тм.8 минава на България-1300 с разписание примерно като от 1993 - 18-12-18-6. Трябва да се пусне временна линия 112 примерно са 18-10-18-5, 310 и 309, тб.6 и 7 също трябва да са с по 50% отгоре на колите. Тм.10 трябва да мине на 12 двойни коли. Тм.22 също трябва да се увеличи с 2-4 коли. Би трябвало така да може да се поеме пътникопотока, но всичко е само хипотетично. Честно казано, не ми се иска да се налага.
Така е и с това според емо се доказва неефективността на метрото в Люлин...
Ако се наложи спиране на метрото в комплекса, всички линии, които и сега го свързват с центъра ще се пукат по шевовете, точно затова трябва да се мисли като как метрото да се подпомага НЕ с наземни трамваи, които се затапват на следващия светофар, изостават от графиците си, зъзнеш зимата докато се натуткат да дойдат; слънчасваш лятото на изпотрошената спирка; търсиш спирокопоказателя им по 20 минути, защото някой келеш го е потрошил или ако още го има - не може да го разчетеш, щото келеша е употребил криворазбраните си умения в област "арт и декоративна градска живопис", а с развиване на още метролинии, които да обслужват града бързо и ефектнивно, а довозващите транспорти да са задължително елетротрансрт като трамваи и тролейбуси, но не те да имат първостепенна роля в превоза на пътници.
Както катъра е изключително полезен при планински преход и преди е бил главен метод за превоз на стоки през Искърското дефиле, сега е само за амбициозни туристи, докато целия стоков и пътнически превоз се осъществява с влак...
Иначе ролята на катъра от Очин дол до Зверино си остава все така емблематична и понякога дори незаменима...
НА ТОВА МУ СЕ ВИКА ПРОГРЕС!
По цял свят трамваите и тролейбусите изместват автобусите, за да стане по-екологично чиста градската среда и масово се използват за довозващ транспорт до метрото, за да не пречат излишно на останалия трафик; само тука трамваите като по някакво чудо са по-бързи от метрото... Странно защо ли? И защо ли са по-бързи само според emo...
Аз лично забелязвам огромна разлика между 10 минути кибичене на спирката на Кооперативния пазар и 20 минути кандилкане до Събедната палата (ако имам късмет и на К.Величков не е мармалад) и това от 602 блок в Люлин (където живееше бившето ми гадже) да се спусна до метрото през "парка" за 4 минути и за още 10 макс да стигна до Сердика с метрото...