Author Topic: Транспортно обслужване на ж.к. Люлин  (Read 91232 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4549
    • View Profile
Към НДК и южните райони следва да отива ТБ6 или ТБ7 след завършването на строителството на МС "П. Евтимий" - има контактна мрежа и е в идеалния център. За 310 е по-удачно да отива към Централна Гара, евентуално това може да прави 309 - и двата автобуса имат малък пътникопоток между Сточна Гара и Лъвов Мост. :rolleyes: 82 няма смисъл да обикаля катуни и коптори край Захарна Фабрика и може да се спестят около 5 минути в посока съответно интервалът да падне с 2-3 минути. :rolleyes:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12072
    • View Profile
    • Email
Обаче за 82 не става, защото освен катуните, има хубав квартал с блоковете, Захарна Фабрика май се води където си живеят норамлни хора и остават доста далеч от спирката на Сливница. Също и бизнессградите на Сименс, Антим тауър итн, всички работещи там сега ползват 82. Има и 2 детски градини и училище, които също остават далеч.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4549
    • View Profile
82 може спокойно да минава от Сливница директно по Кукуш без да обикаля по Мицкевич и оттам по катуни и коптори съответно в обратна посока от Кукуш директно по Сливница - сградите на МТел, Сименс, детската градина, училището и т.н. са близо до Кукуш. Без това обикаляне могат спокойно да се спестят 5 минути в посока съответно интервалът да падне с 2-3. :rolleyes:

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17717
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Промяната на 309 и 82 е изключително успешна, защото преди 309 се дублираше на 90% с тб 6. С оглед маршрута му интервалите делник са адекватни. В случая за Люлин 82 е по-основна линия. А тб 6 и 7 са на престъпно големи интервали.
мур

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
При това тб 6 (и 7) го разредиха току-след премахването на 309 от Люлин 2.
82 като е по-основна линия да го направят и на малко по-основни интервали че и там е майка плаче....

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4549
    • View Profile
Все пак преди промените 309 и ТБ6 се дублираха над 90%, не е нормално да има такива линии. Също четири линии от Люлин до Сточна Гара с над 70% дублаж не са адекватно решение. :rolleyes: Нормално е една от тролейбусните линии да отива към НДК, а една от автобусните към Централна Гара. И автобусите и тролеите се изпразват и почват да се пълнят по-сериозно на Лъвов Мост. :rolleyes:

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2566
    • View Profile
За избягване на дублажа съм си мислел 309 да се обедини с 45 както следва: От Люлин -> Орион - надясно към тунела на Люлин и по бул. Вардар до Овча купел. Така се избягва безмисленият дублаж на 6,7,309,310, а и се прави нова удобна връзка - на Люлин с кварталите Кр. поляна и Овча купел.

ПС: Моля модераторите да преместят коментарите в съответната тема.

Много добра идея ! Браво ! :fan:
За съжаление добрите идеи рядко се реализират !  :(

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Най-добрият вариант е максимално бързо да направят ТБ трасе по Черни връх, Арсеналска и Бяла черква и ТБ7 да движи Люлин-Г. Делчев. Както Емо и Пейчев посочиха, безсмисленият дублаж А309/ТБ6 е разцепен и маршрутите са достатъчно разнообразни.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Всъщност не са толкова разнообразни, защо там където сега вървят заедно (Орион - Сточна гара) има и тб 7, и 310, а в Люлин, където се допълваха ги разделиха и разредиха.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Е аз визирам маршрут на ТБ7 по Опълченска. Надявам се, че до Сточна гара ще е до приключване или на МС Патриарх Евтимий, или на ТБ трасе по Черни връх. За мен отделянето на ТБ7 от МС Западен парк не е добро решение, но подозирам, че от вътрешността на Л10 ще писнат, ако го променят.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2011
    • View Profile
    • Email
Тая простотия я направиха малко след като върнаха 108 по стария маршрут. Иначе специално там много добре го бяха измислили - тролей 7 през МС Западен парк, а 108 по "стария" маршрут на тролея - през бул. Луи Пастьор като се връзваше с цели две метростанции. Махането на 7-ицата от Пастьор/Шабан не е кой знае какъв проблем, понеже шестицата минава на две крачки в Люлин-10. Тогава върнаха старото положение много скоро понеже от Мизерно предградие нямали директна връзка със сградата на район Връбница, към който принадлежат.
« Last Edit: 23.05.2018, 19:46:25 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2715
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Тая простотия я направиха малко след като върнаха 108 по стария маршрут. Иначе специално там много добре го бяха измислили - тролей 7 през МС Западен парк, а 108 по "стария" маршрут на тролея - през бул. Луи Пастьор като се връзваше с цели две метростанции. Махането на 7-ицата от Пастьор/Шабан не е кой знае какъв проблем, понеже шестицата минава на две крачки в Люлин-10. Тогава върнаха старото положение много скоро понеже от Мизерно предградие нямали директна връзка със сградата на район Връбница, към който принадлежат.
Там драмата беше и с 9-ти и 10-ти, че 108 не ги водеше никъде - нито на кооперативния, нито на женския пазар.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17717
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
В Модерно предградие няма ли улици, по които да се движи градски транспорт? Смисъл - да вкарат 82 например навътре из квартала.
мур

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
В Модерно предградие няма ли улици, по които да се движи градски транспорт? Смисъл - да вкарат 82 например навътре из квартала.
Изключено! Идеята беше Връх Манчо да стане основна ос запад-изток с трамвайно трасе. При всички случаи тази улица трябва да претърпи основна реконструкция и да ѝ се направи подход откъм Панчо Владигеров при Хит/Практикер. Тук има един друг момент - трябва да се резне от двора на НГДЕК (Национална гимназия за древни езици и култури).
Общо взето, хората там дотолкова са се отказали от нормална инфра и транспорт, че и А309 - надлъжно и А83, 108, 82 - напречно ги задоволяват. Не че Манастирски ливади имат по-добър транспорт и инфра...
« Last Edit: 25.05.2018, 11:08:26 by blagun »