Author Topic: Транспортно обслужване на ж.к. Люлин  (Read 167219 times)

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 600
    • View Profile
    • Email
Предоставям схема, с която мисля, че значително ще се подобри обслужването на Люлин с метрото и като цяло обслужването на комплекса. Моля, всички съфорумци люлинци да коментират както и другите компетентни по въпроса. Мисля, че сега е времето като преправят схемата с малко разбира се в Младост, да се направи същото и в Люлин вие какво мислите?

П.С. Извинявам се, че не се отваряше!
« Last Edit: 18.04.2009, 20:52:54 by Jimi »
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7267
    • View Profile
Поне 10 пъти се писа имената на файловете да не са на кирилица!
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Не се отваря приложението, защото е на кирилица... преименувай го и го качи наново, че да го видим и да можем да коментираме.

Offline alpha_adversativum

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 612
    • View Profile
    • Email
В подкрепа на тази промяна на А82 съм писал много. Това е единственото разумно решение за тази линия.
Колкото до А112, предложеният черен вариант според мен ще натрупа твърде много превозни средства по и без друго тясната ул. Димитровград. На теория обаче е възможен. Жълтият не е подходящ поради това, че едва ли кварталните улички в Люлин 7 са способни да поемат движение на автобусна линия. Може и да съм пристрастен, но държа на традиционния маршрут. :)
Липсата на връзка на ТБ7 с метрото ще се преодолее, когато изградят предвидения пробив от Индира Ганди до кръстовището на Царица Йоанна и Ген. Асен Николов. Тогава вероятно ще прехвърлят ТБ трасе по него и по този начин ТБ7 ще мине съвсем близо до източния вход на МС "Люлин".

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 600
    • View Profile
    • Email
Колега, това надолу по черното е Луи Пастьор, а не Владимир Дипчев (Димитровград).
« Last Edit: 18.04.2009, 23:21:35 by Jimi »
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София

Offline alpha_adversativum

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 612
    • View Profile
    • Email
Да де, ама аз точно за Владимир Дипчев (Димитровград) ти говоря, защото автобусът трябва да върви и по нея.

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 600
    • View Profile
    • Email
E, защо то целия булевард от Джавахарлал Неру до булевард Сливница не си ли се води Луи Пастьор? Току що ми дойде още един вариант вместо да се пуска А 112 може А 82 да върви по предложения от мен в черно маршрут на А 112 ще е още по-ефикасно, защото централната част на Люлин ще бъде свързана с Гарата и метрото. Така се подобрява обслужването на Люлин 3, 4, 5, 8, 9 и 10 посока метрото и гарата
« Last Edit: 19.04.2009, 00:30:29 by Jimi »
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София

Offline alpha_adversativum

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 612
    • View Profile
    • Email
А, да, извинявай. Чак сега видях, че не си го прекарал по Димитровград. Така обаче също не може да стане, защото Шабан/Луй Пастьор в частта си от Димитровград до Сливница представлява просто кална уличка, широка не повече от 4-5 м. Освен това би трябвало да се реализира и светофарно регулирано кръстовище със Сливница, а още един светофар по Сливница би бил вече нетърпим.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1297
    • View Profile
Колко му е ще се движи със тб 6 и 7 до Орион. Едно време 108 имаше подобен маршрут от пощата направо по Царица Йоанна, по Луи Пастьор, П.Дертлиев, Сливница, Кукуш, Циганьорията,връх Манчо и по маршрута си. Беше към 2000г.,но после го върнаха през Филиповско шосе и МС Сливница.

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1353
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
За да се подобри транспортното обслужване на ж.к. Люлин и района са необходими увеличаване на колите по поне една линия или разкриването на нова линия, което е свързано с повече разходи и за съжаление няма да се приеме.

Аз също съм на мнение, че 112 трябва да си е по традиционния маршрут.
Трябва да има и тролейбусна линия от Люлин до кино Одеон.
Ако 82 минава през кооп. пазар, (което е много добра идея) се влошава обслужването на Нестле и ПП Успех. И за да не се усети много липсата на А82 предлагам 53 да се "изправи" като от Филиповци до Орион е по сегашния си маршрут, а след това направо по бул. Сливница до Ст. гара. Евентуално да се добави 1 кола ;)

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3936
    • View Profile
53 е напълно безмислена линия. Била направена да свързва Филипополис със центъра...По-добре ще е ако 53 от Орион върви по линия 108 (посока СТЗ), после не свива със 108 към циганската махала (до реката), а продължава по 82 в Захарната фабрика, през Централна гара и достига пак Сточна. Линия 82 се закрива, колите от 82 се прехвърлят на 53. 4 коли за делник от 82 плюс двете на 53 - 6 коли и интервала пак ще е около 20-30 мин...

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1353
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Предлагал съм обединение на 53 и 82, но от Столична община ми отговориха официално, че е невъзможно, защото двете линии имали различен пътникопоток и куп други УЖ непреодолими различия.

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3936
    • View Profile
Предлагал съм обединение на 53 и 82, но от Столична община ми отговориха официално, че е невъзможно, защото двете линии имали различен пътникопоток и куп други УЖ непреодолими различия.
Дет се вика "ох Боже"! Та какъв пътникопоток? 82 тръгва напълно празен от Люлин 5...

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1353
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Quote from: отговор от СО
...
Действително част от маршрутите се дублират, но дават различни транспортни връзки на пътуващите.
...
На мен не ми се коментира, основният им аргумент е, че 53 дава пряка връзка на кв. Филиповци с ЦГЧ на София.[/font]

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 600
    • View Profile
    • Email
A 53 спокойно може да минава по Ботев и от там да прави ляв завой посока Сточна гара. Основният проблем е Люлин, който коментираме в тази тема А 112 и по стария си маршрут е добре. След като сега намаляват колите на 94 и 280 и се спести от 310 една кола и общо 5-6 коли по линията сиг. ще е добре интервала на движение може да е 20 мин. примерно и така :)
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15985
    • View Profile
    • Email
Предстоящото откриване на метроучастъка Юнак-Младост не рефлектира по никакъв начин в Люлин. Очаква се при пълното отваряне на МД1 влакчетата да се сгъстят сериозно. А оттам и необходимостта от рационално използване на този ресурс в Люлин.
Първото място за подобрение е проточилата се с години повременна система на таксуване. Тук маршрутни схеми не помагат, просто това е едно от проявленията на административна деменция в общинския апарат.

На второ място са неудобните връзки с наземния транспорт:
1. ТБ6 практически не контактува с метрото, като по този начин Л8, 9 и половината от Л10 са бели полета за МД1. Според мен добре би било да се построи ТБ трасе по Панчо Владигеров до колелото на А42 и ТБ6 да се скъси до това колело. Люлин 1 и 2 се обслужват достатъчно добре от А309, може да се прибави някоя кола при необходимост. Друг вариант е вътрешнолюлинска ТБ линия: колело в Люлин 3/4- Захари Стоянов-Дж.Неру-МС Западен парк-Орион-Димитровград-Търново-П.Владигеров-МС Сливница. Такава линия решава и недобрата сегашна връзка на тролеите с МС Западен парк.
2. А111 също не се вързва добре. Затова подкрепям скорошното предложение за допълнителна врътка с цел удобна спирка на А111 пред МС Люлин.

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 600
    • View Profile
    • Email
Предстоящото откриване на метроучастъка Юнак-Младост не рефлектира по никакъв начин в Люлин. Очаква се при пълното отваряне на МД1 влакчетата да се сгъстят сериозно. А оттам и необходимостта от рационално използване на този ресурс в Люлин.

To няма никаква връзка, но според мен сега е подходящият момент за преразглеждане транспортната схема и на Люлин.
1. Промянва в тази на Младост заради метрото.
2. Избори.
3. Лошо обслужване.

Това е :)
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3936
    • View Profile
A 53 спокойно може да минава по Ботев и от там да прави ляв завой посока Сточна гара. Основният проблем е Люлин, който коментираме в тази тема А 112 и по стария си маршрут е добре. След като сега намаляват колите на 94 и 280 и се спести от 310 една кола и общо 5-6 коли по линията сиг. ще е добре интервала на движение може да е 20 мин. примерно и така :)
Е много линии ще трънат към Сточна, за какво?!? 310 няма да се пипа. След като се намалят колите от 94 и 280 не си мисли че примерно 5те намалени коли ще идат за обслужване на нова линия...Има доста рейсове които са на доизживявана, та мановете ще поемат линиите на нарязаните. Няма да има свободни коли.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15985
    • View Profile
    • Email
3. Лошо обслужване.
Чак пък лошо обслужване не може да се твърди. Като се има предвид удължения трамвай до центъра, предстоящото пускане на тролей до НДК и Одеон, предстоящото сгъстяване на метровлакчетата, едва ли може да се претендира за насочване на допълнителни ресурси. Става дума за неоптимално обслужване - някои возила са препълнени, други - празни (53, 81, 82), т.е. има вътрешни резерви, които трябва да се оползотворят.

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 600
    • View Profile
    • Email
Добре де лошо леко хиперболизирано ама поне А 82 или някоя от тия дето са в периферията да се пренасочи през пазара и МС Люлин и цена няма да имат!
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София