не ползвам 14, не я ползвам, защото трябва да ходя 2 километра до най-близката и спирка, защото някой е решил, че няма кой да се качи на спирките в южната половина на Казичене, но не е така преди десетилетие, че и повече, когато са определени маршрутите на 8 и 14 в Казичене не я е имало Промишлената зона на юг от селото, както и 30% от домовете, които населяват жителите на селото в тази част по онова време са били парцели без жители използвани с различно предназначение. А 8 на всички предполагам, че е ясно защо не я ползвам предвид осакатяването и с този интервал!!!!

Извинявам се, ако някой приеме написаното за прекалено. :) :)
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3215
    • View Profile
На мен ми хареса обстойно анализираното предложение за автобусна линия 4. Само че А69 не бива да се променя като брой коли. Все пак спряха А 114. Ами автобус 59? Линия 306 осигурява адекватно обслужване в Младост 2, за сметка на вечно нередовния тролей 5.
Автобусна линия 111 трябва да е с обръщало пред метростанция Младост 3, безумие е да чакаш неспазващия разписание, от задръствания по бул. България, А76 в пикови часове.
████████████████████████ Епилог

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13560
    • View Profile
    • Email
Автобусна линия 111 трябва да е с обръщало пред метростанция Младост 3
И къде там? То колите едвам правят завой на 180 градуса, нежели автобус. Поради дължината на А111 се изключват всякакви кръгови маршрути без класическо обръщало, на което да се правят почивките.
Единственото възможно на теория място (освен съществуващите обръщала) е на улицата зад Шел и Макдоналдс-Деница.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7660
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
А84: Терминал 1, бул. "Брюксел", ул. "Продан Таракчиев", бул. "Христофор Колумб", бул. "Цариградско шосе", кръгово на площад на авиацията, северно локално на бул. "Цариградско шосе", Плиска, ул. "Николай Коперник", бул. "Шипченски проход", бул. "Асен Йорданов", кръгово на площад на авиацията, бул. "Цариградско шосе" и обратно по маршрута.
МОТИВИ:
:arrow: Вече има връзка Летище София - Орлов мост (чрез метрото), за това няма нужда А84 да изразходва допълнителен пробег до там, а и да се забива в задръдствания. Нали всички твърдяхте, че е важна връзката между летището и бул. "Цариградско шосе". По този начин тя се запазва. ;)

А604: Съкращаване до старото му обръщало на ул. "Илия Бешков".
МОТИВИ:
:arrow: Спестяване на пробег.
:arrow: Сегашните връзки вече не са необходими - влаковете ще спират и на новата ж.п. гара/спирка, а А14 ще достига до МС Искърско шосе.


* До МС Искърско шосе е изграден малък паркинг, които е идеален за обръщало, точно както е изграден сега. Има възмоност за кръгово движение за обръщане на посоката + има уширено място, където автобусите да почиват.  ;)

Относно 84: За чий ... искаш да натикаш автобус тясното локално на Цариградско. Коя е тази връзка, която ще има на Плаиска, а я няма на Окръжна болница и Винарово колело? Освен това ако линията минава по централното платно на Цариградско и спира на по-малко спирки пробега, който искаш да съкратиш ще дойде от махането на 1-2 коли заради намаленото време на курса.

За 604: Между двете обръщала разстоянието не е голямо. Освен това на гара Искър ще продължат да минават автобуси и ще прави връзка с тях.

Относно паркинга: Ами построен е паркинг. Защо да го махаме за обръщало. Кое е по-добре? Колите да влизат към града или МГТ?